Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[

Data: 2011-11-02 11:25:58
Autor: Antenka
Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[
Marta Kaczyńska porównała lądowanie Boeinga i Smoleńsk
"Awaryjne lądowanie Boeinga 767 na warszawskim Okęciu skomentowała na
swoim profilu na Facebooku Marta Kaczyńska. Nie pisząc nic wprost,
córka tragicznie zmarłej pary prezydenckiej zestawiła ze sobą dwie
informacje: Boeing wylądował bez kół na betonie, Tupolew rozpadł się
na kawałki w błocie. Poprosiła też o komentarze.

Boeing awaryjnie wylądował - bez otwartego podwozia, na betonowym
pasie. Na pokładzie było 230 pasażerów. Nikt nie doznał obrażeń.
Samolot jest w całości. Dnia 10 kwietnia 2010 roku Tu-154M, obniżywszy
się znacznie poniżej 100 m., po zderzeniu z błotnistym podłożem, miał
się rozpaść na drobne kawałki. Proszę o komentarze - napisała córka
Lecha i Marii Kaczyńskich.

Pod wpisem zebrało się wiele komentarzy. "Zastanawiające", "Kiedyś na
pewno to smoleńskie kłamstwo runie jak domek z kart. Tylko to wcale
nie jest pocieszające niestety...", "Cienka brzózka okazała się
twardsza od betonu?", "Śp.mjr.Arkadiusz Protasiuk także by
wylądował,gdyby nie miał przeciw sobie Służb Specjalnych Federacji
Rosyjskiej" - m.in. takie uwagi napisali internauci.

We wtorek wieczorem warszawski radny Prawa i Sprawiedliwości, Maciej
Maciejewski, na swoim profilu ma Twitterze napisał: cywilny boeing
jest przygotowany do lądowania na brzuchu a bombowiec TU154 nie
wytrzymuje zderzenia z brzozą tak?!!!!!!"

http://wiadomosci.wp.pl/title,Marta-Kaczynska-Boeing-ladowal-na-betonie-a-Tu-154,wid,13953110,wiadomosc.html

Pani Marto, przecież wszyscy wiemy, że Pani ojciec śp. Prezydent RP
musiał zginąć, bo on, załoga jak i pozostali pasażerowie nie mieli
najmniejszych szans w spotkaniu z bombą próżniową. :- /

Antenka

Data: 2011-11-02 18:45:38
Autor: MH
Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Pani Marto, przecie=BF wszyscy wiemy, =BFe Pani ojciec =B6p. Prezydent RP
musia=B3 zgin=B1=E6, bo on, za=B3oga jak i pozostali pasa=BFerowie nie miel=
najmniejszych szans w spotkaniu z bomb=B1 pr=F3=BFniow=B1. :- /

Antenka

=================

... zdetonowaną w próżni , czyli w przestrzeni w której powinien znajdować się
mózg.

MH

Data: 2011-11-02 19:29:04
Autor: Grzegorz Z.
Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[
Bombę próżniową to ty masz w głowie. Aniela zestrzeliła w Smoleńsku ruski bombowiec działem wirowym (tym samym
co je wcześniej testowali w Norwegii - słynna "spirala") a nie żadną bombą
próżniową

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-02 19:29:53
Autor: u2
W dniu 2011-11-02 19:25, Antenka pisze:
Pani Marto, przecież wszyscy wiemy, że Pani ojciec śp. Prezydent RP
musiał zginąć, bo on, załoga jak i pozostali pasażerowie nie mieli
najmniejszych szans w spotkaniu z bombą próżniową. :- /

Fakt, mimo niepelnych dowodow to wyglada na najprowdopodbniejszy wariant
przeprowadzenia zamachu.

Data: 2011-11-02 19:33:24
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eb18c23$0$2181$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ta bomba próżniowa wybuchła w waszych próżnych łbach! Wy durnie!

BomBel

Data: 2011-11-02 19:31:13
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1cac712c-8090-4bc6-8be9-87d753b9585ex21g2000yqb.googlegroups.com...
Marta Kaczyńska porównała lądowanie Boeinga i Smoleńsk

Expierdka od lotnictwa się znalazła! Podstwowa różnica: w Smoleńsku jej tatuś i wuj zmusili pilotów do lądowania bo ważniejsze było wejscie na uroczystości, na Okęciu pilot ratował ludzi. Czujesz transie różnicę?

BomBel

Data: 2011-11-02 11:38:37
Autor: Antenka
On 2 Lis, 19:31, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:1cac712c-8090-4bc6-8be9-87d753b9585ex21g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Spierdalaaaaaaj!!!

Antenka

Data: 2011-11-02 19:41:15
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:87b37f2e-07de-4b2d-a445-b5d542f9fca0gk10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Nie masz argumentów, trans? Zaplujesz się ludzki mutancie!

BomBel

Data: 2011-11-02 11:46:03
Autor: Antenka
On 2 Lis, 19:41, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:87b37f2e-07de-4b2d-a445-b5d542f9fca0gk10g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Spierdalaaaaaaj!!!

Antenka

Nie masz argumentów, trans? Zaplujesz się ludzki mutancie!<

Szambogadzie, z idiotami takimi jak ty się nie dyskutuje.

Antenka

Data: 2011-11-02 19:47:25
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Jesteś potworem, trans.

Data: 2011-11-02 19:50:55
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1acx8dv9hiejh$.1j6cza2xp5ech$.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

To mutant! Mix Hans+rAzor+HaMMer+muto2100.

BomBel

Data: 2011-11-02 11:52:23
Autor: Antenka
On 2 Lis, 19:50, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
U ytkownik "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> napisa w wiadomo cinews:1acx8dv9hiejh$.1j6cza2xp5ech$.dlg40tude.net...

> Antenka napisa :

>>> Spierdalaaaaaaj!!!

>>> Antenka

> Jeste potworem, trans.

To mutant! Mix Hans+rAzor+HaMMer+muto2100.

BomBel

Debilny debil z gówna :-o)))

Antenka

Data: 2011-11-03 14:10:09
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Tylko nie zapomnij przez 11 przystąpić do sakramentu spowiedzi świętej.

Data: 2011-11-02 19:48:49
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c972c53a-6285-4a6f-844a-cf4f96cdb1e7w7g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Nie masz argumentów, trans? Zaplujesz się ludzki mutancie!<

Szambogadzie, z idiotami takimi jak ty się nie dyskutuje.

Dlatego z tobą nie dyskutuję! Ja cię po prostu olewam, ty durniu!

BomBel

Data: 2011-11-03 05:45:59
Autor: stevep
Dnia 02-11-2011 o 19:38:37 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Pożyczysz mu miotły?

--
stevep

Data: 2011-11-02 19:48:06
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Głupia, taki mój komentarz...
Pilot Boeinga już zaraz po starcie wiedział, że będzie lądował w Warszawie, nad lotniskiem w Warszawie przygotowywał się do lądowania awaryjnego, służby naziemne przygotowały pas startowy.
Pilot Tupolewa był pod presją, żeby lądować we mgle, na lotnisku nie przygotowanym do przyjmowania takich samolotów. Pretensje może mieć tylko do swojego tatusia...

I błota nawet nie zdążyli zauważyć...

boukun

Data: 2011-11-02 18:58:39
Autor: MH
[...]

====================

Dodam :

1) Załoga samolotu bez aktualnych uprawnień.
2) Wylot bez wymaganych prognoz meteo.
3) Kapitan z nalotem porównywalnym do mojego (na symulatorze Microsofta , hehehe)
4) W kokpicie jak w ulu.

5,6,7,... szkoda gadać..  AMATORSZCZYZNA !!!

MH

Data: 2011-11-02 20:42:54
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 02 listopad 2011 19:25:

Pani Marto, przecież wszyscy wiemy, że Pani ojciec śp. Prezydent RP
musiał zginąć, bo on, załoga jak i pozostali pasażerowie nie mieli
najmniejszych szans w spotkaniu z bombą próżniową. :- /

Bomba próżniowa to pikuś przy spotkaniu z przeznaczeniem. Jak się w ogóle zastanawiam, że przy stanie umysłu prezentowanym przez p. Martę, nie budzi się ona z krzykiem w nocy na wieść, że inne samoloty latają i lądują.

Data: 2011-11-03 10:39:25
Autor: White Power
Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[
Kij z tym co ona powiedziała, mnie od dawna inspiruje ten filmik:http://www.youtube.com/watch?v=2eQpUgHkBcg
Nosz kurwa chyba przez 200 metrów robił za kosiarkę do drzew i dopiero pierdut a tu jedna brzoza i pierdut. Dziwne to takie, ale przecież nie wolno podważać jedynej słusznej wersji zdarzeń zatwierdzonej przez miłościwego Donalda prawdomównego.

Data: 2011-11-03 11:52:04
Autor: Bambaryła

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8tr0t$3uq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wg wersji PiS 10 kwietnia 2010 r odbyło się "polowanie" na prezydenta, tak? Czego użyto: bomby barycznej, helu, impulsu elektromagnetycznego, sztucznej mgły? Najważniejsze pytanie: KTO TO ZROBIŁ i DLACZEGO? Tusk, Komorowski, Putin, Miediwedniew, CIA, FSD, MOSAD, MI5? Możesz udzielić rozsądnej, podpartej argumentami odpowiedzi?

BBR

Data: 2011-11-03 11:30:25
Autor: White Power
Bambaryła <bambaryla@zascianek.eu> napisał(a):

[...]

Pisanie kto? po co? i jak? teraz nie ma żadnego znaczenia bo przy obecnej sytuacji nie ma najmniejszych szans by odkryć prawdziwą wersje zdarzeń.
Była taka jedna sprawa gdzie można wyczytać ustalenia:
- samolot był w pełni sprawny
- nie stwierdzono śladów sabotażu ani ingerencji z zewnątrz
- przyczyną katastrofy było niezachowanie przez załogę procedur ILS
- załoga zdecydowała się na lądowanie mimo braku dostatecznej widoczności
- załoga zignorowało ostrzeżenie z systemu GPWS o zbliżaniu się do ziemi.

Natomiast są też informacje że:
(czyjaś) delegacja przy komisji nadzorującej śledztwo wydała raport mniejszości, w którym wypowiedziano teorię o udziale (czyiś) służb bezpieczeństwa w celowym sprowadzeniu samolotu na ziemię poprzez fałszowanie sygnału radiolatarni za pomocą technologii dostarczonej przez agentów wywiadu (kogoś). Raport skupiał się na skręcie maszyny o 37 stopni w prawo, który doprowadził do rozbicia się o wzgórza (gdzieś tam). (ktoś tam) polecił weryfikację ustaleń ekspertów (jakiś tam) międzynarodowym specjalistom z zakresu lotnictwa. Stwierdzili oni, że rzekoma fałszywa radiolatarnia skierowałaby samolot na inny kurs niż miało to miejsce w rzeczywistości.
Z drugiej strony, wątpliwości co do poprawności działania radiolatarni w (mieście) już nad ranem po katastrofie wyrazili (czyiś) piloci helikopterów. Podobne uwagi zgłaszał następnego dnia anonimowy oficer Sił Powietrznych (pewnego kraju) telefonujący do agencji UPI.

Oraz:

W (pewnym roku) specjalne dochodzenie w sprawie katastrofy zostało przeprowadzone przez (pewnego państwa) Komisję. Dochodzenie nie doprowadziło do żadnych nowych ustaleń w sprawie katastrofy. Przy okazji wyszły jednak na jaw fakty, które &#8211; jak się wydawało &#8211; rzuciły nowe światło na sprawę katastrofy. Mianowicie, ustalono że:
były oficer wywiadu wojskowego zeznał, że (ktoś) spotkał się z wysokimi oficerami służb bezpieczeństwa w tajnej bazie w (gdzieś) w dzień poprzedzający katastrofę
samolot naruszył strefę powietrzną zakazaną dla lotnictwa cywilnego, ale nie zostało do niego wysłane żadne ostrzeżenie
w styczniu (pewnego roku) Rada Bezpieczeństwa Państwowego (jakiegoś państwa) dyskutowała nad możliwością obalenia rządów (dyktatora) w (pewnym kraju)
W kwestii możliwego użycia fałszywej radiolatarni do sprowadzenia samolotu na błędny kurs  nie poczyniła żadnych ustaleń i stwierdziła, że powinna ona być poddana dokładniejszym analizom.

Na koniec teoria spiskowa:

W styczniu (pewnego roku), gazeta (jakaś tam) doniosła, że zabójca i były agent (czyiś) sił specjalnych, (ktoś) przyznał się do uczestnitwa w zamachu. Wedle jego zeznania do sprowadzenia samolotu z kursu została użyta fałszywa radiolatarnia, a (ktoś) miał zestrzelić samolot w wypadku gdyby ten się nie rozbił. W późniejszym okresie (ktoś) częściowo zmienił szczegóły swojego wyznania i twierdził, że zestrzelił samolot przy użyciu rakiety 9K32 Strieła-
2.
W (pewnym roku) były podpułkownik (pewnego kraju) sił specjalnych (ktoś) zdementował rewelacje (kogoś). (ktoś) stwierdził, że znał (kogoś), a nawet był świadkiem podczas procesu, w którym ten ostatni oskarżony był o morderstwo. Zdaniem (kogoś) niemożliwym jest, aby (ktoś) brał udział w operacji służb specjalnych na terenie (pewnego kraju), bowiem w okresie, w którym wydarzyła się katastrofa należał do operujących na terenie dzisiejszej (krainy) .
W reakcji na doniesienia medialne, najpierw w (roku), a następnie ponownie w (roku), grupa specjalna policji (z pewnego kraju)  prowadziła śledztwo mające na celu sprawdzenie prawdziwości zeznań (kogoś). W obu przypadkach śledztwo (czyjeś) nie potwierdziło udziału (czyiś) w katastrofie.

Specjalnie zmieniłem kto co i kiedy bo w zasadzie podając odpowiednie nazwy i daty w nawiasach uzyskujemy bardzo podobny schemat. Ale i tak ci z góry zatwierdzają wygodny przebieg zdarzeń a wszystko co go w jakikolwiek sposób podważa staje się teorią spiskową dla oszołomów.

Data: 2011-11-03 11:55:25
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Nie możesz powiedzieć, co z samolotem działo się gdy zniknął w lesie. Ale chyba się rozp...ił w drobny mak? Po kłębach dymu można tak przypuszczć.

No to se popatrz tutaj. Popatrz jak drewniane słupy telefoniczne rozpie..ają skrzydła.
http://www.youtube.com/watch?v=4D3dmy5bE7M

Data: 2011-11-03 11:09:29
Autor: White Power
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

No to se popatrz tutaj. Popatrz jak drewniane słupy telefoniczne rozpie..ają skrzydła.
http://www.youtube.com/watch?v=4D3dmy5bE7M

Tyle że słup jest sztywny a drzewo się ugina, a i nie ma dokładnych danych jak gruba była ta brzoza ale ten temat był już wałkowany wiec nie widzę sensu odgrzewać kotleta.

Data: 2011-11-03 12:25:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8tsp9$9c0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdyby brzoza się ugięła, to jej czubek osiągnąłby prędkość przewyższającą prędkość dźwięku. A zapewniam cię, że to niemożliwe. Dokładne dane na temat grubości brzozy są. Jeśli w nie nie wierzysz, to udaj się na miejsce i zmierz. Ta brzoza tam stoi.

Data: 2011-11-03 11:44:31
Autor: White Power
Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Ta brzoza tam stoi.

To gdzie jest podana średnica czy promień?

Data: 2011-11-03 13:19:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8tuqv$fbp$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Ta brzoza tam stoi.

To gdzie jest podana średnica czy promień?

Poszukaj. Nie jestem agencją informacyjną. Gogle twoim przyjacielem.

Data: 2011-11-04 19:41:09
Autor: pluton
Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[
Nosz kurwa chyba przez 200 metrów robił za kosiarkę do drzew i dopiero
pierdut a
tu jedna brzoza i pierdut.

Bo kurwa tamtemu mechanicy naostrzyli skrzydla, a naszemu nie.

Nullification

Data: 2011-11-03 11:49:48
Autor: wolim
Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[
Skocz z pierwszego piętra na nogi na beton, a potem na głowę w błoto.
Tylko nie próbuj robić tego w odwrotnej kolejności, bo nie poznasz rozwiązania zagadki, która metoda jest bardziej "kontuzjogenna"...

Data: 2011-11-03 12:20:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:j8trkb$1bq$1usenet.news.interia.pl...
Skocz z pierwszego piętra na nogi na beton, a potem na głowę w błoto.
Tylko nie próbuj robić tego w odwrotnej kolejności, bo nie poznasz rozwiązania zagadki, która metoda jest bardziej "kontuzjogenna"...

Proponuję ci przygotowanie dużego młotka. Następnie obejrzenie lądowania kpt. Wrony na Okęciu.
I jeśli potem przyjdzie ci ochota na porównanie precyzyjnego awaryjnego lądowania do bezwładnego jebnięcia na plecy samolotu w Smoleńsku, to pierd...nij się przygotowanym młotkiem w głowę i być może odejdzie ci ochota.

Data: 2011-11-03 12:27:44
Autor: wolim
[...]

Nie zrozumiałeś przenośni. Miałem na myśli dokładnie odwrotny rezultat.
Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-03 12:45:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:j8ttrg$4af$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie zrozumiałem. Przepraszam!

Data: 2011-11-03 12:58:08
Autor: Antenka
On 3 Lis, 12:45, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "wolim" <nos...@tu.pl> napisał w wiadomościnews:j8ttrg$4af$1usenet.news.interia.pl...

> Nie zrozumiałeś przenośni. Miałem na myśli dokładnie odwrotny rezultat.
> Pozdrawiam,

Nie zrozumiałem. Przepraszam!

No nie! Co za kurtuazja!To se chłoptysie pogadali i doprecyzowali
szczegóły jedynej słusznej  wizji POlszewickiej szajki,  zdarzenia z
10.04.2010r., którego przebieg był zupełnie inny. Co tu dużo gadać -
90% polskiego społeczeństwa dało temu wyraz w sondach przeprowadzonych
w necie, nie wierząc w bajeczkę o winie pilotów i nacisków na nich śp.
Prezydenta RP.

Antenka

Data: 2011-11-04 07:56:22
Autor: wolim
W dniu 2011-11-03 20:58, Antenka pisze:
[...]

Ludzie zawsze mieli skłonności do tworzenia spiskowych teorii dziejów. Wynika to z braku atrakcji chyba...

Data: 2011-11-04 15:19:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-04 07:56, wolim pisze:

[...]

Ale czy to tylko teorie? Dlaczego tak duĹźo spraw okrytych jest klauzulą tajności? dlaczego zwykły człowiek mimo Ĺźe jest podobno na rĂłwni człowiekiem nie ma do wszystkiego dostępu? Czy juĹź to samo  okrywanie tajemnicą to nie spisek?

Data: 2011-11-04 19:04:34
Autor: stevep
Dnia 04-11-2011 o 15:19:11 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ale czy to tylko teorie? Dlaczego tak dużo spraw okrytych jest klauzulą  tajności? dlaczego zwykły człowiek mimo że jest podobno na równi  człowiekiem nie ma do wszystkiego dostępu? Czy już to samo  okrywanie  tajemnicą to nie spisek?

Marzą ci si hurysy, nic z tego najpierw szahidka.

--
stevep

Data: 2011-11-05 08:19:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-04 19:04, stevep pisze:

[...]

Jedyne co mi się marzy, to sprawiedliwość społeczna.

Data: 2011-11-05 05:42:38
Autor: Antenka
On 5 Lis, 08:19, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jedyne co mi się marzy, to sprawiedliwość społeczna.<

Jadrysiu, z kim ją pragniesz zbudować na zbroczonej krwią  Bohaterów
polskiej  ziemi? Z bydlakami i napływowym elementem chazarskim się nie
da! Najpierw trzeba zrobić ostre cięcie tak jak chirurg ratujący życie
pacjentowi,  amputujący mu zgangrenowaną, cuchnącą kończynę! :-((

Antenka

M.S.R.O.Z.W. :-))

Data: 2011-11-05 14:58:59
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b2958790-7e81-472c-b8b6-f726cbaf22c2r2g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Może tak zacznijmy od ciebie trans?

BomBel

Data: 2011-11-05 08:46:45
Autor: Antenka
Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[
On 5 Lis, 14:58, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw>

Może tak zacznijmy od ciebie trans?<

Uderz w stół, a pierwszy bydlak do odstrzału się pojawi!

Zameldował się czosnkowy, maści chazarskiej niejaki kapuściany
_głąb_kawecki_z_GóWna, ropny wrzód na żywej tkance POLSKIEGO  NARODU!
Wyciąć!

Antenka :-o)

Data: 2011-11-05 17:34:48
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ee2f1e68-a480-4037-9f82-ae6a6f141903n18g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Bydlaków to sobie szukaj w rodzinie "slicznotko" z jajami.

BomBel

Data: 2011-11-05 17:19:20
Autor: stevep
Dnia 05-11-2011 o 13:42:38 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Słusznie, dyskutujcie tylko między sobą, a najlepiej zaproś go do miotły i  wio na sabat.

--
stevep

Data: 2011-11-05 18:06:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-05 13:42, Antenka pisze:
On 5 Lis, 08:19, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Jedyne co mi się marzy, to sprawiedliwość społeczna.<
Jadrysiu, z kim ją pragniesz zbudować na zbroczonej krwią  BohaterĂłw
[...]

Oczywiście że bez radykalnych działań nie da się zrobić świata lepszym. A z kim to zbudujemy? - Oczywiście z 90-oma %tami ludzi na świecie. Tylu traci na tym że tej sprawiedliwości nie dopuszcza pozostałe 10 % populacji. :-(

M.Ś.C.Z.P.D.Ł.;-) :-)

Data: 2011-11-05 09:55:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j92o8f$gfn$2node2.news.atman.pl...
[...]

Sprawiedliwość społeczna jest jak Yeti. Każdy o niej słyszał ale nikt nie widział.

Data: 2011-11-05 17:18:02
Autor: stevep
Dnia 05-11-2011 o 09:55:05 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

No chyba , że jak w tym ruskim kawale, w którym chwalili się, że dokonali  opercji wstawienia okaleczonemu oczu, a potem jak zapytali się ich kto  widział komunizm, a ten z tymi wstawionymi oczami.

--
stevep

Data: 2011-11-05 18:26:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j93qe9$iuf$3node2.news.atman.pl...

[...]

U T O P I A ! A na dodatek pełnia absurdu.

Data: 2011-11-05 19:23:00
Autor: jadrys
[...]

No to czyść nadal potulnie buty swoim panom i zachęcaj innych do tego samego.

Data: 2011-11-05 19:48:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j93uu3$nj3$3node2.news.atman.pl...

[...]

Biedaku. Nie przypisuj innym tego, co ty wykonujesz.

Data: 2011-11-05 17:14:18
Autor: stevep
Dnia 05-11-2011 o 08:19:13 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Eee, to zasłona dymna, a liczy się wyłącznie twój interes- dostęp do  jeziora, bezpieczeństwo swojej działki itp.

--
stevep

Data: 2011-11-05 18:06:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-05 17:14, stevep pisze:

Marzą ci si hurysy, nic z tego najpierw szahidka.

Jedyne co mi się marzy, to sprawiedliwość społeczna.

Eee, to zasłona dymna, a liczy się wyłącznie twój interes- dostęp do jeziora, bezpieczeństwo swojej działki itp.

Nie prawda Stefanie, marzy mi się dostęp dla wszystkich ludzi na świecie do każdego jeziora jakie jest na tej ziemi.

Data: 2011-11-05 18:50:07
Autor: Leprechaun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j93qe9$iuf$2node2.news.atman.pl...
[...]

Bardzo ciekawe. Kto będzie sprzątać ten syf, który zostawią odwiedzający, właściciel?

BomBel

Data: 2011-11-05 19:22:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-05 18:50, Leprechaun pisze:

[...]

Kąpiel w jeziorze bez pytania o pozwolenie jaśnie pana własciciela to nie zostawianie syfu.

Data: 2011-11-05 19:47:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j93uu3$nj3$4node2.news.atman.pl...
[...]

Wcześniej bierzesz prysznic? Ciekawe gdzie?

Data: 2011-11-06 04:35:14
Autor: stevep
Dnia 05-11-2011 o 18:06:05 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Tia, picu, picu mój dziedzicu.

--
stevep

Data: 2011-11-05 07:41:11
Autor: Links
Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[
"Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.."

Cos w tym jest , ale ciekawe jak Linux / Red Hat przetrwalby bez dotacji
kapitalistow ?..-;)))
Tych "chorych", obrzydliwych, chciwych z Microsofta, Mac'a HP, IBM
Oracle, i innych....

Data: 2011-11-05 18:06:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-05 08:41, Links pisze:
[...]

Zabijają te wiecznie nienaĹźarte ryje tymi dotacjami piękną ideę wolnego oprogramowania.  Nikt inny jak najwiekszy z tych ryjĂłw - niejaki William G. nazwał to wolne oprogramowanie rakiem... WyobraĹźasz sobie?!...

Data: 2011-11-05 18:24:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j93qe8$iuf$1node2.news.atman.pl...
[...]

Darmowe oprogramowanie to gĂłwniane oprogramowanie.
Linux oprogramowanie dla masochistĂłw.
Tak jest prawda.

Data: 2011-11-05 18:51:39
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb57147$0$5796$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Da się z tym żyć. To hobby nie jest szkodliwe. Pasjonaci potrafią tworzyć wspaniałe rzeczy.

BomBel

Data: 2011-11-05 19:05:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4eb578d7$0$5805$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jako ciekawostka. Na takiej samej zasadzie jak kobieta z brodą w cyrku.

Data: 2011-11-05 19:08:43
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb57ad9$0$2202$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mam inne zdanie. NajwyraĹşniej nie czujesz tematu.

BomBel

Data: 2011-11-05 19:46:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4eb57d82$2$2181$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie rozśmieszaj mnie. Zaczynałem od Commodore VC-20. Potem był IBM 640 kB, 8 Mhz w turbo i dysk twardy 20 Mb. System operacyjny DR DOS. A później wszystkie typy procesorów i wszystkie okienka.
Temat znam i to doskonale.

Data: 2011-11-05 19:22:38
Autor: jadrys
[...]

Dla ciebie z pewnością tak. U mnie na kompie wszystko to wolne oprogramowanie, no poza tym syfem narzuconym mi przez producenta kompa, który nie pozwala tego wyrzucić pod rygorem utraty gwarancji.

Data: 2011-11-06 04:56:10
Autor: stevep
Dnia 05-11-2011 o 19:22:38 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Zabijają te wiecznie nienażarte ryje tymi dotacjami piękną ideę  wolnego oprogramowania.  Nikt inny jak najwiekszy z tych ryjów -  niejaki William G. nazwał to wolne oprogramowanie rakiem... Wyobrażasz  sobie?!...

Darmowe oprogramowanie to gówniane oprogramowanie.
Linux oprogramowanie dla masochistów.
[...]

Osz ty biedny, wiecznie pokrzywdzony.

--
stevep

Data: 2011-11-05 18:49:25
Autor: Leprechaun
[...]

Zobacz: http://kuchnia.wp.pl/fototematy/271/7/1/najbardziej-ekskluzywne-jedzenie.html#photo

BomBel

Data: 2011-11-05 19:22:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-05 18:49, Leprechaun pisze:

[...]

A trzeba pamiętać że bywalcy takich knajp na co dzień wyrywają ostatnie grosze tym którym brakuje na chleb.

Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[