Sługi szatana łupią i demoralizują katolików

Data: 2013-06-02 21:40:29
Autor: abc
Sługi szatana łupią i demoralizują katolików
Świeckie państwo, za pieniądze katolickich podatników, w państwowych
szkołach sączy do głów katolickich dzieci ateistyczny światopogląd
przedstawiając różne bezbożne  hipotezy o powstaniu świata i życia tak,
jakby to były niezbite naukowe fakty.

Wmawia się dzieciom, że wiara jest sprzeczna z rozumem. Przekazuje się
wypaczoną, antykatolicką wersję historii - opluwane jest Średniowiecze, a
gloryfikowane są wszelkiego rodzaju rewolucje tzw. Oświecenie, itd.

Świeckie państwo, za pieniądze katolickich podatników ustanawia prawa
sprzeczne z prawem Bożym, legalizuje grzech, chroni bluźnierców i szyderców,
którzy bezkarnie obrażają katolików.

Świeckie państwo, za pieniądze katolickich podatników, w państwowych mediach
propaguje rozwiązłość, zboczenia, przemoc, itd.

To państwo chroni media prywatne, które codziennie bezkarnie bombardują
katolików oszczerstwami na temat Kościoła, powielają bluźniestwa "artystów",
itd.

Nie ma w tym nic dziwnego, państwo diabła stworzono właśnie w tym celu, aby
sprowadzać jak najwięcej dusz ludzkich do piekła.

Dlatego, aby uchronić jak najwięcej dusz ludzkich przed piekłem,  trzeba
przywrócić panowanie Chrystusa Króla w życiu publicznym.

Data: 2013-06-02 22:01:02
Autor: khanula
W dniu niedziela, 2 czerwca 2013 21:40:29 UTC+2 użytkownik abc napisał:
[...]

kazdy polak jest najpierw obywatelem RP, a w drugiej kolejnosci (albo entej) jest ewentualnie katolikiem. i dzieje sie to w jego interesie. bowiem to system panstwowy gwarantuje obywatelowi bezpieczenstwo, ochrone zdrowia, dostep do edukacji... i takietam. religia (czyt. kosciol) gwarantuje ze obywatel ma szanse ewentualnie modlic sie o bezpieczenstwo, o zdrowie, o edukacji juz lepiej nie mowic - bo w koscielnym wydaniu to jest kupa kup.

Data: 2013-06-03 00:54:29
Autor: jr

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:51ab9fbd$0$1260$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| szkołach sączy do głów katolickich dzieci ateistyczny światopogląd
| przedstawiając różne bezbożne  hipotezy o powstaniu świata i życia tak,

Astronomia uczy, ze Uklad Sloneczny ma kilka miliardow lat. Czy wedlug ciebie jest to bezbozna hipoteza?

Data: 2013-06-03 17:22:26
Autor: Marek Czaplicki
Sługi szatana łupią i demoralizują katolików
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 2 czerwca 2013 21:40:

Nie czaj się abc. Sługi szatana? Po nazwiskach!

Sługi szatana łupią i demoralizują katolików