Słowo na Niedzielę

Data: 2009-09-27 16:22:40
Autor: dzwon {}
Słowo na Niedzielę

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1hbdsstbgzfmk$.1ntx0wsrqn8df$.dlg40tude.net...
Wersja pana Jeszuy, klasyczna:

Jn 8:3-11
3. Wówczas uczeni w Piśmie i faryzeusze przyprowadzili do Niego kobietę
którą pochwycono na cudzołóstwie, a postawiwszy ją pośrodku, powiedzieli do
Niego:
4. Nauczycielu, tę kobietę dopiero pochwycono na cudzołóstwie.
5. W Prawie Mojżesz nakazał nam takie kamienować. A Ty co mówisz?
6. Mówili to wystawiając Go na próbę, aby mieli o co Go oskarżyć. Lecz
Jezus nachyliwszy się pisał palcem po ziemi.
7. A kiedy w dalszym ciągu Go pytali, podniósł się i rzekł do nich: Kto z
was jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci na nią kamień.
8. I powtórnie nachyliwszy się pisał na ziemi.
9. Kiedy to usłyszeli, wszyscy jeden po drugim zaczęli odchodzić,
poczynając od starszych, aż do ostatnich. Pozostał tylko Jezus i kobieta,
stojąca na środku.
10. Wówczas Jezus podniósłszy się rzekł do niej: Kobieto, gdzież oni są?
Nikt cię nie potępił?
11. A ona odrzekła: Nikt, Panie! Rzekł do niej Jezus: I Ja ciebie nie
potępiam. - Idź, a od tej chwili już nie grzesz.

Wersja pana Gancarczaka, uaktualniona:

"Ty zrelaksowana esesmanko z polskiego obozu koncentracyjnego w
Oświęcimiu!"
-- -
Jak to ?

http://www.tvn24.pl/0,1556556,0,1,alicja-tysiac-skarzy-goscia-niedzielnego,wiadomosc.html

Czy już Ci, Brat, mówiłem, że to mnie obraża ?

zdar
vankot

Słowo na Niedzielę