Sługa bozy jarał marychę?

Data: 2015-02-24 17:33:31
Autor: MarkWoydak
Sługa bozy jarał marychę?
http://wiadomosci.onet.pl/slask/ksiadz-palil-marihuane-z-ministrantami/cmy77
"
W poniedziałek patrol gliwickiej policji zauważył stojącego w ustronnym miejscu - na obrzeżach Gliwic seata. Mundurowi podeszli do samochodu i gdy otworzyli drzwi ze środka wydobyły się kłęby dymy - funkcjonariusze nie mieli wątpliwości, że podróżujący seatem palili marihuanę."

Kłęby dymu? Może klecha z chłoptasiami palili stare szmaty? ;-)))

MW

Data: 2015-02-24 20:38:05
Autor: Marek Czaplicki
Sługa bozy jarał marychę?
MarkWoydak pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 24 lutego 2015 17:33:

[...]

Narkoman trafił do piekła i widzi że całe pole zasadzone marihuaną. Zaczął zrywać. Diabeł z tyłu go szturcha: Tu masz nazrywane. Narkoman zaczął suszyć. Diabeł tu masz ususzone. Narkoman zaczął kręcić jointy. Tu masz skręcone. Narkoman wsadził jednego do ust i do diabła: Masz ognia? Kurna - diabeł na to - Jak ja bym miał ognia to tu byłby raj. :-)

Data: 2015-02-24 14:08:51
Autor: Stachu Chebel
Sługa bozy jarał marychę?
W dniu wtorek, 24 lutego 2015 20:38:06 UTC+1 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Narkoman trafił do piekła i widzi że całe pole zasadzone marihuaną. Zaczął zrywać. Diabeł z tyłu go szturcha: Tu masz nazrywane. Narkoman zaczął suszyć. Diabeł tu masz ususzone. Narkoman zaczął kręcić jointy. Tu masz skręcone. Narkoman wsadził jednego do ust i do diabła: Masz ognia? Kurna - diabeł na to - Jak ja bym miał ognia to tu byłby raj. :-)

ROTFL

Data: 2015-02-24 22:17:34
Autor: Trefniś
Sługa bozy jarał marychę?
W dniu .02.2015 o 20:38 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

[...]

Piekło bez ognia?
To chyba dla kadry Kościoła Katolickiego?

--
Trefniś

Sługa bozy jarał marychę?