Slowianie, panslavisci, slaves of the europe

Data: 2009-02-28 00:14:48
Autor: raff
Slowianie, panslavisci, slaves of the europe
kefirh pisze:
Ostatnio prowadzilem korespondencje z kilkoma najemcami apartamentow w Dubrovniku. Nigdy nie bylem w Chorwacji ale na dzien dobry zapragnalem wynajac sobie mieszkanie z wiodokiem na Dubrownik i morje.
Z jednym wlascicielem/wlascicielka nawiazal sie dluzszy kontakt majlowy.
Ostatecznie nie zobowiazalem sie do wynajecia lokum w konkretnym terminie. Jednak z mejla na mejl zazylosc (slowianska?) narastala.
W ostatniej odpowiedzie czytalem, cytuje:

"For you and your family always will be place in our  house. When you decide, please write e-mail to me. We shall make a good price for you.
In my family  everybody , every generation (from my  grandmother  till me  ) have read Henryk  Sienkiewics- " Quo vadis ", " Krizari ", " Ognjem i macem", " U pustinji i prasumi". We like Sienkiewicz  very much  and he is very famous in Croatia"

I wtedy pomyslalem o Panslaviscie (siermieznym naszym szlachetce Panslavie).

Sorki wszystkie antyslowianskie k..wy (po ki huj ten 2kropek?)za przydlugi post.
A dla wlasciwych ziomali cosik duszoszczypatjelnje
http://www.youtube.com/watch?v=Uiq_KL42ZJo&feature=channel_page
na dobranoc, dzien dobry i dobry wieczor.

ps
stoja ci nasi poludniowi pobratymcy na granicach

A Slowency ciagle pamietaja Misia Uszatka. I ciagle mi z nim wyjezdzaja ze "Medved Uhatec" i nawet piosenke z misia pamietaja ;)

R.

Data: 2009-02-28 00:41:32
Autor: kefirh
Slowianie, panslavisci, slaves of the europe
U偶ytkownik raff napisa艂:

kefirh pisze:

[...]

Dla odreagowania tej progermanskiej praktycznosci podsunal bym im subtelnie Misia Kolargola.

k.

Data: 2009-02-28 02:16:32
Autor: sofu
Slowianie, panslavisci, slaves of the europe

U偶ytkownik "kefirh" <kefirh@prokom.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
U偶ytkownik raff napisa艂:
-- -- -- -- -

> [...]
>
> R.

Dla odreagowania tej progermanskiej praktycznosci podsunal bym im

-- -- -- -- -- -

Zdziwisz sie, ale Kolargol jest zdaje sie polsko-francuzki. Z tym, ze
zrobiony w Polsce.

sofu

Data: 2009-02-28 00:22:43
Autor: Panslavista
On 28 Lut, 02:16, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
U偶ytkownik "kefirh" <kef...@prokom.pl> napisa艂 w wiadomo艣cinews:go9tnb$vq8$1news.ett.com.ua...

> U偶ytkownik raff napisa艂:
-- -- -- -- -

> Dla odreagowania tej progermanskiej praktycznosci podsunal bym im
> subtelnie Misia Kolargola.

> k.

-- -- -- -- -- -

Zdziwisz sie, ale Kolargol jest zdaje sie polsko-francuzki. Z tym, ze
zrobiony w Polsce.

sofu

Dok艂adnie - germa艅ski by艂 "Piaskowy Dziadek"...

     A og贸lnie to wszystko co w postach to be艂kot stworzony z p贸艂prawd
dla obalenia panslawizmu. Zauwa偶cie, ze parchy podsuwaj膮 rosyjsk膮
imperialn膮 odmian臋 panslawizmu jako g艂贸wn膮 (podczas Kongresu pose艂
cara moskiewskiego zasugerowa艂 wzi臋cie calej S艂owia艅szczyzny pod swoje
ber艂o - parchy z tego wykr臋ci艂y swoj膮 i dla siebie korzystn膮 wersj臋
sofizmat贸w parahistorycznych). Panslawizm ten nie imperialny to
w艂a艣nie polski produkt i zosta艂 przez inne narody s艂owia艅skie przyjety
jako ten porz膮dany.
     Parchy wsp贸艂cze艣nie sw贸j 偶ydokomunizm pokazuj膮 jako realizacj臋
panslawizmu, nie jest to prawda - 偶ydokomuchy zwalcza艂y czynnie
panslawizm jako przejaw nacjonalizmu i konkurenta do 偶ydokomuszego
internacjonalizmu jako do jedynie s艂usznej drogi do parchatego
panowania nad 艣wiatem - realizowanego obecnie poprzez globalizm.

Slowianie, panslavisci, slaves of the europe