Slowenia - Polska

Data: 2009-09-09 22:01:58
Autor: DysoN
Slowenia - Polska
Graja jak gupie cipy

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az
osiagnelo forme demokracji znana jako "Jeden Czlowiek, Jeden Glos".
Patrycjusz byl tym Czlowiekiem, ktory mial Glos. -  T. Pratchett

Data: 2009-09-09 23:02:30
Autor: Piotrek
Slowenia - Polska
Graja jak gupie cipy

Czy tylko ja mam wrażenie, że gdyby z losowo wybranego, polskiego liceum zwerbować 11 chłopaków i postawić na boisku naprzeciwko tych ciot, to z naszej "reprezentacji" nie byłoby czego zbierać? Rzecz jasna nie chodzi mi o walkę przy użyciu kijów baseballowych, tylko kulturalny mecz piłki nożnej.

--

Slowenia - Polska