[Crosspost] [GWK] Ślusarz, który mi takie coś wystruga?

Data: 2010-06-01 22:42:44
Autor: raviz
[Crosspost] [GWK] Ślusarz, który mi takie coś wystruga?
Kupilem taki adapter w jednym z angielskich sklepow wysylkowych. Koszt wyniosl chyba cos ok 30-40zl, o ile dobrze pamietam.

Data: 2010-06-01 22:50:16
Autor: raviz
raviz wrote:
Kupilem taki adapter w jednym z angielskich sklepow wysylkowych. Koszt wyniosl chyba cos ok 30-40zl, o ile dobrze pamietam.

Tutaj tez jest:
http://tinyurl.com/3y2kc5d
Tyle, ze cena wyzsza, ale jesli poszukasz pewnie znajdziesz taniej

Data: 2010-06-02 09:49:44
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-01 22:50, raviz pisze:
raviz wrote:
[...]

To chyba nie do końca jest taki jakiego potrzebuje wątkotwórca.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

[Crosspost] [GWK] Ślusarz, który mi takie coś wystruga?