S³owiañski nazizm...

Data: 2009-12-12 03:53:23
Autor: Tzva Adonai
S³owiañski nazizm...
Ju¿ raz Europa odczu³a na w³asnej skórze, co on oznacza... Nigdy
wiêcej!...

Data: 2009-12-12 12:56:34
Autor: Jerzy Tabortowski
S³owiañski nazizm...
Tzva Adonai pisze:
Ju¿ raz Europa odczu³a na w³asnej skórze, co on oznacza... Nigdy
wiêcej!...

No, odczu³a, wiêkszo¶æ ty "s³owiañskich nazistów" mia³o po mame³e koñcówkê nazwiska na -sztajn, -baum, -kopf.

Data: 2009-12-12 04:04:08
Autor: Tzva Adonai
S³owiañski nazizm...
Jerzy Tabortowski napisa³(a):

No, odczu�a, wi�kszo�� ty "s�owia�skich nazist�w" mia�o po mame�e
ko�c�wk� nazwiska na -sztajn, -baum, -kopf.

Wyt³umacz Tabortowski, dlaczego niemal wszyscy ¯ydzi europejscy (w tym
polscy) nosili niemieckobrzmi±ce nazwiska i pos³ugiwali siê jêzykiem
jidysz bêd±c± odmian± jêzyka niemieckiego?... I dlaczego nazwali siê
¯ydami aszkenazyjskimi (Aszkenaz - ¶redniowieczne hebrajskie
okre¶lenie oznaczaj±ce Niemcy).. Mo¿e dlatego, ¿e ¯ydzi i Niemcy to
mentalni i duchowi bracia?...

Data: 2009-12-12 04:24:16
Autor: Hans Kloss
S³owiañski nazizm...
Tzva Adonai napisa³(a):

Wyt³umacz Tabortowski, dlaczego niemal wszyscy ¯ydzi europejscy (w tym
polscy) nosili niemieckobrzmi±ce nazwiska

Mo¿e by¶ siê wreszcie zaznajomi³ z histori± przynajmniej na
podstawowym poziomie? Czy w 14stce w ogóle odbywa³y siê lekcje
historii? Btw to nieprawda ¿e "niemal wszyscy".  Polscy ¿ydzi czêsto
nosili nazwiska w rodzaju: krakowski, poznañski, mazowiecki, gdañski
itditp, ruscy-:abramowicz, izaakowicz, baruchowicz itditp odimienne. A
tak¿e o¶mieszaj±ce (we wszystkich jêzykach) oraz nadmiernie napuszone
(szmaragd, szafir, brylant, skarb) lub wrêcz obel¿ywe (fajfus, pêtak)..
Jakby¶ wreszcie zdecydowa³ sie uczyæ historii to warto zapoznaæ siê z
procedura nadawania ¿ydom nazwisk  w ró¿nych krajach przez nich
zamieszka³ych- bo sami z siebie ¿ydzi nie wytwarzali nazwisk,
zadowalali siê podobnie jak inni semici i kacapy "otczestwem". Co
raczej wskazuje na ich zwi±zek mentalny z rusami....
J-23

Data: 2009-12-12 13:29:10
Autor: Jerzy Tabortowski
S³owiañski nazizm...
raczej wskazuje na ich zwi±zek mentalny z rusami....

O przepraszam, potomkowie ruuotsi dzielnie pogonili kota przedaszkenazyjskiej ho³ocie z Hazarii :)

Data: 2009-12-12 04:38:37
Autor: Hans Kloss
S³owiañski nazizm...

Jerzy Tabortowski napisa³(a):

O przepraszam, potomkowie ruuotsi dzielnie pogonili kota
przedaszkenazyjskiej holocie z Hazarii :)

LOL, masz racjê, etymologicznie rzecz jasna. Bi³yk pewnie i tak nic z
tego nie pojmie ;)
J-23

Data: 2009-12-12 13:47:25
Autor: Prawusek
S³owiañski nazizm...

"Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl>
wrote in message news:hg02f8$2hr$14atlantis.news.neostrada.pl...
> raczej wskazuje na ich zwi±zek mentalny z rusami....

O przepraszam, potomkowie ruuotsi dzielnie pogonili kota
przedaszkenazyjskiej ho³ocie z Hazarii :)

Jak zwykle, Ariowie (Panowie) pogonili podszywaczy.

Data: 2009-12-12 15:09:24
Autor: Karol
S³owiañski nazizm...

ta akcja wywolywania antysemickich nastrojow w Polsce, jest celowo robiona
przez Rosjan i ich poplecznikow ktorzy udaja Polakow. Tak nawiasem mowiac, znajac falszywos cwela, wydaje mi sie, ze to moze byc prowokator ktory tez cos robi dla ruskich.

Sami Rosjanie robia z rosyjkimi zydami, dobre interesy i maja BARDZO silne,
wplywowe lobby w USA, w przeciwienstwie do Polakow, ktorych niezlustrowane
nadal prosowieckie specsluzby rozbijaja od srodka. To chodzi przeciez jak zwykle o forse, a wiadomo, ze Rosjanie maja bardzo
sprawne i przebojowe sluzby. W Polsce zadbano o to aby takie silne sluzby nie powstaly.

Data: 2009-12-12 19:36:43
Autor: daniloff
Slowianski nazizm...

"Karol " <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:hg0bn4$1r3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kiedy starozytne polaki nie znali zydow i russkich wtedy we wszystkich swych biedach uwazali za winowajce tylko sil? przyrody
Takie bzdury piszesz az mi glowe zawracaja.

Data: 2009-12-12 16:44:03
Autor: Karol
Slowianski nazizm...
daniloff <mdaniloff@yandex.ru> napisa³(a):
Takie bzdury piszesz az mi glowe zawracaja.

..nie pij tyle samogonu z chytrosci, tylko kup dobra wodke polska. --

Data: 2009-12-12 20:02:43
Autor: daniloff
Slowianski nazizm...

" Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:hg0h8j$lmo$1inews.gazeta.pl...
daniloff <mdaniloff@yandex.ru> napisa³(a):

Takie bzdury piszesz az mi glowe zawracaja.

.nie pij tyle samogonu z chytrosci, tylko kup dobra wodke polska.

Nigdy nie pije samogonu.
Lubie ukrainska piercowke z miodem Nemiroff.
Ale jaki gatunek polskej wodki polecasz?

Data: 2009-12-12 17:13:40
Autor: Karol
Slowianski nazizm...
daniloff <mdaniloff@yandex.ru> napisa³(a):
Nigdy nie pije samogonu.

..ja tylko raz pilem i postanowilem juz nigdy wiecej, bo cholera trzeba miec
dobre zdrowie:)

Lubie ukrainska piercowke z miodem Nemiroff.
Ale jaki gatunek polskej wodki polecasz?

...ukrainskich nie znam, ale z miodem moze byc OK.

Ale jaki gatunek polskej wodki polecasz?

...tylko wczysta wyborowa !

o taka:

http://www.twenga.pl/cena/wyborowa-wodka-1l-85889734.html

Data: 2009-12-12 20:20:21
Autor: daniloff
Slowianski nazizm...

"Karol " <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:hg0j04$rtc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niestety tutaj u nas w Twieri nie sprzedaja polskich wodok.
Moze kiedys  gdzies w Moskwie znajde.

Data: 2009-12-12 18:15:47
Autor: Prawusek
Slowianski nazizm...

"daniloff" <mdaniloff@yandex.ru> wrote in message

> [...]

Nigdy nie pije samogonu.
Lubie ukrainska piercowke z miodem Nemiroff.

Dobra!

Data: 2009-12-12 20:26:21
Autor: daniloff
Slowianski nazizm...

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> ÓÏÏÂÝÉÌ/ÓÏÏÂÝÉÌÁ × ÎÏ×ÏÓÔÑÈ ÓÌÅÄÕÀÝÅÅ: news:hg0j9i$f8h$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Nigdy nie pije samogonu.
Lubie ukrainska piercowke z miodem Nemiroff.

Ale to nie znaczy ze nigdy nie pilem samogonu :-)
Kiedys moi krewni ze wsi pod Niznim Nowgorodom robili taaaaki wyborowy.

Data: 2009-12-12 13:09:40
Autor: Jerzy Tabortowski
S³owiañski nazizm...
[...]

Tak - dlatego, i dlatego jedni bracia gazowali drugich, w ramach braterstwa, specyficznie pojmowanego przez obie nacje.
Jedni bracia warci drugich braci, to wniosek do¶æ prosty.

Data: 2009-12-12 13:22:04
Autor: bolek
S³owiañski nazizm...

U¿ytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hg01am$2hr$8atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Dodatkowo mamy ¿ydowski nazizm w Palestynie.
Getta te¿ sobie sami muruj±.

bolek

Data: 2009-12-12 13:26:33
Autor: Jerzy Tabortowski
S³owiañski nazizm...
Dodatkowo mamy ¿ydowski nazizm w Palestynie.
Getta te¿ sobie sami muruj±.

Ile razy widzê ten mur w tv to zadajê sobie pytanie:
co to za ludzie, którzy wylewaj±c ³zy nad tragedi± swoich przodków, sami sobie funduj± taki mur ...

Data: 2009-12-12 13:48:24
Autor: Prawusek
S³owiañski nazizm...

wrote in message news:hg02ab$2hr$13atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

Ile razy widzê ten mur w tv to zadajê sobie pytanie:
co to za ludzie, którzy wylewaj±c ³zy nad tragedi± swoich przodków, sami

Z³udno poczucie bezpieczeñstwa.

Data: 2009-12-12 15:37:09
Autor: raff
S³owiañski nazizm...
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Widac nie moga zyc bez Getta.

R.

Data: 2009-12-12 16:05:09
Autor: Prawusek
S³owiañski nazizm...

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message
Jerzy Tabortowski pisze:

> Ile razy widzê ten mur w tv to zadajê sobie pytanie:
> co to za ludzie, którzy wylewaj±c ³zy nad tragedi± swoich przodków, sami
> sobie funduj± taki mur ...

Widac nie moga zyc bez Getta.

R.

Doskonale to opisa³ M³ynarski w piosence Przystanek ko³o ZOO...

Data: 2009-12-12 14:57:58
Autor: Karol
S³owiañski nazizm...
Jerzy Tabortowski <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl>
napisa³(a):
> [...]

Jedni bracia warci drugich braci, to wniosek do¶æ prosty.

Aszkenazi, gazowali przede wszystkim prawdziwych zydow, ktorych latwo bylo
rozpoznac, a ktorymi gardzili.

* jak ktos czyta posty tego idioty, a nie zna faktow, to nic dziwnego, ze
jemu, boukunowi, mkarwanowi, panslawiscie, cycowi - generalnie uczniom
Michnika, tak latwo manipulowac mlodymi Polakami.

Potem beda sie dziwic, jak im zydzi kaza sobie zaplacic solidna sume, za
antysemityzm, ktory szerza ci prowokatorzy.

Michnik juz nad tym czuwa:))

--

S³owiañski nazizm...