Słożenie skargi na dłu

Data: 2010-08-05 13:03:37
Autor: robbys
Słożenie skargi na dłu
Witam Grupowiczów!
Może to NTG, ale mam problem polegajacy na tym, że nie wiem do kogo złożyć skargę na laboratorium które wykonywano badania pobranej próbki wezłów chłonnych czy ośrodek macierzysty.
Testy przeprowadzano w Lublinie i trawły ponad dwa miesiące. Tłumaczę to sobie, że to moze okres urlopowy i to tak długo trwało. Według mnie tak nie może być, a może ekonomia wzieła górę? Może ktoś zapyta, czy nie chodzi tu o mnie? Raczej, nie! Nie jest to mi osoba bliska, lecz zalicza się do bliskiego kręgu rodziny.
Pobranie wycinka było wykonane gdzie indziej i tutaj drugie pytanie. Ile może trwać wysyłanie próbki z macierzystego szpitala do miejsca gdzie mogą stwierdzić co człowieka dopadło.

Z góry, wielkie dzięki.

Pozdrawiam,
robbys

Data: 2010-08-05 13:36:25
Autor: Andrzej Lawa
Słożenie skargi na dłu
robbys pisze:

[...]

A ile zwykle trwają, ile powinny trwać wg. informacji w miejscu, gdzie
badanie zamawiałeś itepe itede.

Data: 2010-08-05 13:50:00
Autor: robbys
Słożenie skargi na dłu

A ile zwykle trwają, ile powinny trwać wg. informacji w miejscu, gdzie
badanie zamawiałeś itepe itede.

Na ten temat nie potrafię nic więcej powiedzieć, ile zwykle mogą trwać. Badanie nie było zamawie przeze mnie leczy wykonywane po otrzymanym skierowniu od lekarza rodzinnego do szpitala.

Tyle mogę powiedzieć.

robbys

Data: 2010-08-05 14:06:45
Autor: Andrzej Lawa
Słożenie skargi na dłu
robbys pisze:
[...]

Czyli chcesz robić dym nie wiedząc nawet, czy dym jest uzasadniony?

Data: 2010-08-05 14:34:59
Autor: robbys
Słożenie skargi

Czyli chcesz robić dym nie wiedząc nawet, czy dym jest uzasadniony?

Nie wiem dlaczego wyciagasz takie wnioski, że checę zrobić dym, jak twierdzisz nie uzasadniony.
Jeżeli coś wiesz co i jak, możesz  się podzielic to wiedzą a jak nie to trudno :-(
Przepraszam bardzo, ale nie pomagasz.

robbys

Data: 2010-08-05 15:11:15
Autor: Andrzej Lawa
Słożenie skargi
robbys pisze:
Czyli chcesz robić dym nie wiedząc nawet, czy dym jest uzasadniony?

Nie wiem dlaczego wyciagasz takie wnioski, że checę zrobić dym, jak twierdzisz nie uzasadniony.

Chcesz składać skargę. Składanie skargi to robienie dymu.

Data: 2010-08-05 15:55:48
Autor: robbys
Słożenie skargi

Chcesz składać skargę. Składanie skargi to robienie dymu.

Uważam, że dalsze wdawanie w dalszą dyskuję na ten temat z Twoją osobą jest jawołe i każdej ze stron nie przyniesie korzyści formalnych o merytoryce niewspominając.

robbys

Data: 2010-08-06 08:07:26
Autor: Andrzej Lawa
Słożenie skargi
robbys pisze:
[...]

To złóż na mnie skargę ;)

Co do merytoryczności - najwyraźniej nie rozumiesz tego słowa, bo to
właśnie twoja skarga jest niemerytoryczna (pozbawiona konkretnych
podstaw). Ale patrząc na to, jak kaleczysz język - nic dziwnego...

Data: 2010-08-06 09:13:45
Autor: Piotr [trzykoty]
Słożenie skargi
Użytkownik "robbys" <robbys@o2.pl> napisał
Nie wiem dlaczego wyciagasz takie wnioski, że checę zrobić dym, jak twierdzisz nie uzasadniony.
Jeżeli coś wiesz co i jak, możesz  się podzielic to wiedzą a jak nie to trudno :-(

Słuchaj, bo dobrze pisze. Najpierw sprawdź ile takie badania mają trwać. A dopiero później, jak się okaże, że za długo, myśl gdzie złożyć skargę. W pozostałym przypadku pozostaje Ci napisać list z narzekaniem na ogólną przewlekłość działania służby zdrowia i wysłać go gdziekoliwek, do ministra, do NFZ, nie będzie mieć to znaczenia.

Data: 2010-08-06 15:25:33
Autor: robbys
Słożenie skargi

[...]

Powyższa odpowiedź, choć w trzech zdaniach to wystarczy do zastanowienia się nad podjęciem dalszych kroków w tej materii. Nie znaczy to w cale, że z tego tematu chcę się wycofać.

Pozdr.
robbys

Data: 2010-08-05 22:29:56
Autor: Krzysztof
Słożenie skargi na dłu

Użytkownik "robbys" <robbys@o2.pl> napisał

Na ten temat nie potrafię nic więcej powiedzieć, ile zwykle mogą trwać.

To na jakiej podstawie wysnuwasz wnioski, że trwało za długo?

Pozdr.
K.

Data: 2010-08-06 15:34:31
Autor: robbys
Słożenie skargi na dłu

> To na jakiej podstawie wysnuwasz wnioski, że trwało za długo?

Pozdr.
K.

Ponieważ, że są pewne sprawy (badania) powinny być robione dość szybko, jeżeli jest podejrzenie nowotwora złośliwego!

Pozdr.
robbys

Data: 2010-08-06 17:14:37
Autor: Krzysztof
Słożenie skargi na dłu

Użytkownik "robbys" <robbys@o2.pl> napisał

Ponieważ, że są pewne sprawy (badania) powinny być robione dość szybko, jeżeli jest podejrzenie nowotwora złośliwego!

Ale to jedynie Twoje prywatne przekonania jak sądzę.
BTW - "dość szybko" to pojęcie względne.

Pozdrawiam
K.

Data: 2010-08-07 02:09:05
Autor: Andrzej Lawa
Słożenie skargi na dłu
robbys pisze:

Ponieważ, że są pewne sprawy (badania) powinny być robione dość szybko,

Jesteś onkologiem i masz wiedzę, jak szybkie jest możliwe wykonanie
takich badań? Jesteś pewien, że ten czas nie wynikał głównie z powodów
czysto technicznych (np. jakaś próbka musi być obrabiana w procesie,
który sam z siebie długo trwa)?

jeżeli jest podejrzenie nowotwora złośliwego!

Nowotwora to ty popełniłeś.

Słożenie skargi na dłu