Slownik Androida - jak zrobic...

Data: 2013-04-20 19:47:30
Autor: Mr. Misio
Slownik Androida - jak zrobic...

....zeby nie probowal byc madrzejszy ode mnie

np. wpisuje

pracowałaś

a on wstawia

pracowałeś
-- -- -- -- ^

czy tam jest jakiś moduł deinteligencji w tym słowniku?

jak zmienić słownik w Androidzie na inny, jakiś lepszy?

Data: 2013-04-20 19:53:01
Autor: Mr. Misio
Slownik Androida - jak zrobic...
alb o zamiast phone nie wybierał pioneer

no przeciez to jest pojebane

Data: 2013-04-20 19:58:05
Autor: atm
On 2013-04-20 19:47, Mr. Misio wrote:
Slownik Androida - jak zrobic...

...zeby nie probowal byc madrzejszy ode mnie

rili?
http://runt-of-the-web.com/post/4284082998/the-12-funniest-iphone-auto-correct-fails

Instalowales juz np Swype?

Data: 2013-04-20 20:04:58
Autor: atm
On 2013-04-20 19:47, Mr. Misio wrote:
[...]

Z popularnych klikanych dosc szybko sie uczy Swift X.
Teraz dodali tez mizianie ale wg mnie jest znacznie gorsze od Swype.

Data: 2013-04-20 20:20:53
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:
On 2013-04-20 19:47, Mr. Misio wrote:
[...]

nie nie, nie chce nowej innej klawiatury, chce slownik, taki co jest madry, i ma w sobie polskie slowa a jak nie ma to nie wymysla

Data: 2013-04-20 20:21:39
Autor: atm
[...]

dlaczego tak sie bronisz przed nowa klawiatura?

Data: 2013-04-20 20:35:51
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

bo nie potrzebuje klawiatury.

chve wymienic slownik, nie klawiature.

Data: 2013-04-20 20:38:58
Autor: atm
Slownik Androida - jak zrobic...

dlaczego tak sie bronisz przed nowa klawiatura?

bo nie potrzebuje klawiatury.

chve wymienic slownik, nie klawiature.

Wiesz, slownik jak slownik; sam widzisz, ze wystepuja w nim dwa slowa a wybierane jest to, ktore Ci nie odpowiada. Byc moze zawiaduje tym wlasnie aplikacja klawiatury.

Data: 2013-04-20 20:40:46
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

Ja nie rozumiem, zainstalowalem tego swiftkeya ale to jakis gowniany trial jest, wiec pewnie przestanie mi dzialac :]

Nie rozumiem zas dlaczego klawiatura zassala swoj slownik.

W tym boskim nadroidzie kazda aplikacja/klawiatura ma swoj wlasny slownik?

masakra :/

Data: 2013-04-20 20:44:24
Autor: atm
[...]

Mozesz wyjasnic co jest w tym zlego?
Swype masz za darmo, SwiftKey zas kosztuje 5,99zl....
Wszyscy tutaj wiemy, ze przyoszczedziles juz na telefonie teraz zas planujesz nastepne oszczednosci? Zlituj sie nas soba ;]

Data: 2013-04-20 20:47:44
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

Zlego nic. Ale to durne samo w sobie. W koncu niby system operacyjny.

Swype masz za darmo, SwiftKey zas kosztuje 5,99zl....
Wszyscy tutaj wiemy, ze przyoszczedziles juz na telefonie teraz zas
planujesz nastepne oszczednosci? Zlituj sie nas soba ;]

Tu nie chodzi o kwote, a o zasady. A z zasady nie kupuje softu, ktory ma darmowe odpowiedniki. Poza tym moge komus dac do rewki 6 złotych, ale nie bede nic robil, zeby je wyslac telefonem :]

Data: 2013-04-20 20:54:06
Autor: atm
On 2013-04-20 20:47, Mr. Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:

[...]

Ok, masz teraz jakis slownik i kombinujesz jak go podmienic na inny. Dlaczego, jesli koncepcja jednego slownika dla wszystkich dostepnych klawiatur i innych miejsc gdzie slownik jest potrzebny jest wg Ciebie dobra?
Kto wg Ciebie ustala, ktory slownik ma byc tym jednym najlepszym?

Swype masz za darmo,
To odnosnie ponizszej wypowiedzi

[...]

No i znowu pchasz malucha pod gorke i zastanawiasz sie czy nie zdjac sandalow bo cos jest za wygodnie...
Powodzenia :]

Data: 2013-04-20 20:59:20
Autor: Mr. Misio
On 2013-04-20 20:47, Mr. Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:

[...]

ja ustalam. ten mi nie pasi, chce sciagnac inny.

nie rozumiem, czemu musze wymienic klawiature.

tamta klawiatura mi pasi, tylko slownik mi nie pasi

chce dalej uzywac starej klawiatury, jedynie wymienic slownik.

Swype masz za darmo,
To odnosnie ponizszej wypowiedzi

jak juz mi sie udalo wpisac swype w sklepie to nie znalazlo niczego co by przypominalo klawiature :]

[...]

no i tak po testach triala ... nie ma potrzeby zastanawiania sie nad wydaniem nawet zlotowki - bo aplikacja wyglada inaczej, a slownik dziala jak dzialal, do dupy...

Data: 2013-04-20 21:27:17
Autor: atm
On 2013-04-20 20:47, Mr. Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:

[...]

Bo to jest pakiet?
Nie twierdze, ze nie da sie wymienic slownika, nigdy nie mialem takiej potrzeby. Jestem bardzo zadowolony ze Swype czy Swiftkey.

Swype masz za darmo,
To odnosnie ponizszej wypowiedzi

jak juz mi sie udalo wpisac swype w sklepie to nie znalazlo niczego co
by przypominalo klawiature :]

No i widzisz, tak w bardzo wielu kwestiach wyglada Twoja znajomosc tematu lub chocby chec rozwiazania problemu. Powyzsza wypowiedz sugeruje, ze przebywales zbyt dlugo w jablkowym rezerwacie ale przeciez chyba tak nie jest? ;]

[...]

Jestes niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju. Z ciekawosci spojrzalem na oceny Swiftkey w sklepie Googla: 5 gwiazdek przyznalo ponad 118000 uzytkownikow, 1 gwiazdke zas niecale 4 tysiace...

Data: 2013-04-20 21:40:53
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:

Bo to jest pakiet?
Nie twierdze, ze nie da sie wymienic slownika, nigdy nie mialem takiej
potrzeby. Jestem bardzo zadowolony ze Swype czy Swiftkey.

Hm... jak mozesz byc zadowolony z tego... czegos... :)

[...]

....ale co zlego robie? wpisalem w wyszukiwarke sklepu 'swype' i...?

sugeruje, ze przebywales zbyt dlugo w jablkowym rezerwacie ale przeciez
chyba tak nie jest? ;]

Nie. Zadnych jablek. Uzywam PC-tow i wczesniej telefonow, gdzie nei moglem wiele doinstalowac.

Ale jakby mi slownik T9 w nokii robil tak jak ten w Androidzie, to nokie wyrzucilbym do kibla i spuscil wode.

Jak mialem Nokie e51, 52 to nie musialem sie zastanawiac nad wieloma rzeczami - wszystko dzialalo. Jak juz dzialalo to dobrze. Slownik podpowiadal, ale nie narzucal. Uczyl sie ale tak na prawde niewiele musial sie uczyc. Klawiatura potrafila zapamietac w jakiej aplikacji jak zostala ustawiona, w tej bez podpowiadania, w tamtej z podpowiadaniem, w innej jako numeryczna, w jeszcze innej jako tekstowa.

Tak prawde powiedziawszy przez lata uzywania nokii nigdy nie mialem do czynienia z tym, ze musze poswiecac swoj czas, zeby cos konfigurowac, walczyc ze slownikiem, z tym lub z tamtym.

[...]

A 10 tysiecy much zawsze poleci do gówna.

Sorry.

To jest 4001 juz.

Ale nie chce tutaj robic dymu. Stwierdzam jedynie - wymienilem za Twoja porada klawiature na inna, dzialanie slownika sie nie zmienilo.

Piszesz,z e to pakiet, wiec powinno sie zmienić. I to na lepsze.

Co robie zle, ze u mnie dalej jest zle, mimo iz wymienilem klawiature na polecana przez setki tysiecy ludziz calego swiata?

Data: 2013-04-20 21:56:38
Autor: atm
On 2013-04-20 21:40, Mr. Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:

[...]

1. Jedna czy druga wymieniona przeze mnie dziala calkiiem dobrze. NIe twierdze, ze idealnie. Nie ma idealnego rozwiazania i pewnie nigdy sie nie pojawi.

[...]

Dlaczego zakladasz, ze wszystkie aplikacje swiata na Androida dosptene sa jedynie w googlowym sklepie? Wielu bylo juz oredownikow wolnosci wyboru, "preczow ze sklepami" itd a gdy wreszcie pojawia sie aplikacja, ktorej nie ma w sklepie to uzytkownik staje z rozlozonymi rekami.
http://www.swype.com/category/get-swype/

[...]

Wiele juz napisales pozytywnych opinii o E51 oraz E52 i gdy je zestawie z moimi doswiadczeniami z N8 to mam ochote ja spuscic w kibelku. Nie bede kolejny raz przytaczal wszystkich bledow, niedorobek czy braku ergonomicznych rozwiazan. Jesli chodzi o klawiature to baaaardzo daleko tej z N8 to SwiftKey czy Swype. Zreszta fajnie to widac po placzu i zawodzeniach na symbianowym forum Swype gdy po wygasnieciu licencji czesc uzytkownikow sklonna byla przestac korzystac z Nokii wlasnie z powodu fabrycznej klawiatury (pomijajac fakt, ze Swype na N8 chodzi dosc wolno i ma kilka irytujacych bledow, z ktorymi deweloper nie ma juz chyba ochoty nic robic).

[...]

Tak, tak, zaplaci 6zl i bedzie dalej opowiadalo jakie ono smaczne.
Nie wiem czy zauwazyles, ze pod wieloma cienkimi aplikacjami jest sporo negatywnych wpisow, ktore moga zniechecic nie tylko do kupna ale nawet do instalacji.

[...]

Nie wiem co robisz nie tak. Przed chwila przelaczaylem klawiature ze Swype na SwiftKey i pisalem przez "mizianie". Napisalem w ten sposob chyba najdluzszy sms w moim zyciu i nie musialem niczego poprawiac. Ani jednego bledu! A pisze stosunkowo malo, daleko mi do mistrza klawiatury.

Data: 2013-04-20 22:20:56
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

Heh, jestem zywym przykladem, ze Android ogłupia.

Wiele juz napisales pozytywnych opinii o E51 oraz E52 i gdy je zestawie
z moimi doswiadczeniami z N8 to mam ochote ja spuscic w kibelku. Nie

Ale N8 to nie E51 :)

Sorry.

Tak, tak, zaplaci 6zl i bedzie dalej opowiadalo jakie ono smaczne.

Wiesz, jak juz wydali... ;)

[...]

No to ponawiampytanie - dlaczego u mnie nie dziala tak jak u Ciebie?

:/

Czyta w myslach moja niechec do Androida i robi mi na zlosc?

Data: 2013-04-20 22:55:03
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:

http://www.swype.com/category/get-swype/

prawie dobra klawiatura, da sie uzywac, jeszcze jakby sie dalo zmienic qwerty na taka co jest mniej klaiwszy ale na kazdym po 3 literki to byloby bosko, pod warunkiem, ze wtedy program dalej bedzie dawal rade zamiast swirowac...

Data: 2013-04-21 12:41:23
Autor: gawfron
W dniu 2013-04-20 22:55, Mr. Misio pisze:
Użytkownik atm napisał:

[...]

Ale ideÄ… swype jest szybkie mizanie a nie stukanie w pojedyncze literki.
Oczywiście na moim samsungu mogę sobie dowolnie zmieniać, czy chcę stare niewygodne rozwiązanie jak w telefonach z fizyczną, qwerty z klikaniem, qwerty mizianie, rysowanie literek paluchem czy dyktowanie.
Jak rozumiem, w twoim jak zwykle nie działa :)

Data: 2013-04-21 22:31:03
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

Moze, ale testowalem i nie lubie miziac :)

Oczywiście na moim samsungu mogę sobie dowolnie zmieniać, czy chcę stare
niewygodne rozwiÄ…zanie jak w telefonach z fizycznÄ…, qwerty z klikaniem,
qwerty mizianie, rysowanie literek paluchem czy dyktowanie.
Jak rozumiem, w twoim jak zwykle nie działa :)

Nie znalazlem opcji na zmiane klawiatury pelne qwerty na taka jak na zwyklym telefonie, duzo mnie kalwiszy, ale kazdy ma 3 literki na sobie.

Moja pasciata klawiatura z telefonem dala rade sie tk przeleczyc.

Dlatego chcialem zmienic tylko slownik.

Znow sie okazalo, ze w Androidzie moge miec klawiaturke z pasciatym slownikiem, albo poasciata klawiaturke z dobrym slownikiem.

:(((((((((((((((((((

Dramat.

Data: 2013-04-22 10:53:13
Autor: gawfron
Użytkownik atm napisał:

[...]

Potestuj dłużej. Na początku przeszkadza, potem pisze się dużo szybciej niż na klasycznej.

Data: 2013-04-24 10:12:35
Autor: Mr. Misio
Slownik Androida - jak zrobic...
Użytkownik gawfron napisał:

Potestuj dłużej. Na początku przeszkadza, potem pisze się dużo szybciej
niż na klasycznej.

Nie. Palec przyslania czesc klawiatury. Brek fizycznego czucia klawiszy.

Data: 2013-04-24 20:46:13
Autor: gawfron
W dniu 2013-04-24 10:12, Mr. Misio pisze:
Użytkownik gawfron napisał:

Potestuj dłużej. Na początku przeszkadza, potem pisze się dużo szybciej
niż na klasycznej.

Nie. Palec przyslania czesc klawiatury. Brek fizycznego czucia klawiszy.

A co to przeszkadza? Nie znasz ułożenia qwerty?
No skoro musisz patrzec na klawiature i wybierac kazdy znaczek z osobna jak emeryt, to pewnie :)

Data: 2013-04-25 04:32:11
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 24 Apr 2013 20:46:13 +0200, gawfron wrote:
> Nie. Palec przyslania czesc klawiatury. Brek fizycznego czucia klawiszy.

 A co to przeszkadza? Nie znasz u³o¿enia qwerty?

W E52 nie by³o ;-)

Swoj± drog± ciekawe, czy jest na Andka klawiatura numeryczna do
dziubania tekstu...

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-04-26 01:38:00
Autor: Mr. Misio
Slownik Androida - jak zrobic...
U¿ytkownik Michal Tyrala napisa³:
[...]

jest, jakos w xperii udalo mi sie przestawic ta oryginalna

i jest boska, bo w koncu mozna trafiac w klawisze te namalowane

niestety slownik jest do dupy

Data: 2013-04-24 18:08:49
Autor: atm
[...]

Mr. Misio, mowisz i masz. Swype trafil do googlowego sklepu. Z malymi ulepszeniami w stosunku do tego co SGS2 ma w firmware.
http://www.spidersweb.pl/2013/04/swype-w-koncu-w-google-play.html
Oczywiscie bedziesz pewnie marudzil, ze chca zedrzec z  Ciebie 3,15zl ;]

Data: 2013-04-24 22:29:57
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

eee, zainstalowalem juz apk ze strony, poki co to najlepsza apka klawiaturoslownikowa, na jaka trafilem,

SLOWNIK w niej jest lepszy niz w Nokii!!!!! (podkreslam).

Sama KLAWIATURA - poki nie znajde opcji zaminy pelnego QWERTY na duze klawisze, ale mniej, na ktorych beda po 3 znaki - sredniak

jak bedzie taka jak chce i slownik bedzie na niej dzialal poprawnie, to moge wydac i wiecej...

Data: 2013-04-24 22:42:27
Autor: atm
[...]

Fajne jest w nowej wersji wyswietlanie litery jaka sie nacisnelo (jak to ma miejsce w jablkowym sprzecie). Nadal jednak SwiftKey lepiej zapamietuje wczesniej uzywane uklady wyrazow. Czasem mozna cale zdanie napisac korzystajac jedynie z podpowiedzi bazujacych na wczesniejszych zapiskach. Za to Swype wg mnie jest sporo lepszy w... swype'owaniu.

Data: 2013-04-20 20:52:16
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:

Mozesz wyjasnic co jest w tym zlego?
Swype masz za darmo, SwiftKey zas kosztuje 5,99zl....

no i wlasnie swiftkey trial zmienil przy wpisywaniu swype na... swoje

czyli to nie klawiatura winna, skoro nowa zachowuje sie rownie durnie jak poprzednia.

Data: 2013-04-20 20:55:09
Autor: atm
On 2013-04-20 20:52, Mr. Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:

[...]

Swiftkey szybko sie uczy.

Data: 2013-04-20 21:01:06
Autor: Mr. Misio
On 2013-04-20 20:52, Mr. Misio wrote:
Użytkownik atm napisał:

[...]

Jezu. Ale ja nie chce czegos co sie uczy. Chce slownik z bogatym zasobem slownictwa, zeby sie nie uczyl. Tylko umial. Wtedy jestem w stanie zaplacic wiecej niz 5,99.

Data: 2013-04-20 21:28:37
Autor: atm
[...]

Jesli wymyslisz tak inteligentne rozwiazanie to zbijesz niezla fortunke, serio.

Data: 2013-04-20 21:42:20
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:

[...]

Ale ja nie wymagam cudów. Chcialbym coś na poziomie tego co Nokia dawała mi kulka lat temu.

Przeciez to juz kiedyś wymyślono.

A Android bije wszelkie rekordy popularnosci.

Nie chce mi sie wierzyc, ze jeszcze nie doszedl do etapu slownika na poziomie Nokii sprzed paru lat...

Data: 2013-04-21 12:46:29
Autor: gawfron
W dniu 2013-04-20 21:42, Mr. Misio pisze:

[...]

Znacznie ten poziom przekroczył, jesteś po prostu jak 100 letni dziadek - kiedyś były tylko gazety i tak było najlepiej, radio to syf i wynalazek szatana bo nie można stron przekładać, a internet to już w ogóle, nigdy nie osiągnie doskonałości 'trybuny ludu', tam wiedzieli od razu co dla nas najlepsze! ;)

Data: 2013-04-21 22:34:13
Autor: Mr. Misio
[...]

I pewnie dlatego nowoczesne slowniki w Androidzie w moich oczach wygladaja jak kulawe protezy.

Wybacz, ale ja chce uzywac telefonu a ni epierdolic sie z durnym slownikiem. Nigdy wczesniej nie widzialem, ze cos moze byc tak niedopracowane. Po prostu niechcacy przyzwyczailem sie do innej jakosci, wyzszej.

jesteÅ› po prostu jak 100 letni dziadek
[...]

Pierdu pierdu.

Staras sie mi wmowic, ze gorzej dzialajacy slownik jest lepszy bo nowszy i od Androida.

Moze jest i nowszy, ale do starego T9 w nokii E52 to sie nie umywa.

Dopiero Swype dorównuje poziomem do tego co sie przyzwyczailem.

Ale dla mnie dalej niezrozumiale jest, dlaczego nei moge miec klawiatury A i slownika B. Tylko musze do slownika B miec klawiature B.

Nie ograniem zatem tej wyzszosci Androida. Wyjasnisz?

Data: 2013-04-22 10:57:20
Autor: gawfron
W dniu 2013-04-21 22:34, Mr. Misio pisze:
[...]

Nie jest gorszy, po prostu się przyzwyczaiłeś do innego, i oczekujesz że będzie reagować tak samo - z takim podejściem byśmy dalej siedzieli w jaskiniach :)

Data: 2013-04-24 10:15:48
Autor: Mr. Misio
[...]

Dlaczego jak mowie: "gorsze" to kazdy stara sie mnie przekonac ze "nie gorsze tylko inne". Nikt nioe mowi "nie gorsze, a lepsze".

Gorsze znaczy inne.

Inne nie znaczy lepsze.

W kolejnych nokiach, a przed nikiami juz nie pamietam, tez cos mialem, w kazdej nowej byl INNY a jednoczesnie LEPSZY slownik. Coraz mniej sie musial uczyc, coraz sprawniej podpowiadal.

Tutaj czuje sie jakbymsie cofnal wstecz o kilka lat. I nie zaprzeczam, moze za kilka lat slowniki beda lepsze, a nie tylko inne od tych co w nokiach swego czasu bylo...

Data: 2013-04-24 10:18:36
Autor: Chris
Slownik Androida - jak zrobic...
Mr. Misio nabazgrał(a):

[...]

SMSGo PRO + Pakiet PL i o dziwo to działa, nie mam problemów z pisaniem. Może jestem mało wymagający ale w Noki wcale nie było lepiej :)

Slownik Androida - jak zrobic...