Słuchawki Nokia BH-102 i BH-104

Data: 2010-01-04 15:28:53
Autor: Bialy
Słuchawki Nokia BH-102 i BH-104
Witam serdecznie,

od jakiegoś czasu używam słuchawki BH-102 i w zasadzie byłem zadowolony, ale coraz bardziej wkurza mnie idiotyczny zaczep na ucho - słuchawka po prostu nie trzyma się, jeśli nie używa się jej niemal wyłącznie 'stacjonarnie'. Dodatkowo od jakiegoś czasu słyszę od niektórych osób, że kiepsko mnie słychać. Zacząłem się więc rozglądać z czymś innym, najlepiej również Nokii - chodzi o uniwersalność ładowarek przede wszystkim, ponieważ telefon tej samej marki :)

Na Allegro sporo jest teraz BH-104 w dosyć atrakcyjnych cenach, jednak chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś miał może bliższy kontat z tą słuchawką, lub najlepiej z obiema? :) Jak BH-104 leży w uchu, jaka jest jakość dźwięku podczas rozmowy?
Wiem, że seria 1xx to w Nokii najniższa półka, ale szukam czegoś dobrego technicznie, a niekoniecznie ze świetnym designem. Poza tym gabarytowo również celuję w rozmiary w/w słuchawek, zatem pole nieco się zawęża.

Będę bardzo wdzięczny za opinie i sugestie :)

Pozdrawiam,

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-01-05 19:39:05
Autor: KM

"Bialy" <wytnij.mr.b@o2.pl.wytnij> wrote in message news:hhsttu$p0p$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Witam!

Ja ostatnio kupilem nowiutka BH 104 za 60zl. Szukalem czegos taniego i w miare solidnego. Ogolnie ten model zbiera raczej pozytywne opinie na roznych forach czy stronach. To sklonilo mnie do jej zakupu.
Z telefonem nokia pelna funkcjonalnosc tj :wybieranie glosowe, wybieranie ostatniego numeru, przyjmowanie i zakonczanie polaczenia, regulacja glosnosci. W parze z tel SE K700i - dosyc ogranczone funkcje : tylko odbierania i zakonczanie polaczenia.
Mam ja dosyc krotko, jednakze do tej pory nikt nie skarzyl sie ze zle mnie slychac, czy to jadac samochodem czy idac na dworze.
Wg specyfikacjo dosyc dlugi czas rozmowy + gotowosci. (jak narazie praktyka to potwierdza). Niektore wyzsze modele maja zdecydowanie mniejsze wartosci .
Na uchu lezy dosc dobrze, wiadomo trzeba sie przyzwyczaic do jej noszenia- zreszta jak kazdej innej. Palak daje sie latwo regulowac. Mimo noszenia okularow nie odczuwam zadych problemow przy korzystaniu  ze sluchawki.
Jakosc dzwieku w pelni mnie zadowala - nie wiem jak wyglada to w drozszych modelach ale za ta cene,  uwazam ze nie mozemy wymagac jakosci hi-fi :).
Nie mialem problemow z zasiegiem sluchawki, raz sie zdarzyl problem komunikacji BT (nie wiem czy z winy sluchawki czy tel).
Sparowana sluchawka po wlaczeniu blyskawicznie laczy sie z tel.
Generalnie w tej cenie trudno znalezc cos o podobnych parametrach. Takze 12 miesieczna gwarancja na "+" .
Noszac taka sluchawke zawsze jest ryzyko jej zrzucenia - a przy tej cenie latwiej pogodzic sie z uszkodzeniem w porownaniu do sluchawek sporo drozszych.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-07 00:05:55
Autor: Bialy
KM napisal:

| Witam!
|
| Ja ostatnio kupilem nowiutka BH 104 za 60zl. Szukalem czegos taniego
| i w miare solidnego.

<ciach>

Dzięki wielkie za wyczerpujący opis :) Trochę mi to rozjaśniło sprawę :)

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-01-07 14:25:26
Autor: froniK
Słuchawki Nokia BH-102 i BH-104
Witam,

BH-104 od 17.01.2010r kupisz w biedronce za 39,99
http://www.biedronka.pl/str/2/i/20.php

Data: 2010-01-07 15:57:24
Autor: Piotr M
Dnia 07-01-2010 o 14:25:26 froniK <stop_spam@hehe.ru> napisał(a):

BH-104 od 17.01.2010r kupisz w biedronce za 39,99
http://www.biedronka.pl/str/2/i/20.php

No bez jaj.. ;)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-01-08 02:14:34
Autor: Bialy
froniK napisal:

| Witam,
|
| BH-104 od 17.01.2010r kupisz w biedronce za 39,99
| http://www.biedronka.pl/str/2/i/20.php

O cholera! :D Dzięki za cynk!

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-01-07 08:52:40
Autor: Jarek
Słuchawki Nokia BH-102 i BH-104
Witam,
używałem kilkunastu modeli słuchawek Nokii, w tym modeli BH-102 i 104. Mając jednak, już dosyć właśnie ich kiepskiego trzymania się na uchu "przesiadłem się" kilka dni temu na Plantronics Voyager PRO. Powiem tylko tyle, że nigdy do tej pory nie miałem tak dobrze dopasowanej słuchawki, z tak czystym dźwiękiem po obu stronach.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-01-08 02:14:56
Autor: Bialy
Jarek napisal:

> [...]
| Powiem tylko tyle, że nigdy do tej pory nie miałem tak dobrze
| dopasowanej słuchawki, z tak czystym dźwiękiem po obu stronach.

Czyli BH-104 też raczej nie bardzo trzma się ucha? :)

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-01-08 08:54:02
Autor: Jarek
Słuchawki Nokia BH-102 i BH-104
Czyli BH-104 też raczej nie bardzo trzma się ucha? :)
 Moim zdaniem, wszystkie modele tzw."douszne" Nokii, to porażka. Zmieniałem co chwilę modele i doszedłem do sześciu słuchawek przez okres dwóch lat. U mnie kompletnie się nie sprawdzają i ciągle nie trzymają się ucha. Ale może to ja mam jakieś nietypowe uszy ;)). Po przejściu na model słuchawki Plantronics Voyager PRO ulga była ogromna ;).

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-01-08 16:25:57
Autor: Bialy
Jarek napisal:

> [...]
| trzymają się ucha. Ale może to ja mam jakieś nietypowe uszy ;)). Po
| przejściu na model słuchawki Plantronics Voyager PRO ulga była

Faktycznie opinie o tej słuchawce są bardzo dobre. Problem jest tylko taki, że mój budżet znacznie ona przekracza ;)
Przemyślę temat raz jeszcze po prostu :)

Dzięki w każdym razie :)

--
Bialy | GG:1092403

Słuchawki Nokia BH-102 i BH-104