Słuchacz Radia Maryja

Data: 2009-05-23 11:24:39
Autor: boukun
Słuchacz Radia Maryja
Trochę spaliłem ten klip z ubiegłego roku, ale ... następnym razem lepiej się przygotuję http://www.youtube.com/watch?v=fg6tExaXeL4
Znany świdnicki kloszard, nawet w upalne dni w lecie chodzi w czarnym ciepłym płaszczu i czapce i zbiera pety po śmietnikach.
Czy to w zimie czy to w lecie poznać zwolennika Radia Maryja po berecie.

boukun

Data: 2009-05-23 09:38:44
Autor: Tzva Adonai
Słuchacz Radia Maryja
Znany świdnicki kloszard, nawet w upalne dni w lecie chodzi w czarnym ciepłym płaszczu i czapce i zbiera pety po śmietnikach.
Czy to w zimie czy to w lecie poznać zwolennika Radia Maryja po berecie.

Daj im spokój, sadysto, życie pokarało ich już wystarczająco...

Data: 2009-05-23 16:20:13
Autor: awe
Słuchacz Radia Maryja

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gv8fum$33e$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- --
myslisz ze ma radio? moe go wpuszczasz do siebie zeby posluchal
awe

Data: 2009-05-23 16:40:06
Autor: Panslavista
Słuchacz Radia Maryja
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ciepłym płaszczu i czapce i zbiera pety po śmietnikach.
> Czy to w zimie czy to w lecie poznać zwolennika Radia Maryja po berecie.

-- -- -- --
myslisz ze ma radio? moe go wpuszczasz do siebie zeby posluchal
awe

Sączą piwo - obaj mają dużo czasu...

Data: 2009-05-25 15:47:32
Autor: awe
Słuchacz Radia Maryja

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv92e1$r9d$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

> ciepłym płaszczu i czapce i zbiera pety po śmietnikach.
> Czy to w zimie czy to w lecie poznać zwolennika Radia Maryja po > berecie.

myslisz ze ma radio? moe go wpuszczasz do siebie zeby posluchal
awe

Sączą piwo - obaj mają dużo czasu...
ciekawe kto stawia kloszard czy boukun
awe