Slowo na Swieta

Data: 2017-12-22 00:18:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Slowo na Swieta
W dniu piątek, 22 grudnia 2017 08:25:52 UTC+1 użytkownik EDELHOST napisał:

<Dla "wtajemniczonych" - pod celą grypsują cyganie i ciabaty kiwający za majty i rzadko który ma skrańcowaną bajerę>

Noszz, kurr... mać - a kto tu napina się z bałachem na wolce?

Data: 2017-12-22 00:21:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Slowo na Swieta
W dniu piątek, 22 grudnia 2017 09:18:05 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Noszz, kurr... mać - a kto tu napina się z bałachem na wolce?

PS. Sam jeszcze nie kiwałem, ale miałem w familii takich, którzy garowali
za działalność solidarności, toteż kmina nie jest mi obca.

Slowo na Swieta