Słuchawka BT i radio

Data: 2019-08-19 17:23:36
Autor: Big Jack
Słuchawka BT i radio
Powiedzcie mi, czy przez słuchawkę BT, taką zwykłą do prowadzenia rozmów, można słuchać radia internetowego za pomocą zainstalowanej na smartfonie aplikacji?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2019-08-19 18:38:19
Autor: J.F.
Słuchawka BT i radio
Użytkownik "Big Jack"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qjeetl$qqp$1$jackar@news.chmurka.net...
Powiedzcie mi, czy przez słuchawkę BT, taką zwykłą do prowadzenia rozmów, można słuchać radia internetowego za pomocą zainstalowanej na smartfonie aplikacji?

na Androidach jest jeden niuans:
aplikacje odtwarzajace dzwiek stereo/wysokiej jakosci, chca to robic na urzadzeniach BT o profilu A2DP.

Tymczasem sluchawka ma profil HSP, HFP - to jest audio niskiej jakosci .... i tylko niektore maja dodatkowy profil A2DP.
I wtedy Android nie łączy.

Moze pomoc cos takiego

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.codococo.monomono
https://play.google.com/store/apps/details?id=blue.music.com.mag.bluetoothstereo

J.

Data: 2019-08-19 20:19:13
Autor: Big Jack
Słuchawka BT i radio
W wiadomości
*J.F.* napisał(-a):

[...]

No to załóżmy, że słuchawka ma ten profil A2DP (gdzieś taką widziałem). Będzie mi wtedy grała, czy nie? Czy potrzebna jeszcze wtedy jest wspomniana przez Ciebie proteza?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2019-08-20 08:04:39
Autor: P.B.
Słuchawka BT i radio
Dnia Mon, 19 Aug 2019 20:19:13 +0200, Big Jack napisał(a):

No to załóżmy, że słuchawka ma ten profil A2DP (gdzieś taką widziałem). Będzie mi wtedy grała, czy nie? Czy potrzebna jeszcze wtedy jest wspomniana przez Ciebie proteza?

Będzie grała bez żadnych kombinacji. Tak jak J.F napisał: musi mieć profil
A2DP. Na pewno działa na Jabra TALK 45 i Plantronics Explorer 500 - takich
używam.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2019-08-23 21:01:10
Autor: PiteR
Słuchawka BT i radio
Big Jack pisze tak:

No to załóżmy, że słuchawka ma ten profil A2DP (gdzieś taką
widziałem). Będzie mi wtedy grała, czy nie? Czy potrzebna jeszcze
wtedy jest wspomniana przez Ciebie proteza?

Bedzie grała radio z neta, muze z karty, dzwięk z jutubka, podcasty itp

Słuchawki zwykłe graja do około 10m od telefonu te extended range podobno do 100m. Moja praca ma 80m i kolega jeszcze słyszy jak zapomni tel do kieszeni albo ładuje go.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2019-08-26 23:05:26
Autor: ToMasz
Słuchawka BT i radio

Słuchawki zwykłe graja do około 10m od telefonu te extended range
podobno do 100m. Moja praca ma 80m i kolega jeszcze słyszy jak zapomni
tel do kieszeni albo ładuje go.

wow! jakie to słuchawki mają taki zasięg? bo u mnie plantronic, motorola - na handfreee- 10m, na muzyce stereo - 1metr!

Data: 2019-08-27 01:46:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Słuchawka BT i radio

"ToMasz" qk1him$r20$1@dont-email.me

[...]

Moje mają ~10 m, ale nie lubią zmian odległości czy pojawiania się przeszkód.

Statycznie 11 m obsłużą w mieszkaniu, gdzie po drodze są różne
przeszkody, także ceglane ściany zupełnie zasłaniające widoczność.

Dynamicznie raczej ;) stabilne nie są -- wystarczy, że stanę pomiędzy
telefonem i słuchawkami, aby łączność zaszwankowała na chwilę. Być może
w rozmowach telefonicznych to nie przeszkadza zbyt mocno, ale nie
w słuchaniu muzyki.

Może wytestuję je na rowerze, o ile starczy mi sił (za sobotnie
jeżdżenie zapłaciłem rozchorowaniem się) i akumulatora w telefonie. ;)

Na rower zamierzam zabierać telefon wraz z pałerbankiem.
GPS wraz ekranem i Jutubą via LTE żrą dużo energii.

W samochodzie można podczepić telefon do ładowarki.

Poszukam też przewodu do ładowania z łamaną wtyczką, aby móc
telefon lądować podczas jazdy -- z pałerbanku lub z dynama.
Na razie mogę jedynie ładować podczas przerw w jeździe.

-=-

Pracownicy w Lidlu mają słuchawki najwyraźniej dużego i stabilnego zasięgu.

-=-

Za plantronic czy motorolę mam zapłacić 2 setki plnów, by mieć taką radochę?...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-09-07 20:46:03
Autor: PiteR
Słuchawka BT i radio
ToMasz pisze tak:

[...]

aktualizacja po riserczu

Moja słuchawka Jabra Talk 2 jednak gra w całej hali 80 x 60m tylko telefon Samsung Galaxy J5 musi stać pionowo na stole. Ja urzęduję gdzieś w 1/3 hali to do dalszej sciany mam z 50m.

A ten drugi zestaw kolegi to Samsung Galaxy A7 i plantronic jakiś.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2019-09-08 01:53:32
Autor: ? you jump on top of my dick ?
Słuchawka BT i radio
ToMasz wrote:
podobno do 100m
wow! jakie to słuchawki mają taki zasięg?
Nastepny, ktory sie ze snu niedzwiedziego NIE obudzil!

| Klasa | Moc nad. (mW) | Zasieg (m) |
|    1  |      100      |     100    |
|    2  |        2.5    |      10    |
|    3  |        1      |       1    |

Pasmo ISM (2.402 - 2.480GHz)

--
Zajebalowo WIOCHA

Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

Data: 2019-09-08 11:06:51
Autor: 2late
Słuchawka BT i radio
On 08/09/2019 12:53 AM, ? you jump on top of my dick ? wrote:
ToMasz wrote:
podobno do 100m
[...]

OK, to mozna znalezc w Wikipedii.
Ale ktore sluchaki maja taki zasieg?
Model lub link prosze.
Moze sie skusze.

Data: 2019-09-09 23:46:19
Autor: ? on the tree because the monkeys are hunted ♦
Słuchawka BT i radio
2late wrote:
OK, to mozna znalezc w Wikipedii.

wikiKŁAM *NIE* jest jakimkowiek zrodlem
miarodajnych informacji! Opanowany jest
przez hieny kapitalistyczne oraz hieny
polityczne!

Ale ktore sluchaki maja taki zasieg?
Model lub link prosze.

Po pierwsze: dwa obiekty z ktorymi ma
byc uzyskane polaczenie 'bt' powinny
byc w klasie 1 aby uzyskac zasieg do
100m. Innymi slowy NIC nie da jesli
sluchawki sa w stanie pokonac 100m a
srakofon TYLKO 10m. Przy takiej "asy-
metrii" co najwyzej 35m zasiegu.

--
Zajebalowo WIOCHA

Oto  jak kalifat germanistan
kolonizuje (ograbia) kraj...
http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-09-09 23:59:30
Autor: ? on the tree because the monkeys are hunted ♦
Słuchawka BT i radio (dodatek)
Innymi slowy NIC nie da jesli
sluchawki sa w stanie pokonac 100m a
srakofon TYLKO 10m. Przy takiej "asy-
metrii" co najwyzej 35m zasiegu.

Dopiero od GamGunS golaxY S8 mozna liczyc
na zasieg 'bt' do 100m (z sluchawkami o
takich samych parametrach).

Bluetooth(R): v5.0 (LE do 2 Mbps)
Profile:
A2DP, AVRCP, DI, HFP, HID, HOGP,
HSP, MAP, OPP, PAN, PBAP, SAP

Data: 2019-08-19 19:37:58
Autor: ANTI junta EUdSSR
Słuchawka BT i radio
"Big Jack" wrote in message:
można słuchać radia internetowego za pomocą zainstalowanej na smartfonie aplikacji

Mozesz sluchac wszystko to co ci srakofon
wysle, w czym problem do licha?

Jakosc emisji chlamu inetRadio jest obarczona
jedno- lub wielokrotna preemfaza, ma to na
celu abys po zapisie mial sztuke harczacego
gowna. Nie bede sie tu rozpisywal w niuanse.

Poza tym chujSlawki bt ponizej zgnilak 150,
sa wyrzucona  w bloto mamona, szczegolnie
jak je nabedziesz w neoPRLu lub jebayach etc.

--
ANTI junta EUdSSR (he spits on NATO asshole)

Jesli ludzie nie zniszcza
eu-ABSURDIstan,  to tenze
ZNISZCZY ich z pewnoscia!

Oto jak kalifat germanistan kolonizuje kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-08-22 03:35:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Słuchawka BT i radio

"Big Jack" qjeetl$qqp$1$jackar@news.chmurka.net

Powiedzcie mi, czy przez słuchawkę BT, taką zwykłą do prowadzenia rozmów, można słuchać radia internetowego za pomocą zainstalowanej na smartfonie aplikacji?

Ja słucham.

Są słuchawki bez A2DP?

--