[Crosspost] [GWK] Ślusarz, który mi takie coś wystruga?

Data: 2010-06-02 12:45:14
Autor: Jan Cytawa
[Crosspost] [GWK] Ślusarz, który mi takie coś wystruga?
Tomasso napisał:

A mianowicie takie coś, jak na tym obrazku:
http://www.polymetric.net/bikes/adapter/brake_adapter_m5_2.JPG

Szukam osoby/firmy, która mi wykona taki element, ew. odwiedzie mnie od pomysłu, przedstawiając ofertę cenową.

Cos podobnego zrobilem kiedys recznie tylko jeszcze bardziej prymitywnie
(z blachy kwasoodpornej) i dziala doskonale. Generalnie pomysl jest
dobry, tylko rowiazania szczegolowe moga sie roznic w zaleznosci od
roweru. Mysle, ze gdyby zrobic dokladny rysunek w autocadzie i dac do
wyciecia laserem lub waterjetem to koszt nie powinien przekroczyc 20 zl.

Jan Cytawa

Data: 2010-06-02 14:48:23
Autor: Tomasso
Użytkownik "Jan Cytawa" napisał:

Mysle, ze gdyby zrobic dokladny rysunek w autocadzie i dac do
wyciecia laserem lub waterjetem to koszt nie powinien przekroczyc 20 zl.

Dostałem dziś odpowiedź od firmy zajmującej się CNC, że moga zrobić obrys (w sunie najprostsza rzecz), a podfrezowania muszę zrobić inną techniką. Ale faktycznie - AC nie mam, ale Bentley siedzi i zbiera kurz - przynajmniej się czegoś nauczę przyez zabawę.

A jak poniosę klęskę, to chyba faktycznie wygnę sobie i poskręcam.

[Crosspost] [GWK] Ślusarz, który mi takie coś wystruga?