Sluchawka bluetooth Nokia BH 806 / J - opinie

Data: 2011-08-04 07:15:43
Autor: Marcin
Sluchawka bluetooth Nokia BH 806 / J - opinie
Witam

Szukam sluchawki bluetooth z funkcja multipoint (2 jednoczesnie podlaczone telefony) i ladowana przez micro USB.
Wybor padl na Nokie J / BH 806. Moze ktos uzywa tego modelu i chcialby sie podzeilic wrazeniami z uzytkownia / noszenia.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2011-09-13 20:31:13
Autor: aplos
Sluchawka bluetooth Nokia BH 806 / J - opinie

Kupiłem sobie Nokię J (mniejsza już o cenę) i niestety rozczarowałem się marnym sposobem osadzania słuchawki w uchu. Brak pałąka do zakładania słuchawki za uchem (jak w innych modelach) powoduje, że na nierównej drodze słuchawka po prostu wypada. Rożnej wielkości wymienne gumowe wkładki dopasowujące do ucha na niewiele się zdają. Noszenie poza samochodem, czy na rowerowej wycieczce to już ryzyko zgubienia słuchawki. Wzornictwo może i udane, jakość dźwięku OK. Noszenie niestety bardzo, bardzo nie trafione.
Pozdrawiam,
Adam
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Sluchawka bluetooth Nokia BH 806 / J - opinie