Słuchawki do Myphone

Data: 2009-10-30 19:25:25
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Słuchawki do Myphone
Witam.
Stałem się szczęśliwym (lub nie...) posiadaczem MyPhone 6650.
Telefon jak to telefon powinien służyć do dzwonienia, ale ponieważ ja nie
jestem zbyt normalny to poprzedniego telefonu (N6288) używałem rówież do
słuchania sobie radyjka w wolnych chwilach. W tymże nowonabytym drogą kupna
telefonie jest radio, niestety na wyposażeniu nie ma słuchawek niezbednych
do czynności odsłuchu stacji radiowych. Po przeszukaniu kawałka internetu,
znalazłem sklep specjalizujący się w sprzedaży akcecsorii do MyPhona.
Niestety do mojego modelu nie uświadzy takowych (dedykowanych).
I teraz pytanie:
Czy można bez obaw podłączyć słuchawki od innego modelu i niczm
poważniejszym to nie grozi? Jeśli tak to od którego modelu można podłączyć
do niego?
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2009-10-30 20:30:37
Autor: pebro
Słuchawki do Myphone

Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <ROT13_jvfxbyre@vagrevn.cy> napisał w
wiadomości news:18r982l86ebwr.14cdt4v9ukihz$.dlg40tude.net...
[...]

Do 6691 mozna podłaczyć zwykłe słuchawki stereo i działa.

Paweł /pebro/

Data: 2009-10-31 09:40:45
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Słuchawki do Myphone
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 30 październik (piątek),
znalazłem donos TW *pebro*,
o treści cytowanej poniżej:

Do 6691 mozna podłaczyć zwykłe słuchawki stereo i działa

No tu się nie da. Z boku jest tylko jedno złącze, taki mału mini lub micro usb, no i złącze
do ładowarki.

Data: 2009-10-31 09:56:24
Autor: Maciej Muran
Słuchawki do Myphone
Użytkownik "...:::WISKOLER:::..."
No tu się nie da.
Z boku jest tylko jedno złącze, taki mału mini lub micro usb,

OIDP to jest "ich" miniUSB i widziałem te słuchawki na aledrogo (w komplecie z telefonem).
A maila do serwisu (producent) wysłałeś?

Maciek.

Data: 2009-10-31 10:51:20
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Słuchawki do Myphone
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 31 październik (sobota),
znalazłem donos TW *Maciej Muran*,
o treści cytowanej poniżej:

OIDP to jest "ich" miniUSB i widziałem te słuchawki na aledrogo (w komplecie z telefonem).
A maila do serwisu (producent) wysłałeś?

Na stronie producenta nie ma żadnej informacji na temat słuchawek.
Znalazłem na Allegro słuchawki do tego modelu za niezbyt wygórowaną cenę 22
zeteł polskich. Chyba się skuszę na ten prezencik i zamówię.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.