Slowo na Swieta

Data: 2017-12-22 08:26:26
Autor: EDELHOST
Slowo na Swieta

Po 1989 r. rządy prawicy rozjebały cały kraj. UNITRA, PREDOM, FSM, FSO i wiele innych ówczesnych potentatów Polskiego eksportu - poszło "w pizdu" na korzyść zagranicznych koncernów. Statystyczny "Kowalski" stracił pracę a niejeden wylądował pod mostem. Skacowany nie ma prawa walnąć sobie "setki" nie robiąc nikomu krzywdy ani nie zakłócając spokoju, bo zaraz podjadą "zeksy", które też mają groszowe pensje i dlatego patrzą tylko, aby komuś wpierdolić mandat, z którego mają prowizje. Zajarać nie można już gdzieniegdzie nawet na świerzym powietrzu.  To ma być, kurwa wolność??

Babcie emerytki proszą się o datki na jedzenie i wysprzedają swój dobytek, a w przypadku, gdy wezmą kredyt, którego nie są w stanie spłacić mają na karku skurwysynów z windykacji, zakupujących przeterminowane długi. Jadący "po układzie" dają 6 zł za godzinę pracy wystawiając za nią faktury na grube tysiące. W urzędach zatrudniane są inteligentne inaczej "blondynki", którym postawiony tatuś z układami załatwił pracę. Nie wspomnę o PGR-ach, z których tysiące ludzi znalazło się w "mysiej dupie", górnikach, hutnikach etc., etc.

W szkołach fałszuje się historię faworyzując faszystów z WIN, NSZ i innych tworów tym samym robiąc młodym wodę z mózgu.

<Dla "wtajemniczonych" - pod celą grypsują cyganie i ciabaty kiwający za majty i rzadko który ma skrańcowaną bajerę>

Służby specjalne zostały całkowicie rozpierdolone a fachowcy pozakładali agencje ochrony.

Uświadamiam młodym, że SB obok NRD-owskiego STASI i izraelskiego MOSADU pomimo całego swojego kurewstwa była jedną z najlepszych i najskuteczniejszych służb specjalnych na Świecie. Co mamy teraz? - dupków, dyletantów, którzy nawet nie potrafią dobrze przeładować broni a na widok krwi mdleją jak stara dewotka. Załatwiła to wszystko prawica dzisiejszych PISiorów i POjebów, a lewica złożona ze starych "komuchów" nachapała się na przekrętach i starych PRL-owskich układach a potem dała centralnie dupy olewając tych, za którymi rzekomo stała murem. Rządy III RP, z prawej i lewej strony naprodukowały bezrobotnych, bezdomnych i szukających pracy uznając za prestiż zasadę - "bogatemu wszystko a biednym - chuj w dupę".

Już widzę niektóre komentarze - "Edel nie pij, nie ćpaj i ogarnij się" - sram na to stuletnim gównem z dużej wysokości! Po prostu to co dzieje się w mojej Polsce zwyczajnie mnie wkurwia i wolę przelać swoje żale ku przemyśleniu dla innych niż oklepać mordę zasrańcom mającym usta pełne frazesów o wolności i demokracji.

W tym kraju nawet uchlać się jest ryzykiem bo alkohol zawiera substancje uzależniające a wędlina jest papierowa.

Kiedyś tak nie było, ale nie ma ustroju doskonałego. Czy to gówno kiedyś spłynie?? Oby tak było, czego wszystkim życzę na Święta i Nowy Rok. Życzę wszystkim nieskończonych łask Bożych z zapewnieniem, że Boga ma się w sercu a nie na pokaz. Niektórzy, niestety wierzą nie w Boga ale w księdza... O tym może innym razem a tymczasem życzę Wam wszystkim - przyjaciołom i wrogom miłości, wolności, zrozumienia, szacunku i dobrobytu. Być może jestem pierdolnięty, ale wcale mi to nie przeszkadza. WESOŁYCH ŚWIĄT I ZAJEBISTEGO NOWEGO ROKU!!

Pzdr

Edel

Data: 2017-12-22 00:18:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Slowo na Swieta
W dniu piątek, 22 grudnia 2017 08:25:52 UTC+1 użytkownik EDELHOST napisał:

<Dla "wtajemniczonych" - pod celą grypsują cyganie i ciabaty kiwający za majty i rzadko który ma skrańcowaną bajerę>

Noszz, kurr... mać - a kto tu napina się z bałachem na wolce?

Data: 2017-12-22 00:21:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Slowo na Swieta
W dniu piątek, 22 grudnia 2017 09:18:05 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Noszz, kurr... mać - a kto tu napina się z bałachem na wolce?

PS. Sam jeszcze nie kiwałem, ale miałem w familii takich, którzy garowali
za działalność solidarności, toteż kmina nie jest mi obca.

Data: 2017-12-22 03:42:07
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Slowo na Swieta
użytkownik EDELHOST napisał:
 Statystyczny "Kowalski" stracił pracę a niejeden wylądował pod mostem.

Ano, w ciągu roku ok. 90-91 poleciało prawie 2mln luda na ulicę.
Pamiętam masowe skoki z wieżowców w wawce w tym okresie.

Co do prawicy, mam pewne wątpliwości.

PISiorów i POjebów, a lewica złożona ze starych "komuchów" nachapała się na przekrętach i starych PRL-owskich układach a potem dała centralnie dupy olewając tych, za którymi rzekomo stała murem.

Skoro lud chciał zmian, lud dostał zmianę tyle że wg. Balcerka, komuszek jest kryty. Czy można było to zrobić lepiej? Tak można było.
A że komuszkowie pozakładali swoje biznesy... no a kto miał pozakładać?
Szary kowalski nie miał kapitału i wiedzy.

Rządy III RP, z prawej i lewej strony naprodukowały bezrobotnych, bezdomnych i szukających pracy uznając za prestiż zasadę - "bogatemu wszystko a biednym - chuj w dupę".

Akurat 5-8% bezrobocia na wolnym rynku jest ok.
W lepszych czasach spada do teoretycznego poziomu 5% i nigdy
mniej nie będzie.
[...]

Temat rzeka.

Data: 2017-12-22 13:18:57
Autor: boukun
Slowo na Swieta
Irytujacy Irygator vel Karbonylek <bytomir.kwasi
grochvelkarbonyle@gmail.com> Wrote in message:
[...]

A kto miał pozakładać jak do zmiany systemu Kiszczak przygotował
 się od lat wraz z SB

--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-22 04:25:12
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Slowo na Swieta
użytkownik boukun napisał:

A kto miał pozakładać jak do zmiany systemu Kiszczak przygotował
 się od lat wraz z SB

Było tego tyle, że wystarczyło dla wszystkich komuszków:)
Zachodek też co skubnął. Zresztą o czym my gadamy, nawet dla peło starczyło:)

Data: 2017-12-22 10:48:30
Autor: boukun
Slowo na Swieta
"EDELHOST" <edelhost@interia.pl> Wrote in message:

Po 1989 r. rz?dy prawicy rozjeba?y ca?y kraj. UNITRA, PREDOM, FSM, FSO i wiele innych ?wczesnych potentat?w Polskiego eksportu - posz?o "w pizdu" na korzy?? zagranicznych koncern?w. Statystyczny "Kowalski" straci? prac? a niejeden wyl?dowa? pod mostem. Skacowany nie ma prawa waln?? sobie "setki" nie robi?c nikomu krzywdy ani nie zak??caj?c spokoju, bo zaraz podjad? "zeksy", kt?re te? maj? groszowe pensje i dlatego patrz? tylko, aby komu? wpierdoli? mandat, z kt?rego maj? prowizje. Zajara? nie mo?na ju? gdzieniegdzie nawet na ?wierzym powietrzu.  To ma by?, kurwa wolno????

Babcie emerytki prosz? si? o datki na jedzenie i wysprzedaj? sw?j dobytek, a w przypadku, gdy wezm? kredyt, kt?rego nie s? w stanie sp?aci? maj? na karku skurwysyn?w z windykacji, zakupuj?cych przeterminowane d?ugi. Jad?cy "po uk?adzie" daj? 6 z? za godzin? pracy wystawiaj?c za ni? faktury na grube tysi?ce. W urz?dach zatrudniane s? inteligentne inaczej "blondynki", kt?rym postawiony tatu? z uk?adami za?atwi? prac?. Nie wspomn? o PGR-ach, z kt?rych tysi?ce ludzi znalaz?o si? w "mysiej dupie", g?rnikach, hutnikach etc., etc.

W szko?ach fa?szuje si? histori? faworyzuj?c faszyst?w z WIN, NSZ i innych twor?w tym samym robi?c m?odym wod? z m?zgu.

<Dla "wtajemniczonych" - pod cel? grypsuj? cyganie i ciabaty kiwaj?cy za majty i rzadko kt?ry ma skra?cowan? bajer?>

S?u?by specjalne zosta?y ca?kowicie rozpierdolone a fachowcy pozak?adali agencje ochrony.

U?wiadamiam m?odym, ?e SB obok NRD-owskiego STASI i izraelskiego MOSADU pomimo ca?ego swojego kurewstwa by?a jedn? z najlepszych i najskuteczniejszych s?u?b specjalnych na ?wiecie. Co mamy teraz? - dupk?w, dyletant?w, kt?rzy nawet nie potrafi? dobrze prze?adowa? broni a na widok krwi mdlej? jak stara dewotka. Za?atwi?a to wszystko prawica dzisiejszych PISior?w i POjeb?w, a lewica z?o?ona ze starych "komuch?w" nachapa?a si? na przekr?tach i starych PRL-owskich uk?adach a potem da?a centralnie dupy olewaj?c tych, za kt?rymi rzekomo sta?a murem. Rz?dy III RP, z prawej i lewej strony naprodukowa?y bezrobotnych, bezdomnych i szukaj?cych pracy uznaj?c za presti? zasad? - "bogatemu wszystko a biednym - chuj w dup?".

Ju? widz? niekt?re komentarze - "Edel nie pij, nie ?paj i ogarnij si?" - sram na to stuletnim g?wnem z du?ej wysoko?ci! Po prostu to co dzieje si? w mojej Polsce zwyczajnie mnie wkurwia i wol? przela? swoje ?ale ku przemy?leniu dla innych ni? oklepa? mord? zasra?com maj?cym usta pe?ne frazes?w o wolno?ci i demokracji.

W tym kraju nawet uchla? si? jest ryzykiem bo alkohol zawiera substancje uzale?niaj?ce a w?dlina jest papierowa.

Kiedy? tak nie by?o, ale nie ma ustroju doskona?ego. Czy to g?wno kiedy? sp?ynie?? Oby tak by?o, czego wszystkim ?ycz? na ?wi?ta i Nowy Rok. ?ycz? wszystkim niesko?czonych ?ask Bo?ych z zapewnieniem, ?e Boga ma si? w sercu a nie na pokaz. Niekt?rzy, niestety wierz? nie w Boga ale w ksi?dza... O tym mo?e innym razem a tymczasem ?ycz? Wam wszystkim - przyjacio?om i wrogom mi?o?ci, wolno?ci, zrozumienia, szacunku i dobrobytu. By? mo?e jestem pierdolni?ty, ale wcale mi to nie przeszkadza. WESO?YCH ?WI?T I ZAJEBISTEGO NOWEGO ROKU!!

Pzdr

Edel

Śmiech mnie ogarnia nie ma żadnych bogów. Moim bogiem był mój
 ojciec Jam jest stwórcą moich dzieci. Nie będziesz miał bogów
 cudzych nade mną
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-22 03:44:49
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Slowo na Swieta
użytkownik boukun napisał:

 Jam jest stwórcą moich dzieci.

Już ci pisałem, jesteś tylko dawcą spermy (ew. i wychowawcą) a nie projektantem tejże spermy:)

Gdybyś był bogiem, wiedziałbyś jak działa sperma, a przeca wiemy że tego nie wiesz:)

Data: 2017-12-22 13:12:04
Autor: boukun
Slowo na Swieta
użytkownik boukun napisał:

 Jam jest stwórcą moich dzieci.

Już ci pisałem, jesteś tylko dawcą spermy (ew. i wychowawcą) a nie projektantem tejże spermy:)

Gdybyś był bogiem, wiedziałbyś jak działa sperma, a przeca wiemy że tego nie wiesz:)

Oczywiście że jestem projektantem. Moje twoje dzieci było
 zaplanowane pomimo że nigdy nie używaliśmy w środków
 antykoncepcyjnych. Wszystko szło ode mnie od mojego mózgu Pewnego
 dnia powiedziałem robimy dziecko, po prokreacji żona jeszcze
 trzymała biodra z nogami do góry i później lekarz powiedział jest
 pani w ciąży i 9 miesięcy później urodziła się Adusia. 5 lat
 później powiedziałem robimy dziecko sygnał poszedł od mózgu i 10
 miesięcy później Urodził się synek.
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-22 13:15:17
Autor: boukun
Slowo na Swieta
użytkownik boukun napisał:

[...]

Aha spędziliśmy w pokoiku w naszym mieszkanku w erlenbachu, a
 synka w kuchni na podłodze też w erlenbachu
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-22 13:16:14
Autor: boukun
Slowo na Swieta
użytkownik boukun napisał:

[...]

Oczywiście 9 miesięcy później Urodził się synek źle mi
 przetłumaczyła głosowy tekst ta moja komórka
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/