Słuchawka Bluetooth i dwa telefony.

Data: 2009-05-05 12:31:06
Autor: Hants
Słuchawka Bluetooth i dwa telefony.
"Olek" <olo@usuntodigitalline.eu> wrote in message news:gtp0o3$j9s$1news.wp.pl...

i funkcjonalności bardzo mi odpowiada, ale niestety nie mogę jej sparować z 2 telefonami równocześnie...

Moze zbytnio nie pomagam, ale na pewno nie SE HBH-PV703.

Co ciekawe, jakis gowniany noname sprzed kilku lat moze sparowac do 6 urzadzen (!)

Data: 2009-05-05 05:34:06
Autor: joker77
Słuchawka Bluetooth i dwa telefony.

Co ciekawe, jakis gowniany noname sprzed kilku lat moze sparowac do 6
urzadzen (!)

Sparować, można do 8 urządzeń ale używać przeważnie z jednym chyba że
urządzenie obsługuje technologię multipoint (sam korzystam z
plantronics).

Słuchawka Bluetooth i dwa telefony.