Slowenia - Polska

Data: 2009-09-09 14:56:26
Autor: Mane
Slowenia - Polska
Podobno oficjalny sklad

Artur Boruc - Michał Żewłakow, Bartosz Bosacki, Dariusz Dudka, Seweryn Gancarczyk - Jakub Błaszczykowski, Roger Guerreiro, Mariusz Lewandowski, Ludovic Obraniak, Jacek Krzynówek - Paweł Brożek

Data: 2009-09-09 15:08:48
Autor: Fidelio
Slowenia - Polska

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:h888mj$otk$2inews.gazeta.pl...
Podobno oficjalny sklad

Artur Boruc - Michał Żewłakow, Bartosz Bosacki, Dariusz Dudka, Seweryn Gancarczyk

Nie żartuj ;-) Jak on na to wpadł ;-)? Ktoś przetłumaczył mu prasę ;-)?

Data: 2009-09-09 15:16:32
Autor: Mane
Slowenia - Polska
Fidelio pisze:

Nie żartuj ;-) Jak on na to wpadł ;-)? Ktoś przetłumaczył mu prasę ;-)?

Chyba nie do konca :) albo starzed doszedl do wniosku ze poprzestawia ta obrone ale nie ma ch... we wsi, Krzynowka i Rogera musi gdzies upchnac, hmmm moze nie wie ze Pareiro zmienil klub i juz nie trzeba go ciagnac za uszy.

Data: 2009-09-09 17:37:05
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h889dg$vf6$1news.onet.pl...

[...]

A nie można było tak od razu?

Data: 2009-09-09 17:52:01
Autor: Mane
Slowenia - Polska
Cavallino pisze:

Nie żartuj ;-) Jak on na to wpadł ;-)? Ktoś przetłumaczył mu prasę ;-)?

A nie można było tak od razu?

Nie ciesz sie tam, moze jeszcze Leo co strzeli do glowy minute przed pierwszym gwizdkiem :)

Data: 2009-09-09 17:54:38
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:h88ivq$er7$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Nie żartuj ;-) Jak on na to wpadł ;-)? Ktoś przetłumaczył mu prasę ;-)?

A nie można było tak od razu?

Nie ciesz sie tam, moze jeszcze Leo co strzeli do glowy minute przed pierwszym gwizdkiem :)

Ja się nie cieszę, bardziej sie zastanawiam czy Krzynówek i Pereiro mają u dziadka dożywocie?
Bo żart z wystawieniem jednego z nich nawet na bramkę jest coraz bardziej realny.

Data: 2009-09-09 19:25:44
Autor: Trumper
Slowenia - Polska
Cavallino pisze:

[...]

Co wy jesteście towarzystwo wzajemnej adoracji ? przestańcie się lizać po fiutach w temacie Krzynówka i Rogera bo robicie wiochę i tyle. Nie pasi ci że grają w pierwszym składzie?, zrozum synek, że każdy już to załapał - nawet ten kto choć raz w przeciągu 3 dniu przeczytał grupę, więc odpuść sobie swoje górnolotne uwagi, bo nie ciebie rozliczą z wyniku i nie na ciebie spadnie krytyka za ewentualny zły występ lub pochawały za wygraną. Nie ty również zwolnisz trenera ani nie ty wskażesz jego następcę więc skoro poskakałeś już po wszystkich w kadrze to teraz zluzuj , jedyne co możesz zrobić to pokibicować aby nasi wygrali ale z tego co czytam to wg ciebie najlepiej by było jakby polska reprezentacja dostała sromotne lanie.

--
Trumper

Data: 2009-09-09 19:35:27
Autor: Fidelio
Slowenia - Polska
[...]

No niestety jak widać nie każdy, przeczytaj inne posty to się przekonasz.

nawet ten kto choć raz w przeciągu 3 dniu przeczytał grupę, więc odpuść sobie swoje górnolotne uwagi, bo nie ciebie rozliczą z wyniku i nie na ciebie spadnie krytyka za ewentualny zły występ lub pochawały za wygraną.

Hehehe... myślę, że każdy by przyjął chętnie tę straszną krytykę za taką kasę.

[...]

Myślę, że jak Leo nie będzie za bardzo szkodził to może wywalczą remis ;-)

Data: 2009-09-09 19:47:15
Autor: Mane
Slowenia - Polska
Fidelio pisze:

Myślę, że jak Leo nie będzie za bardzo szkodził to może wywalczą remis ;-)

Raczej obronia remis :D

Data: 2009-09-09 19:56:53
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik "Trumper" <trumper@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Nad naszą wsią przeleciał meteoryt, Nad naszą wsią przeleciał no i zgasnął!
Nad naszą wsią przeleciał meteoryt, A już żem panie miał zasnąć!

Data: 2009-09-09 19:05:32
Autor: Mermi
Slowenia - Polska
Cavallino pisze:
[...]

Poprawił jedno a spierdolił drugie (pomoc)... Ja już nie mam siły na to patrzeć...

Data: 2009-09-09 17:42:12
Autor: HanZOLO
Slowenia - Polska
ze kibice ich zabiegają to nie ma co liczyc na to

Data: 2009-09-09 19:53:54
Autor: Cavallino
Slowenia - Polska
Użytkownik "Mermi" <none@none.pl> napisał w wiadomości news:

Poprawił jedno a spierdolił drugie (pomoc)...

Nie tak bardzo, przynajmniej w porównaniu do końcówki meczu z Irlandią.

Slowenia - Polska