Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[

Data: 2011-11-02 19:31:13
Autor: Leprechaun
Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1cac712c-8090-4bc6-8be9-87d753b9585ex21g2000yqb.googlegroups.com...
Marta Kaczyńska porównała lądowanie Boeinga i Smoleńsk

Expierdka od lotnictwa się znalazła! Podstwowa różnica: w Smoleńsku jej tatuś i wuj zmusili pilotów do lądowania bo ważniejsze było wejscie na uroczystości, na Okęciu pilot ratował ludzi. Czujesz transie różnicę?

BomBel

Data: 2011-11-02 11:38:37
Autor: Antenka
On 2 Lis, 19:31, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:1cac712c-8090-4bc6-8be9-87d753b9585ex21g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Spierdalaaaaaaj!!!

Antenka

Data: 2011-11-02 19:41:15
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:87b37f2e-07de-4b2d-a445-b5d542f9fca0gk10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Nie masz argumentów, trans? Zaplujesz się ludzki mutancie!

BomBel

Data: 2011-11-02 11:46:03
Autor: Antenka
On 2 Lis, 19:41, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:87b37f2e-07de-4b2d-a445-b5d542f9fca0gk10g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Spierdalaaaaaaj!!!

Antenka

Nie masz argumentów, trans? Zaplujesz się ludzki mutancie!<

Szambogadzie, z idiotami takimi jak ty się nie dyskutuje.

Antenka

Data: 2011-11-02 19:47:25
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Jesteś potworem, trans.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-02 19:50:55
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1acx8dv9hiejh$.1j6cza2xp5ech$.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

To mutant! Mix Hans+rAzor+HaMMer+muto2100.

BomBel

Data: 2011-11-02 11:52:23
Autor: Antenka
On 2 Lis, 19:50, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
U ytkownik "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> napisa w wiadomo cinews:1acx8dv9hiejh$.1j6cza2xp5ech$.dlg40tude.net...

> Antenka napisa :

>>> Spierdalaaaaaaj!!!

>>> Antenka

> Jeste potworem, trans.

To mutant! Mix Hans+rAzor+HaMMer+muto2100.

BomBel

Debilny debil z gówna :-o)))

Antenka

Data: 2011-11-03 14:10:09
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Tylko nie zapomnij przez 11 przystąpić do sakramentu spowiedzi świętej.

Data: 2011-11-02 19:48:49
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c972c53a-6285-4a6f-844a-cf4f96cdb1e7w7g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Nie masz argumentów, trans? Zaplujesz się ludzki mutancie!<

Szambogadzie, z idiotami takimi jak ty się nie dyskutuje.

Dlatego z tobą nie dyskutuję! Ja cię po prostu olewam, ty durniu!

BomBel

Data: 2011-11-03 05:45:59
Autor: stevep
Dnia 02-11-2011 o 19:38:37 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Pożyczysz mu miotły?

--
stevep

Słuszne spostrzeżenie Marty Kaczyńskiej! =:-[