Słuchawki Nokia BH-102 i BH-104

Data: 2010-01-07 08:52:40
Autor: Jarek
Słuchawki Nokia BH-102 i BH-104
Witam,
używałem kilkunastu modeli słuchawek Nokii, w tym modeli BH-102 i 104. Mając jednak, już dosyć właśnie ich kiepskiego trzymania się na uchu "przesiadłem się" kilka dni temu na Plantronics Voyager PRO. Powiem tylko tyle, że nigdy do tej pory nie miałem tak dobrze dopasowanej słuchawki, z tak czystym dźwiękiem po obu stronach.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-01-08 02:14:56
Autor: Bialy
Jarek napisal:

> [...]
| Powiem tylko tyle, że nigdy do tej pory nie miałem tak dobrze
| dopasowanej słuchawki, z tak czystym dźwiękiem po obu stronach.

Czyli BH-104 też raczej nie bardzo trzma się ucha? :)

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-01-08 08:54:02
Autor: Jarek
Słuchawki Nokia BH-102 i BH-104
Czyli BH-104 też raczej nie bardzo trzma się ucha? :)
 Moim zdaniem, wszystkie modele tzw."douszne" Nokii, to porażka. Zmieniałem co chwilę modele i doszedłem do sześciu słuchawek przez okres dwóch lat. U mnie kompletnie się nie sprawdzają i ciągle nie trzymają się ucha. Ale może to ja mam jakieś nietypowe uszy ;)). Po przejściu na model słuchawki Plantronics Voyager PRO ulga była ogromna ;).

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-01-08 16:25:57
Autor: Bialy
Jarek napisal:

> [...]
| trzymają się ucha. Ale może to ja mam jakieś nietypowe uszy ;)). Po
| przejściu na model słuchawki Plantronics Voyager PRO ulga była

Faktycznie opinie o tej słuchawce są bardzo dobre. Problem jest tylko taki, że mój budżet znacznie ona przekracza ;)
Przemyślę temat raz jeszcze po prostu :)

Dzięki w każdym razie :)

--
Bialy | GG:1092403

Słuchawki Nokia BH-102 i BH-104