Słuchawki na rower...

Data: 2011-10-12 12:18:07
Autor: Tomasso
Słuchawki na rower...
W domy¶łnym sklepie pojawiły się takie:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_21866.htm

Wobec tego, że by mi sie przydały, pytam - warte toto czegokolwiek?

Ew. czego innego używacie pod kask?

Data: 2011-10-12 11:24:24
Autor: piecia aka dracorp
Słuchawki na rower...
Dnia Wed, 12 Oct 2011 12:18:07 +0200, Tomasso napisał(a):

W domy¶³nym sklepie pojawi³y siê takie:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_21866.htm

Wobec tego, Âże by mi sie przydaÂły, pytam - warte toto czegokolwiek?

Ew. czego innego uÂżywacie pod kask?

Jak na mój słuch słuchawki dobre, nie spadają ale niestety kabel nie za dobry i czasem pęka.
Dwie albo trzy sztuki miałem tych słuchawek. Aktualnie mam jakiś inne ale i tak staram się jak najrzadziej ich używać bo niestety słuch siada.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-10-12 13:28:09
Autor: Wojciech Waga
S�uchawki na rower...
W dniu 12.10.2011 12:18, Tomasso pisze:
W domy��nym sklepie pojawi�y si� takie:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_21866.htm

Wobec tego, �e by mi sie przyda�y, pytam - warte toto czegokolwiek?

Ew. czego innego u�ywacie pod kask?

Robiłem 3 podejścia do muzyki na rowerze i żadne nie jest idealne

1) duże słuchawki (Sennheisser HS201)
+ nie marznÄ… uszy w zimie
* w miarę dobrze tłumią otoczenie
- przy większych prędkościach jest spory szum, chyba da się obejść
zaklejając szpary jakąś taśmą samoprzylepną
- poci się głowa latem
- nie da się założyć kasku

2) słuchawki wtykane do kanałów słuchowych
+ da się założyć kask
- zbyt mocno odcinają otoczenie, nie słychać aut itp.
- słychać każde uderzenie opony o kamień

3) słuchawki z pałąkiem na karku
+da się założyć kask
- zbyt słabo odcinają otoczenie, nie da się cicho słuchać
- przy odginaniu głowy do tyłu kask naciska na pałąk i przesuwa słuchawki
- ogólnie słabo się trzymają głowy i zjeżdżają z uszu

pozdr.
w.

Data: 2011-10-12 14:00:48
Autor: Mariusz Kruk
S???uchawki na rower...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Wojciech Waga"
Robiłem 3 podej¶cia do muzyki na rowerze i żadne nie jest idealne

1) duże słuchawki (Sennheisser HS201)

Na pewno nie "HD201"? (swoj± drog±, słabe słuchawki)

+ nie marzn± uszy w zimie
* w miarę dobrze tłumi± otoczenie
- przy większych prędko¶ciach jest spory szum, chyba da się obej¶ć
zaklejaj±c szpary jak±¶ ta¶m± samoprzylepn±
- poci się głowa latem
- nie da się założyć kasku

2) słuchawki wtykane do kanałów słuchowych
+ da się założyć kask
- zbyt mocno odcinaj± otoczenie, nie słychać aut itp.
- słychać każde uderzenie opony o kamień

3) słuchawki z pał±kiem na karku
+da się założyć kask
- zbyt słabo odcinaj± otoczenie, nie da się cicho słuchać

Bywaj± zamknięte. (np. Sennheiser PMX-200)

- przy odginaniu głowy do tyłu kask naciska na pał±k i przesuwa słuchawki
- ogólnie słabo się trzymaj± głowy i zjeżdżaj± z uszu

Nie wyobrażam sobie jeżdżenia na rowerze w zamkniętych słuchawkach (albo
dokanałówkach).
Dobre słuchawki z pał±kiem na karku trzymaj± się całkiem dobrze.
Niestety, jedne z najfajniejszych w sensie odsłuchowym otwartych
"tylnopał±kówek", czyli PMX-100 s± beznadziejne w sensie trwało¶ci
(zajeĽdziłem dwie sztuki i trzecich już nie kupię).
Do tego dochodzi jeszcze jedna kategoria - słuchawki "na ucho", na
przykład Koss KSC-75. Teoretycznie, takie rozwi±zanie powinno eliminować
wady "pał±ków". Niestety, bywaj± problemy z trzymaniem się na uchu i/lub
trwało¶ci± "zausznika".

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,14137471
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-10-12 14:34:09
Autor: Alfer_z_pracy
S???uchawki na rower...
Mariusz Kruk napisał:
Nie wyobrażam sobie jeżdżenia na rowerze w zamkniętych słuchawkach (albo dokanałówkach).

Całkiem łatwo to sobie wyobrazić :-) Czasami jeżdżę w dousznych Senn... W uszach trzymaj± się bardzo dobrze chyba że szarpnie się za przewód, ale to już nie wada samych słuchawek. Faktycznie przy mocnym upchnięciu traci się sporo dĽwięków z otoczenia, w porywach do 100% :-) Ale po pierwsze można je troszkę poluzować i nie walić muzy na full regulator. Po drugie trzeba mieć oczy dookoła głowy. W sumie je¶li kto¶ się rozkojarza muzyk±, to nie ma znaczenia czy to słuchawki douszne czy jakiekolwiek inne, czy nawet słucha pobliskiego koncertu lub rozmawia przez komórę. Zakładam, że tam gdzie trzeba uważać (miasto, ulica, skrzyżowanie) po prostu trzeba wł±czyć wzmożone czuwanie mózgu. A na szosie jad±c poboczem można wyluzować. Odpukać, w zasadzie nie miałem poważnych przej¶ć.

Ostatnio na zadupiu wracałem z dłuższej wycieczki, jesienne zachodz±ce słońce okrywało swymi ciepłożółtymi promieniami okolicę, jechałem równolegle z brykaj±c± sarn±, a w uszach nastrojowa muzyka idealnie pasuj±ca do klimatu tego popołudnia... rewela, warto!

Pzdr
A.

Data: 2011-10-12 15:00:36
Autor: ...::QRT::...
S???uchawki na rower...
Dnia Wed, 12 Oct 2011 14:00:48 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

Nie wyobrażam sobie jeżdżenia na rowerze w zamkniętych słuchawkach (albo
dokanałówkach).

nie ma co uogólniać - wszystko zalezy co, jak, gdzie i kiedy. Ja ostatnio jeżdżę tylko w dokanałówkach. W innym wypadku słuchanie na
rowerze z wiatrem w uszach IMO mija sie z celem. wole już nic nie słuchać a
w zasadzie to słuchać dĽwięków natury. O ile je słychać w ogóle :D Jakie¶ 10-15 lat temu próbowałem jezdzić ze zwykłymi słuchawkami (nie było
wtedy dokanałówek) ale szybko stwierdziłem ze nie ma to sensu wiekszego.
Chyba już lepiej sobie zainstalować radio na kierownicy :)

Data: 2011-10-12 13:52:33
Autor: ziemo
Słuchawki na rower...
W dniu 2011-10-12 12:18, Tomasso pisze:
W domy¶łnym sklepie pojawiły się takie:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_21866.htm

Wobec tego, że by mi sie przydały, pytam - warte toto czegokolwiek?

Nie warte.

Ew. czego innego używacie pod kask?

Po mie¶cie w kasku nie jeżdżę, a sprawdzaj± mi się najlepiej jakie¶ wygodne dokanałówki (obecnie Audeo), najlepiej odcinaj±, ale to trzeba się przyzwyczaić do ¶migania wył±cznie na wzrok. Próbowałem nauszników różnych, ale nigdy nie byłem do końca zadowolony.

--
Ziemo

Data: 2011-10-12 19:56:49
Autor: krzysiek
Słuchawki na rower...
Dnia Wed, 12 Oct 2011 12:18:07 +0200, Tomasso napisał(a):

Ew. czego innego uÂżywacie pod kask?

SE MW 600
http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/mw600

wbudowane radio + BT

pzdr,
--
krzysiek

Data: 2011-10-12 20:20:24
Autor: 2late
Słuchawki na rower...
On 12/10/2011 11:18 AM, Tomasso wrote:
W domy¶łnym sklepie pojawiły się takie:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_21866.htm

Wobec tego, że by mi sie przydały, pytam - warte toto czegokolwiek?

Ew. czego innego używacie pod kask?

Jabra bt8010

http://www.jabra.com/sites/mobile/na-us/products/pages/jabrabt8010.aspx

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org

Data: 2011-10-12 22:25:55
Autor: Kosu
S�uchawki na rower...
On 2011-10-12 12:18, Tomasso wrote:
W domy��nym sklepie pojawi�y si� takie:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_21866.htm

Wobec tego, �e by mi sie przyda�y, pytam - warte toto czegokolwiek?

Ew. czego innego u�ywacie pod kask?

Normalnych dousznych. Czasem stabilizujÄ™ plastrem :).

Te wszystkie trzymające się muszli mnie denerwują. Czuć je na głowie,
brudzÄ… siÄ™. Poza tym stukajÄ… o okulary i jest to po strasznie irytujÄ…ce.

pozdrawiam,
PK

Słuchawki na rower...