Słuchawki do LG G6

Data: 2018-03-12 23:49:10
Autor: Nika
Słuchawki do LG G6
W nowym LG G6 strasznie przerywały słuchawki Panasonic bez mikrofonu (zwykłe, nie BT), do tego stopnia, że myślałam, że gniazdo jest uszkodzone. Z oryginalnymi słuchawkami tego problemu nie ma. Moje pytanie jest takie: czy to tylko kwestia tego, że oryginalne mają mikrofon (i wtyczkę z trzema paskami) i każde inne z mikrofonem będą działały, czy w ogóle jestem skazana tylko na oryginalne słuchawki LG?

--
Nika

Data: 2018-03-13 22:45:20
Autor: Grzexs
Słuchawki do LG G6
[...]

Trudno wyczuć. Kluczowe byłoby ustalenie, dlaczego te zwykłe słuchawki przerywały. Czy tylko te, a inne nie?

Niby gniazda Jack 3,5 mm to standard (a właściwie dwa odmienne niekompatybilne standardy - patrz tu:
<https://pl.wikipedia.org/wiki/Jack_(wtyczka)>
ale producenci uciekają się do różnych sztuczek, by zmusić użytkowników do używania oryginalnych akcesoriów. Wystarczy odrobinę poprzesuwać styki, dodać jakiś element elektroniczny wykrywany przez telefon lub coś w tym stylu. Spróbuj użyć jakichś słuchawek z mikrofonem (prawdopodobnie masz w telefonie system ,,combo"), jeśli będzie ok, to może znaczyć, że telefon nie daje sobie rady ze słuchawkami bez mikrofonu.

--
Grzexs

Słuchawki do LG G6