Sluchawki do komputera

Data: 2012-09-22 22:49:36
Autor: Gabriel Zastawnik
Sluchawki do komputera
Witam

Poszukuje sluchawek do komputera (w niedlugim czasie na swiat przyjdzie dzidzius i potrzebuje sluchawek zamiast zwyklych glosnikow coby nie budzic).
Wymagania:
- bezprzewodowe
- dobra jakosc wykonania
- dobra jakosc odtwarzanego dzwieku

Zamierzam przeznaczyc na zakup do 700,- zl.

Mozecie cos polecic? W zasadzie poza zwyklymi sluchawkami do walkmana, to nie mialem nic do czynienia z tym sprzetem.

Glowne zastosowanie: sluchanie muzyki na komputerze, gry.
Bylo by fajnie, gdyby sprzet mozna bylo wykorzystac (np. poprzez mozliwosc podlaczenia kablem) w Playstation 3, albo do telewizora.

Za wszelkie uwagi bede wdzieczny.

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2012-09-22 22:28:07
Autor: DooMiniK
Sluchawki do komputera
On 22/09/2012 21:49, Gabriel Zastawnik wrote:
[...]

Corsair robi dobry sprzęt, Logitech... Ja jestem starej daty i nadal
mam wiarę, że Sound Blaster i nic innego :>
Ja mam Sound Blaster Recon3D Omega Wireless (do konsoli też się
nadają). Wydają się dość ciężkie, ale w 10minut człowiek się
przyzwyczaja. Już po samym założeniu wyciszają pomieszczenie, a co dopiero jak jest dźwięk. Mają swój procesor dźwięku (to praktycznie
karta dźwiękowa ze słuchawkami). Odczepiany mikrofon. Nie są tanie.
Fajne też są (tańsze): Creative Sound Blaster Tactic3D, prawie
to samo.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-22 23:32:19
Autor: Gabriel Zastawnik
Sluchawki do komputera

Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości news:505e2d67$1news.home.net.pl...
[...]

Dzieki za sugestie. Nasunelo mi sie jedno pytanie - ten procesor dzwieku, o ktorym wspomniales oznacza, ze moglbym nie miec karty dzwiekowej w komputerze? Tzn. w tym momencie mam SB Audigy, ale opcja pozbycia sie tej karty w zamian za karte umieszczona w sluchawkach nie jest glupia.

Data: 2012-09-22 23:31:12
Autor: DooMiniK
Sluchawki do komputera
On 22/09/2012 22:32, Gabriel Zastawnik wrote:

[...]

Tak, podłączasz takie coś wielkości spoorej myszki przez USB, jest
to po prostu dobrej jakości karta dźwiękowa.
http://www.creative.com/soundblaster/tactic3d/recon3domega/

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-23 01:08:42
Autor: Gabriel Zastawnik
Sluchawki do komputera

Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości news:505e3c30$1news.home.net.pl...
Tak, podłączasz takie coś wielkości spoorej myszki przez USB, jest
to po prostu dobrej jakości karta dźwiękowa.
http://www.creative.com/soundblaster/tactic3d/recon3domega/

Wyglada swietnie.

Tak troche pytanie OT. Czy ktos sie moze orientuje, czy te aukcje:
http://allegro.pl/listing.php/search?string=recon+3d+wireless&category=0&sg=0

sa raczej pewne?

Ja ogolnie nie mam dobrej opinii o sprzedajacych na allegro. Boje sie wyrzucic kilkaset zlotych w podrobke.

Data: 2012-09-23 08:14:07
Autor: DooMiniK
Sluchawki do komputera
On 23/09/2012 00:08, Gabriel Zastawnik wrote:

[...]

Zawsze patrz, to może być zwykły sklep. Masz też w komputronik, oni
wysyłają.

Tu masz test kilku, w tym SB Recon:
http://pclab.pl/art47789-11.html
(http://pclab.pl/art47789.html)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-23 21:23:21
Autor: user
Sluchawki do komputera
W dniu 2012-09-22 23:28, DooMiniK pisze:
Ja jestem starej daty i nadal
mam wiarę, że Sound Blaster i nic innego :>

Nie jesteś starej daty, jakbyś był to byś wiedział, że najlepsze z Sound
Blastera jest to co zapier* z przejętych i padniętych firm robiących
porządne karty dźwiękowe ;)

Data: 2012-09-23 21:53:33
Autor: Irokez
Sluchawki do komputera
Użytkownik <user@domain.invalid> napisał w wiadomości news:k3nni1$91v$1news.mm.pl...
[...]

No ale co z tego
Miałem Gravisa Ultrasound.. SB wtedy to było nic.
No i nastała po Win3.11 era Win95 a potem Win98 i się skończyło Gravisowanie - brak wsparcia. Kupiłem SB Live! Value..
Gravis leżał w szafce, Po remoncie 2 lata temu trzeba było trochę wyczyścić szafek i już nie leży.
SB Live gra do dziś.

Niestety ale liczy się wsparcie produktu.

--
Irokez

Data: 2012-09-24 10:36:22
Autor: DooMiniK
Sluchawki do komputera
[...]

Ech, pamiętasz jak instalował się driver (emulator) do Gravisa?
Ten damski głos 'SBOS installed!'.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-24 22:52:33
Autor: gawfron
Sluchawki do komputera
[...]

Przecież na W98 się dało :)
Miałem Gravis Ultrasound Max PnP bodaj czy jakoś tak. Musiałem sam dokupić kostki pamięci żeby działał jak Gravis a nie emulator SB. Stery działały tylko w W95, ale przez jakiś czas na stronie gravisa póki istniała były stery do W98.

Data: 2012-09-25 16:55:37
Autor: Irokez
Sluchawki do komputera
Użytkownik "gawfron" <gawfron@spamik.pl> napisał w wiadomości news:k3qh6i$rmg$1node1.news.atman.pl...

[...]

No to mi się nie udało.
Wsadziłem w podstawkę pamięć do tych max 1MB ale nic to nie dało.
Ale to już i tak chistoria.
Ale fajna, ach te demka pisane pod Gravisa :)

--
Irokez

Data: 2012-09-23 08:20:47
Autor: qwerty
Sluchawki do komputera
Użytkownik "Gabriel Zastawnik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k3l8iv$iqi$1@mx1.internetia.pl...
Poszukuje sluchawek do komputera (w niedlugim czasie na swiat przyjdzie dzidzius i potrzebuje sluchawek zamiast zwyklych glosnikow coby nie budzic).

Bez przesady. Nie bądź więźniem w swoim domu.

Data: 2012-09-23 14:01:47
Autor: Skylla
Sluchawki do komputera

Bez przesady. Nie bądź więźniem w swoim domu.

Rozpieszczony jedynak, no nie?
:-)

Data: 2012-09-24 10:15:18
Autor: Gabriel Zastawnik
Sluchawki do komputera

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k3m9nv$s1c$1usenet.news.interia.pl...
Poszukuje sluchawek do komputera (w niedlugim czasie na swiat przyjdzie dzidzius i potrzebuje sluchawek zamiast zwyklych glosnikow coby nie budzic).

Bez przesady. Nie bądź więźniem w swoim domu.

:))
To nie o to chodzi:) W dzien bedzie glosno, coby sie bobas przyzwyczajal do halasu:) Ale chodzi mi o noc. Wtedy czesto pracuje, a wolal bym nikogo nie budzic sluchajac muzyki.

Data: 2012-09-23 13:13:03
Autor: Chris
Sluchawki do komputera
W dniu 2012-09-22 22:49, Gabriel Zastawnik pisze:

Glowne zastosowanie: sluchanie muzyki na komputerze, gry.
Bylo by fajnie, gdyby sprzet mozna bylo wykorzystac (np. poprzez
mozliwosc podlaczenia kablem) w Playstation 3, albo do telewizora.

Ja mam takie SteelSeries Siberia V2 i jestem zadowolony, przede wszystkim są lekkie i nie bolą po czasie oraz nie pocą się uszy.
Druga sprawa to w/w lekka otwartość obudowy dzięki czemu mam podgląd odsłuchowy w razie jakiejś awarii w pokoju dziecka (taż brałem ze względu na urodziny dziecka)

http://www.mackozer.pl/2012/06/20/sluchawki-steelseries-siberia-v2-i-7h/

http://polygamia.pl/Polygamia/1,97394,9774369,SteelSeries_Siberia_V2_for_PS3___test_sluchawek.html?bo=1

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-09-23 12:22:41
Autor: DooMiniK
Sluchawki do komputera
On 23/09/2012 12:13, Chris wrote:
[...]

One nie są czasem przewodowe?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-23 13:27:34
Autor: Chris
Sluchawki do komputera
W dniu 2012-09-23 13:22, DooMiniK pisze:
[...]

Ok ślepy byłem i nie zauważyłem że mają być WiFi. Sorry ...

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-09-23 12:34:29
Autor: DooMiniK
Sluchawki do komputera
On 23/09/2012 12:27, Chris wrote:
[...]

Słuchawki znam, bardzo ładnie grają, ale jak dla mnie za mało wyciszają
otoczenie. No ale w tej cenie: bardzo dobry wybór przewodowych.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-23 13:52:36
Autor: Chris
Sluchawki do komputera
[...]

Ale dzięki temu że nie są całe zamknięte nie cisną tak na uszy, poza tym mając dziecko właśnie chodziło mi o to żeby awaryjnie ten 1% odgłosów dochodził do mnie :)
Testowałem różne zamknięte i żadne mi nie pasowały, albo za małe nauszniki albo po 30 min już mnie głowa bolała.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-09-23 18:08:10
Autor: DooMiniK
Sluchawki do komputera
On 23/09/2012 12:52, Chris wrote:
[...]

No to jest minus takich słuchawek...

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-24 10:17:21
Autor: Gabriel Zastawnik
Sluchawki do komputera

Użytkownik "Chris" <spam@spam.de> napisał w wiadomości news:k3mqrt$phg$1news.task.gda.pl...
[...]

Hmm.. w sumie nie bralem pod uwage przewodowych, ale ten aspekt o ktorym wspomniales tez jest bardzo istotny.
Ja nie wzialem go poczatkowo pod uwage, ale sie czlowiek dopiero uczy.. :)

Dzieki za podpowiedz.

Data: 2012-09-23 20:03:31
Autor: Irokez
Sluchawki do komputera
Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <zastawka@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k3l8iv$iqi$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja mam kablowe Sennheiser HD555. Są rewelacyjne, super jakość i nie męczą mnie. Współpracują z kartą SB Live (bez wzmacniacza dodatkowego, nie trzeba, karta daje rady)
Jak bezprzewodowe to może Sennheiser RS180

--
Irokez

Data: 2012-09-23 19:46:07
Autor: DooMiniK
Sluchawki do komputera
On 23/09/2012 19:03, Irokez wrote:
Sennheiser HD555

B. dobre, ale to nadal przewodowe ;-)
Ja tylko podpowiem koledze (autorowi tematu),
że są 'sendery'.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-24 10:21:59
Autor: Gabriel Zastawnik
Sluchawki do komputera

Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości news:505f58f0$1news.home.net.pl...
Ja tylko podpowiem koledze (autorowi tematu),
że są 'sendery'.

Tu sie ciut pogubilem. Sender w sensie nazwa firmy? Bo nic takiego nie znalazlem poza sender.pl, ale oni maja jakies sluchawki za 17 zł..
No chyba ze chodzilo Ci o jakis system "przenoszenia" dzwieku zebym z przewodowych mogl zrobic bezprzewodowe, ale to raczej nie dla mnie. Ja wychodze zawsze z zalozenia "kupic raz a porzadnie", zeby starczyly na co najmniej kilka lat.

Data: 2012-09-24 11:03:33
Autor: DooMiniK
Sluchawki do komputera
On 24/09/2012 09:21, Gabriel Zastawnik wrote:

[...]

Kupujesz dwie kostki - jedną wpinasz do słuchawek, drugie do źródła
dźwięku, masz pseudo-beprzewodowe (do wieży).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-09-25 10:54:10
Autor: Gabriel Zastawnik
Sluchawki do komputera

Użytkownik "DooMiniK" <bachus@post.pl> napisał w wiadomości news:50602ff5$1news.home.net.pl...
Kupujesz dwie kostki - jedną wpinasz do słuchawek, drugie do źródła
dźwięku, masz pseudo-beprzewodowe (do wieży).

Dzieki za wyjasnienie:)

Data: 2012-09-23 22:52:40
Autor: jg
Sluchawki do komputera
Dnia Sat, 22 Sep 2012 22:49:36 +0200, Gabriel Zastawnik napisał(a):

Glowne zastosowanie: sluchanie muzyki na komputerze, gry.

ja mam od roku sony mdr-rf810r. nie moge narzekac. jak do amatorkich spraw
to chyba nie ma co przeplacac. no, ale nie mam porownania z innymi
drozszymi. przepuszczaja otoczenie w normie (dla ciebie to plus). uszy nie
poca sie nie wiadomo jak, i tez nie bola za szybko. kilka godzin da sie w
nich wysiedziec. bateryjka starcza na ladnych kilka godzin... strzelam - z
8 godz.

--
jg

Data: 2012-09-25 10:53:46
Autor: Gabriel Zastawnik
Sluchawki do komputera

Użytkownik "jg" <fake@fake.pl> napisał w wiadomości news:1qmka6sjyadqm$.qfcc2bw9f08g$.dlg40tude.net...
bateryjka starcza na ladnych kilka godzin... strzelam - z
8 godz.

Dzieki za sugestie. A te bateryjki to zwykle AA? Mozna ladowac i wsadzac akumulatorki?

Data: 2012-09-24 18:05:59
Autor: ToMasz
Sluchawki do komputera
W dniu 22.09.2012 22:49, Gabriel Zastawnik pisze:
Witam

Poszukuje sluchawek do komputera (w niedlugim czasie na swiat przyjdzie
ja bym Ci poradził coś innego. kup kilka par tańszych słuchawek. TAkich po 100-200zł. philipsa, sonego itp. byle by dało się w bazie i słuchawkach zmieniać kanały. jedną bazę podłączasz do TV, drugą do komputera. 2 osoby (lub więcej) będą mogły słuchać na swoich słuchawkach albo TV albo komputera (albo jakiegoś innego źródła dźwięku).
ToMasz

Ps jak Ci się dzidziuś pojawi, może się okazać że "atom" go nie obudzi, a nie tylko dźwięk z głośników. Natomiast jak nie będzie chciał spać to i Wam nie pozwoli. tak więc może przestaniesz siedzieć przed kompem, a każdą wolną chwile będziesz wykorzystywał na sen :)
ToMasz

Data: 2012-09-25 10:52:47
Autor: Gabriel Zastawnik
Sluchawki do komputera

Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506084e7$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Fajny pomysl:) W sumie potrzebuje tylko sluchawki dla mnie, ale zastanowie sie nad tym.

[...]

:)) Dobre:)

No niestety z czegos zyc trzeba i tatus bedzie musial jednak pracowac kiedys:)