Słuchawki tłumiące hałas z BT?

Data: 2014-06-08 00:34:06
Autor: barek74
Słuchawki tłumiące hałas z BT?
Dzień Dobry,
Poszukuje słuchawek z BT do telefonu, które dobrze tłumiły by hałas otoczenia.
Chodzi mi o słuchawki do pracy na ciągniku, przy koszeniu trawy itp.
Zwyczajne słuchawki BT nie tłumią w wystarczającym stopniu hałasu i marnie przez to słychać.
Wbudowane radio itp było dodatkowym plusem.
Mniej więcej chodzi mi o coś takiego;
http://allegro.pl/sluchawki-z-tlumieniem-szumu-ryobi-4530-4-v-mp3-i4237687793.html
tylko bez kabelka jeśli można.

Data: 2014-06-08 09:38:58
Autor: ToMasz
W dniu 08.06.2014 09:34, barek74@gmail.com pisze:
[...]

są urządzenia "łapiące BT" i przekazujące go w kabelek. przy tej wielkości - dodatkowa masa chyba nie istotna. gdzie można takie słuchawki przetestować na własnej głowie? Czy są w stanie wytłumić niskie dzwięki?

ToMasz

Data: 2014-06-08 10:26:41
Autor: NICE
W dniu 2014-06-08 09:34, barek74@gmail.com pisze:
[...]

koszenie ciagnik - potrzebujesz naprawde dobrych sluchawek zeby wyemiminowaly c.a 90 -100db  jedyne rozwiazanie , ale drogie to bose

http://www.bose.pl/PL/pl/home-and-personal-audio/headphones-and-headsets/acoustic-noise-cancelling-headphones/quietcomfort-20i-headphones/

masz dwie wersje dla ipod/iphone i android. System redukcji halasu dziala najlepiej ze wszystkich sluchawek jakie slyszalem

NICE

Data: 2014-06-08 22:45:35
Autor: Vikku
[...]

A moze cos innego.
Kup sobie sluchawki do pracy w halasie (w Leroy, Casto) np. peltor.
Powinny mieć duży środek.
Do tego kup sobie sluchaki na kabelku (pchełki). I moze te sluchawki zmieszcza sie do ucha i nie beda przeszkadzac przy pracy.
Sluchawki koszt 60 pln + male (pchelki) 50 pln - to w sumie 110 pln zamiast 1300. Moze warto sprobowac?

Data: 2014-06-09 09:31:45
Autor: J.F.
Dnia Sun, 8 Jun 2014 22:45:35 +0200, Vikku napisał(a):
[...]

A to nie lepiej takie normalne sluchawki "pelnouszne" ?
Jesli nie na kabelku, to sa i takie odbiorniki BT z gniazdkiem do
sluchawek.

J.

Data: 2014-06-09 09:59:17
Autor: K
[...]

pare dni temu dostalem ulotke plantronicsa, ktory podobno ma takie funkcje.

Data: 2014-06-11 03:37:28
Autor: barek74
Słuchawki tłumiące hałas z BT?
Mniej więcej chodzi mi o coś takiego;
http://allegro.pl/sluchawki-z-tlumieniem-szumu-ryobi-4530-4-v-mp3-i4237687793.html
tylko bez kabelka jeśli można.

Dziękuje za dotychczasowe odpowiedzi i zwracam uwagę na ostatnią linijkę tego, co napisałem wcześniej; bez kabelka...
Takie rozwiązanie; duże słuchawki wyciszające+do środka pchełki z dźwiękiem już przerabiane i ogólnie ok, ALE sam kabel jest problemem, bo się wkręca, zawadza o rożne rzeczy i niszczą się słuchawki i czasem bolą uszy...
Dlatego szukam czegoś ala link z allegro z wbudowanym BT

Słuchawki tłumiące hałas z BT?