[WAW] Ślusarz poszukiwany

Data: 2011-04-08 06:14:17
Autor: kml
[WAW] Ślusarz poszukiwany

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:inl62k$odb$1inews.gazeta.pl...

Witajcie.

Poszukuję magika, który wytoczy/wymodzi coś takiego:

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=33699

Generalnie chodzi o zamontowanie v-ek do tylnego widelca ramy bez piwotów. Mamy powód i nie chce mi się pisać dlaczego :-)

Moim zdaniem nikt Ci tego nie zrobi za ekwiwalent 40Ł w wAw. To tylko wygląda na prostą część. Tak jak pisał Wojtek łatwiej będzie odciąć mocowanie pivotów i dospawać je niż robić takie mocowanie od zera choć równe przyspawanie też wymaga odpowiedniej precyzji i dokładności.

Jeszcze mnie naszło w tej chwili, że w Mielcu powinni Ci to pospawać bez problemu (o ile w ogóle jeszcze coś tam robią).

http://Endurorider.pl
06/04/2011 BB386EVO czyli odświeżony BB30

[WAW] Ślusarz poszukiwany