S?owia?ska technologia....

Data: 2011-02-04 23:49:23
Autor: Tzva Adonai
S?owia?ska technologia....
Rosjanie zgubili satelitę, Amerykanie go znaleźli.

Amerykanie pomogli Rosjanom odnaleźć satelitę, który zagubił się zaraz
po starcie.

- Z prawdopodobieństwem 99,9 proc. można stwierdzić, że satelity nie
da się wykorzystać zgodnie z przeznaczeniem. Nie ma wątpliwości, że
został stracony - powiedział wczoraj przedstawiciel rosyjskich wojsk
kosmicznych agencji Ria Novosti.

Utrudni to Moskwie budowę systemu nawigacji satelitarnej Glonass,
który ma konkurować z amerykańskim GPS i - jak mówił premier Rosji
Władimir Putin - zapewnić "niezależność nawigacyjną" Rosji. Putin
chciał też korzystać z Glonass do śledzenia swojego owczarka Koni za
pomocą odbiornika w specjalnej obroży - testowanej pierwszy raz na
posiedzeniu rządu Rosji.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9052323,Rosjanie_zgubili_satelite__Amerykanie_go_znalezli.html

Data: 2011-02-05 00:04:33
Autor: robertbig
S?owia?ska technologia....
On 5 Lut, 08:49, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
[...]

Dlaczego wypowiadasz sie w kwestiach o których nie masz bladego
pojecia ?
Twoje wypociny maja jedynie charakter propagandowy . Ale nic wspólnego
z prawda.

Ps. gdyby nie "ci słowianie " to amerykańskie petaki i ich przydupasy.
Mieli by stacje kosmiczna tylko w marzeniach. Ze o transporcie na
orbite nie wspomne.

Data: 2011-02-05 00:12:41
Autor: Tzva Adonai
S?owia?ska technologia....
robertbig napisał(a):

Ps. gdyby nie "ci słowianie " to amerykańskie petaki i ich przydupasy..
Mieli by stacje kosmiczna tylko w marzeniach. Ze o transporcie na
orbite nie wspomne.

To ciekawe co mówisz, ale bardzo nieprawdopodobne.. Z tego co czytałem
w książkach do historii to raczej Słowianie przy pomocy KGB
podpierdalali pomysły Amerykanom i to nawet dość regularnie.. Zresztą
to i tak nie ma większego znaczenia, bo fakty są takie, że większość
słowiańskich naukowców, astrofizyków itd, miało pochodzenie
żydowskie.. Po odżydzeniu Panslavii wszystko zaczęło się sypać i tak
pozostało w zasadzie do dziś...

Data: 2011-02-05 03:00:11
Autor: robertbig
S?owia?ska technologia....
On 5 Lut, 09:12, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
robertbig napisał(a):

> [...]

słowiańskich naukowców, astrofizyków itd, miało pochodzenie
żydowskie.. Po odżydzeniu Panslavii wszystko zaczęło się sypać i tak

Cytat ze specjalistcznej strony
"Po 2 minutach kontrolę nad lotem rakiety przejął Główny ośrodek
doświadczalny kierowania statkami kosmicznymi im. Titowa. Wkrótce
jednak utracił on kontakt z satelitą. Prawdopodobnie Geo-IK-2 znalazł
się na niewłaściwej orbicie, eliptycznej, a nie kołowej. O czasowej
obserwacji satelity informowali Amerykanie, ale także oni utracili z
nim kontakt."

Nastepny
"Gdy 1 lutego okazało się, że Geo-IK-2 nie trafił na właściwą orbitę,
postępowaniem nad odzyskaniem nad nim kontroli kierował osobiście szef
Roskosmosu, Anatolij Pierminow. Opuścił on w tym celu uroczystości
drugiej rocznicy intronizacji patriarchy Cerkwi Prawosławnej Rosji
Kiryłła. 2 lutego odzyskano łączność z satelitą, którego odnaleziono
na niewłaściwej orbicie - eliptycznej zamiast kołowej. Na niej nie
może on realizować żadnego z zaplanowanych zadań".

Data: 2011-02-05 03:24:52
Autor: robertbig
S?owia?ska technologia....
[...]

Tak ,tak książke napisac moze każdy ,  nawet idiota.
Akurat tak się składa ,ze obie strony strony  konkretnie szpiegowały.
Ale poziom desperacji i stosowane metody w pozyskiwaniu rowiazań i
technologii od przeciwnika .Zdecydownie czynił amerykanów faworytami .
Znamy przecież kilka spektakularnych i beszczelnych porwan rosyjskiego
sprzetu wojskowego , przez usa.
Nie wspominając o podkupywaniu naukowców .

Data: 2011-02-05 09:18:29
Autor: u2
S?owia?ska technologia....
W dniu 2011-02-05 09:12, Tzva Adonai pisze:
To ciekawe co mówisz, ale bardzo nieprawdopodobne.. Z tego co czytałem
w książkach do historii to raczej Słowianie przy pomocy KGB
podpierdalali pomysły Amerykanom i to nawet dość regularnie.

Nie myl chazarskich Żydów z ZSSR ze Słowianami. W sumie to ruscy wysłali
pierwszą rakietę w kosmos, podobnie jak Gagarin był pierwszym
kosmonautą. Jankesi długo nie mogli się otrząsnąć po tych
spektakularnych porażkach. Passa się odwróciła tylko po lądowaniu na
Księżycu, choć długo próbowano ściemnić, że lądowanie odbyło się w
studio w Hollywood :)

Data: 2011-02-05 00:28:19
Autor: Tzva Adonai
S?owia?ska technologia....
u2 napisał(a):

studio w Hollywood :)

Mów sobie co chcesz, ja tam w słowiański geniusz zwyczajnie nie
wierzę... Znam multum Polaków i Rosjan i zdecydowana większość z nich
to debile....

Data: 2011-02-05 09:34:32
Autor: u2
S?owia?ska technologia....
W dniu 2011-02-05 09:28, Tzva Adonai pisze:
studio w Hollywood :)
Mów sobie co chcesz, ja tam w słowiański geniusz zwyczajnie nie
wierzę... Znam multum Polaków i Rosjan i zdecydowana większość z nich
to debile....

No to współczuję środowiska, w którym się obracasz :)

Data: 2011-02-05 01:12:15
Autor: Tzva Adonai
S?owia?ska technologia....
No to wspolczuje srodowiska, w ktorym sie obracasz :)

Jeśli narody słowiańskie chcą się pomyślnie rozwijać, na ich czele
powinni stać liderzy i intelektualiści żydowskiego pochodzenia...
Słowianie to narody emocjonalne, a nie intelektualne... Nadają się do
bycia rządzonymi, a nie do rządzenia...

Data: 2011-02-05 02:51:57
Autor: robertbig
S?owia?ska technologia....
On 5 Lut, 10:12, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
> [...]

powinni stać liderzy i intelektualiści żydowskiego pochodzenia...
Słowianie to narody emocjonalne, a nie intelektualne... Nadają się do

To własnie skrajne emocjonalne podejście do zycia . Skrajany fanatyzm
religijny uczyniły zydów tym kim sa.
A , ze robia to metodycznie ,jest także zasługa talmudu. Który każdemu
żydowi daje jasne wytyczne kim jest i co ma robic.

Data: 2011-02-05 12:01:34
Autor: u2
S?owia?ska technologia....
W dniu 2011-02-05 11:51, robertbig pisze:
A , ze robia to metodycznie ,jest także zasługa talmudu. Który każdemu
żydowi daje jasne wytyczne kim jest i co ma robic.

Tzn. cycku co ?

Data: 2011-02-05 03:40:51
Autor: robertbig
S?owia?ska technologia....
On 5 Lut, 12:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-05 11:51, robertbig pisze:

> A , ze robia to metodycznie ,jest także zasługa talmudu. Który każdemu
> żydowi daje jasne wytyczne kim jest i co ma robic.

Tzn. cycku co ?

Ale ty gupi jesteś ??? !! Zaskakująco.

No i nie jestem żaden cycek ,  ośla łąko
:)))

Data: 2011-02-05 12:14:42
Autor: Rudy
S?owia?ska technologia....

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d4d2e10$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-05 11:51, robertbig pisze:
A , ze robia to metodycznie ,jest także zasługa talmudu. Który każdemu
żydowi daje jasne wytyczne kim jest i co ma robic.

Tzn. cycku co ?

Ja pierdzielę! Na jakich ty prochach kmiotku jedziesz? ;-)

JanKos

Data: 2011-02-05 12:17:16
Autor: u2
S?owia?ska technologia....
W dniu 2011-02-05 12:14, Rudy pisze:
Tzn. cycku co ?

Ja pierdzielę!

To nie pierdziel zahir.

Data: 2011-02-05 12:27:09
Autor: Rudy
S?owia?ska technologia....

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d4d31be$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-05 12:14, Rudy pisze:
Tzn. cycku co ?

Ja pierdzielę!

To nie pierdziel zahir.

Ty jesteś psychiczny! Zdecyduj się: Zahir czy Cyc? Kogo widzisz w tym swoim starzejącym się mózgu?

JanKos

Data: 2011-02-05 10:23:58
Autor: u2
S?owia?ska technologia....
W dniu 2011-02-05 10:12, Tzva Adonai pisze:
No to wspolczuje srodowiska, w ktorym sie obracasz :)
Jeśli narody słowiańskie chcą się pomyślnie rozwijać, na ich czele
powinni stać liderzy i intelektualiści żydowskiego pochodzenia...

Ty cwa, już stali od czasów Trockiego vel Bronsteina. Zawsze się
kończyło krwawą łaźnią.

A co do 3 RP to zauważ, że nie tylko wszyscy MSZ od czasów Skubiego mają
żydowskie korzenie. Za czasów Mazowieckiego tylko Minister Syryjczyk
nocował w hotelu podczas wizyty w Izraelu.

Data: 2011-02-05 10:47:11
Autor: Panslavista
S?owia?ska technologia....

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:a629d30f-95d5-480a-a10f-5323dbbcf8d5o13g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Od kiedy pastuch stepowy stał się intelektualistą?

Data: 2011-02-05 10:07:32
Autor: Panslavista
S?owia?ska technologia....

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:18147963-4d7a-4e39-ac56-e8f59213f57bu17g2000yqe.googlegroups.com...
u2 napisał(a):

studio w Hollywood :)

Mów sobie co chcesz, ja tam w słowiański geniusz zwyczajnie nie
wierzę... Znam multum Polaków i Rosjan i zdecydowana większość z nich
to debile....

Swój ciągnie do swego.
Cwel  Cwela  Cwelem  Pogania.

Data: 2011-02-05 08:50:52
Autor: u2
S?owia?ska technologia....
W dniu 2011-02-05 08:49, Tzva Adonai pisze:
Utrudni to Moskwie budowę systemu nawigacji satelitarnej Glonass,
który ma konkurować z amerykańskim GPS

To jeszcze nie zbudowali ? A ruscy pomagierzy na tej grupie twierdzili,
że już. :)

Data: 2011-02-05 10:05:17
Autor: Panslavista
S?owia?ska technologia....

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d4d015e$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Naiwniak. To taka zmyłka...

Data: 2011-02-05 10:07:32
Autor: u2
S??owia??ska technologia....
W dniu 2011-02-05 10:05, Panslavista pisze:
Naiwniak. To taka zmyÂłka...

To że zmyłka to już pisałem wbrew twierdzeniom pomagierów :)

S?owia?ska technologia....