Sluchawki bluetooth

Data: 2009-10-31 20:09:42
Autor: Andre
Sluchawki bluetooth
Witam!

Poszukuje dobrej sluchawki bluetooth do Nokii 6300 oraz modelu nizszego
tez Nokii (nie pamietam oznaczenia ale to w miare nowy model wiec
powinno byc v2.0 lub v.2.1).

Chcialbym zeby sluchawka miala czas rozmow ok 10h i czas czuwania ok
200h.
Z wygladu podobaja mi sie modele Nokii BH-104 oraz BH-212 i w miare
mozliwosci chcialbym zeby Wasze propozycje byly w tym guscie (proste,
eleganckie, dla powaznego pana). Wybrane przeze mnie spelniaja te
wymogi ale nie mam pojecia czy to trwale konstrukcje i czy baterie
trzymaja chociaz zblizone czasy.
Do wydania mam 100zl.

Jezeli to w ogole mozliwe interesowala by mnie rowniez sluchawka
bluetooth z mozliwoscia zalogowania dwoch telefonow.
Istnieja takie? Jaki bylby koszt? Jakie sa Wasze propozycje?

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2009-10-31 22:00:26
Autor: Flo
Sluchawki bluetooth
Andre pisze:

Poszukuje dobrej sluchawki bluetooth do Nokii 6300 oraz modelu nizszego
tez Nokii (nie pamietam oznaczenia ale to w miare nowy model wiec
powinno byc v2.0 lub v.2.1).

Z tym modelem Nokii każda słuchawka dobrze współpracuje.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-10-31 21:14:16
Autor: Andre
Sluchawki bluetooth
Flo wrote:

Z tym modelem Nokii każda słuchawka dobrze współpracuje.

W sensie ze niekoniecznie sluchawka Nokii?
A co z trwaloscia? Ktora warte sa polecenia?

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2009-10-31 22:27:31
Autor: Flo
Sluchawki bluetooth
Andre pisze:

W sensie ze niekoniecznie sluchawka Nokii?

Używałem Motoroli i SouthWing i nie było żadnych problemów.

A co z trwaloscia? Ktora warte sa polecenia?

Wszystkie zaprojektowane są tak żeby służyć 12-24 miesiące. Później to już złom.

Data: 2009-11-03 11:11:15
Autor: olo
Sluchawki bluetooth
Użytkownik "Flo"

[...]

Mam 8 rok słuchawkę Jabra 200. Ma jak większość niewymienny akumulator, co jest jedyną prawdopodobną przyczyną "śmiertelności" wśród słuchawek BT. Nie wiem jak inne ale mój egzemplarz nadal potrafi 3-4 godzin odtwarzać dźwięk.

pzdr
olo

Data: 2009-11-01 01:42:21
Autor: Jakub Danecki
Sluchawki bluetooth
Andre wrote:
Jezeli to w ogole mozliwe interesowala by mnie rowniez sluchawka
bluetooth z mozliwoscia zalogowania dwoch telefonow.
Istnieja takie? Jaki bylby koszt? Jakie sa Wasze propozycje?

Zainteresuj się Plantronics'ami z funkcją Multipoint (w słuchawkach
monofonicznych, nie A2DP) - samo korzystam z modelu Voyager 835 i jestem
zadowolony: wygląda w miarę neutralnie, mała, dośc długo czuwa, może być
na raz połączona z dwoma telefonami i (to ju moje dodatkowe wymaganie)
nie przypala oczu nocą migającą diodą (w samochodzie dośc przydatna
opcja) :)

O takim czymś mówię:
http://www.plantronics.com/north_america/en_US/products/mobile/bluetooth-h
eadsets/voyager-835

Jakub

Data: 2009-11-01 09:09:42
Autor: Andre
Sluchawki bluetooth
Jakub Danecki wrote:

Zainteresuj się Plantronics'ami z funkcją Multipoint

Poczytalem troche na ten temat, rowniez na stronie Plantronicsa i
jakies mieszane uczucia mam. Wiekszosc komentarzy na oficjalnej stronie
jest negatywna. Pisza o slabej jakosci wykonania, odpadajacych gumkach,
szumach statycznych...
Rozumiem, ze Ty nie masz takich doswiadczen?

--
Pozdrawiam,
  Andre

Sluchawki bluetooth