Sluchawki do komputera

Data: 2012-09-23 22:52:40
Autor: jg
Sluchawki do komputera
Dnia Sat, 22 Sep 2012 22:49:36 +0200, Gabriel Zastawnik napisał(a):

Glowne zastosowanie: sluchanie muzyki na komputerze, gry.

ja mam od roku sony mdr-rf810r. nie moge narzekac. jak do amatorkich spraw
to chyba nie ma co przeplacac. no, ale nie mam porownania z innymi
drozszymi. przepuszczaja otoczenie w normie (dla ciebie to plus). uszy nie
poca sie nie wiadomo jak, i tez nie bola za szybko. kilka godzin da sie w
nich wysiedziec. bateryjka starcza na ladnych kilka godzin... strzelam - z
8 godz.

--
jg

Data: 2012-09-25 10:53:46
Autor: Gabriel Zastawnik
Sluchawki do komputera

Użytkownik "jg" <fake@fake.pl> napisał w wiadomości news:1qmka6sjyadqm$.qfcc2bw9f08g$.dlg40tude.net...
bateryjka starcza na ladnych kilka godzin... strzelam - z
8 godz.

Dzieki za sugestie. A te bateryjki to zwykle AA? Mozna ladowac i wsadzac akumulatorki?

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Sluchawki do komputera