Slusznie!

Data: 2010-12-26 07:27:19
Autor: DJ MC Donald Musk
Slusznie!
a.. Komorowski nie został wybrany w wolnych wyborach. Wybory s± wolne
wtedy,
gdy obywatele maj± uczciwe informacje o kandydatach. A to jest możliwe
tylko
wtedy, gdy media s± wolne. W Polsce wolny jest tylko internet. Ponad
90%
mediów to tuba propagandowa władzy. Ludzie s± informacyjnie
zaczadzeni. A
MIMO TO przewaga Komorowskiego nad Kaczyńskim była minimalna, rzędu
2-3%?
cało¶ci społeczeństwa. Przy tak totalnym ataku zaprzedanych mediów to
porażka.

MegaGizmar 1 miesi±c temu 22

http://www.youtube.com/watch?v=RRGXO6UuhQw&feature=related
--
 Gdy obstrukcjoni¶ci stan± się zbyt irytuj±cy, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to,

Data: 2010-12-26 18:06:44
Autor: pluton
Slusznie!
... Wybory s± wolne wtedy, gdy obywatele maj± uczciwe informacje
o kandydatach.

A jakie to informacje mamy teraz, których nie mieli¶my w czasie wyborów ?
I któe mogły by zmienić wynik głosowania ?

Nullification

Data: 2010-12-26 17:22:40
Autor: obserwator
Slusznie!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> ... Wybory s± wolne wtedy, gdy obywatele maj± uczciwe informacje
o kandydatach.

A jakie to informacje mamy teraz, których nie mieli¶my w czasie wyborów ?
I któe mogły by zmienić wynik głosowania ?

proponuje poszukac na wlasna reke. warto zaczac od tego bloga:

http://bezdekretu.blogspot.com/

Mozesz pogadac tez z Szeremetiewem. Czasem zaglada na prawica.net.
Wprawdzie ostatnio coraz rzadziej, bo chyba sie zorientowal, ze ten portal tak
naprawde niewiele ma wspolnego z polska prawica:)

Ale przejrzyj blog Szeremietiewa, to sie dowiesz czego nie ujawniono
spoleczenstwu o Bronku bez wasow.

Poczytaj tez blog Wyszkowskiego, zamiast trolowac bez sensu  - poducz sie.

Data: 2010-12-26 18:27:59
Autor: pluton
Slusznie!
> [...]
?
> I któe mogły by zmienić wynik głosowania ?

Ale na pewno s± to informacje sprzed kilku dni, a nie jakies kotlety
sprzed lat ?

Nullification

Data: 2010-12-26 17:35:50
Autor: obserwator
Slusznie!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Ale na pewno s± to informacje sprzed kilku dni, a nie jakies kotlety
sprzed lat ?

z przed kilku dni masz opis wystepow Bronka u jankesow, ktorych uczyl jak
*dusic* bigos.

 a ty lobbyjesz tutaj za kim ? szwabami, tymi z Kremla czy zydowskimi lewakam?

Data: 2010-12-26 18:37:51
Autor: u2
Slusznie!
W dniu 2010-12-26 18:35,  obserwator pisze:
[...]

Stawiam na sowieckiego sługusa, nie wyklucza to żydowskiego pochodzenia.

Data: 2010-12-26 18:42:48
Autor: pluton
Slusznie!

> [...]

*dusic* bigos.

 a ty lobbyjesz tutaj za kim ? szwabami, tymi z Kremla czy zydowskimi

Ja tylko chce zrozumiec, w jaki sposob mnie oszukano.
Istotnie, gdybym przed glosowaniem znal te wstrzasajaca prawde o tym,
jak Bronek dusi bigos, w zyciu bym na niego nie zaglosowal.

Nullification

Data: 2010-12-26 19:03:48
Autor: u2
Slusznie!
W dniu 2010-12-26 18:42, pluton pisze:
Ja tylko chce zrozumiec, w jaki sposob mnie oszukano.
Istotnie, gdybym przed glosowaniem znal te wstrzasajaca prawde o tym,
jak Bronek dusi bigos, w zyciu bym na niego nie zaglosowal.

Ale zagłosowałe¶, bo to twój pracodawca :)

Data: 2010-12-26 17:28:47
Autor: obserwator
Slusznie!
> [...]

A jakie to informacje mamy teraz, których nie mieli¶my w czasie wyborów ?
I któe mogły by zmienić wynik głosowania ?

I najwazniejsza informacja o Komorowskim zawarta jest w Raporcie WSI,
Komorowski to jeden z tych ktory doprowadzil do rozpieprzenia polskiego
wojska. Za to nalezy mu sie kula w leb, a nie stanowisko Prezydenta Polski.

Jest tez podejrzany o udzial w zamachu stanu 10. 04 br. Wladze przeja nielegalnie.

Strona 162 z 374

Ministra Obrony Narodowej obowi±zek sprawowania nadzoru nad działalno¶ci±
Wojskowych Służb Informacyjnych, w tym zwłaszcza nad ich działalno¶ci±
operacyjno rozpoznawcz±. Jednolity zapis został umieszczony dopiero w ustawie
z dnia 9 lipca 2003 roku o Wojskowych Służbach Informacyjnych, na mocy której
odpowiedzialno¶ć za działanie tych służb ponosił Minister Obrony Narodowej,
który wyznaczał na stanowisko służbowe i zwalniał z niego szefa WSI. Zgodnie z
art. 9 ust 1 tej ustawy Szef WSI do czasu ustawy z 9 czerwca 2006 podlegał
bezpo¶rednio Ministrowi Obrony Narodowej.

Ten stan prawny wskazuje, iż za nieprawidłowo¶ci i zaniechania wskazane w
raporcie szczególn± odpowiedzialno¶ć ponosz±:

&#8226;&#61472;Prezydent RP Lech Wałęsa

&#8226;&#61472;Prezydent RP Aleksander Kwa¶niewski

&#8226;&#61472;Szef Sztabu Generalnego WP gen. broni Tadeusz Wilecki (w okresie podległo¶ci
WSI pod SG WP)

&#8226;&#61472;Minister ON Piotr Kołodziejczyk

&#8226;&#61472;Minister ON Janusz Onyszkiewicz

&#8226;&#61472;Minister ON Zbigniew Okoński

&#8226;&#61472;Minister ON Stanisław Dobrzański

&#8226;&#61472;Minister ON Bronisław Komorowski

&#8226;&#61472;Minister ON Jerzy Szmajdziński

oraz następuj±cy Szefowie WSI:

&#8226;&#61472;kadm. Czesław Wawrzyniak

&#8226;&#61472;gen. Bolesław Izydorczyk

&#8226;&#61472;gen. Konstanty Malejczyk

&#8226;&#61472;gen. Kazimierz Głowacki

&#8226;&#61472;gen. Marek Dukaczewski

Antoni Macierewicz, Przewodnicz±cy Komisji Weryfikacyjnej http://www.raport-wsi.info/komorowski.html

Data: 2010-12-26 18:35:17
Autor: pluton
Slusznie!
> [...]

Komorowski to jeden z tych ktory doprowadzil do rozpieprzenia polskiego
wojska. Za to nalezy mu sie kula w leb, a nie stanowisko Prezydenta

Cholera, jakbym wiedzial o tym przed wyborami, to bym zaglosowal na
Wojciecha Grzegorza Napierniczaka-Olejarskiego.

Nullification

Data: 2010-12-26 17:40:19
Autor: obserwator
Slusznie!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Cholera, jakbym wiedzial o tym przed wyborami, to bym zaglosowal na
Wojciecha Grzegorza Napierniczaka-Olejarskiego.

a co tak delikatnie? glosuj od razu na Putina, co sie bedziesz opstyngalal?:))

Masz juz jakies propozycje pracy w specsluzbach Gazpromu??

Data: 2010-12-26 19:23:39
Autor: pluton
Slusznie!
> Cholera, jakbym wiedzial o tym przed wyborami, to bym zaglosowal na
> Wojciecha Grzegorza Napierniczaka-Olejarskiego.

a co tak delikatnie? glosuj od razu na Putina, co sie bedziesz
opstyngalal?:))

Jak bym chcial maksymalnie naszkodzic, to bym zaglosowal na wariata.

W moim okregu Putina nie bylo na liscie. A w twoim - ile dostal glosow ?

Nullification

Data: 2010-12-26 18:50:30
Autor: obserwator
Slusznie!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Jak bym chcial maksymalnie naszkodzic, to bym zaglosowal na wariata.

W moim okregu Putina nie bylo na liscie. A w twoim - ile dostal glosow ?

 Caly czas tu sie szwendasz po tej grupie od lat (vide archiwum) i tak wlasnie
dyskutujesz. Rozwalasz po prostu celowo kazda dyskusje i wekslujesz temat
odwracajac kota ogonem. Zwykly troll juz dawno by sie znudzil, a ty jednak
zawziecie robisz swoje, bos antypolski prowokator i dlatego popierasz kazdego skurwysyna i kanalie, ktora szkodzi polskiemu narodowi.

JEdnym slowem : swoj swojego popiera - aby bylo jasne i czytelne, dla
oglupianych permanentnie przez takich jak, sprzedczykow i zdrajcow.

Suworow sie klania.

Data: 2010-12-26 18:52:03
Autor: obserwator
oglupianych permanentnie przez takich jak, TY lajdakow.

Data: 2010-12-26 22:29:26
Autor: pluton
Slusznie!
 Caly czas tu sie szwendasz po tej grupie od lat (vide archiwum) i tak
wlasnie
dyskutujesz.

To znaczy jak dyskutuje ? Caly czas, od lat (vide archiwym), czy szwendaj±co
?

.. bos antypolski prowokator i dlatego popierasz
kazdego skurwysyna i kanalie, ktora szkodzi polskiemu narodowi.

Lata konspiracji, ukrywania sie, kluczenia, zacierania sladow ...
a tu przychodzi obsr^H^H^Hobserwator i rozszyfrowuje mnie z dziecinna
latwoscia. Chyba zmienie nicka :)

JEdnym slowem : swoj swojego popiera - aby bylo jasne i czytelne, dla
oglupianych permanentnie przez takich jak, sprzedczykow i zdrajcow.

Kto sie czuje przeze mnie oglupiony - reka do gory :)

Nullification

Data: 2010-12-26 18:39:37
Autor: u2
Slusznie!
W dniu 2010-12-26 18:35, pluton pisze:
Cholera, jakbym wiedzial o tym przed wyborami, to bym zaglosowal na
Wojciecha Grzegorza Napierniczaka-Olejarskiego.

Czyli na swoich.

Data: 2010-12-26 18:14:41
Autor: u2
Slusznie!
W dniu 2010-12-26 18:06, pluton pisze:
... Wybory s± wolne wtedy, gdy obywatele maj± uczciwe informacje
o kandydatach.

A jakie to informacje mamy teraz, których nie mieli¶my w czasie wyborów ?
I któe mog³y by zmieniæ wynik g³osowania ?

Na przykład z toczących się ślamazarnie postępowań sądowych.

Dobrze, ĹĽe w Olsztynie pewien znany prezenter TV went berserk i na
własny koszt wziął udział w kampanii wyborczej. Obawiam się, że więcej
Go nie zaproszÄ… do TVP :)

Data: 2010-12-26 18:29:58
Autor: pluton
Slusznie!
> o kandydatach.
>
> A jakie to informacje mamy teraz, których nie mieli?my w czasie wyborów
?
> I któe mog3y by zmienia wynik g3osowania ?

Na przykład z tocz±cych się ¶lamazarnie postępowań s±dowych.

No to ostatnio te postepowania musialy mocno przyspieszyc, skoro
miesiacami sie slamazarzyly, a teraz nagle po wyborach pojawiaja sie
informacje,
ktore dalu by wariatowi 99.9% :)

Nullification

Data: 2010-12-26 18:35:26
Autor: u2
Slusznie!
W dniu 2010-12-26 18:29, pluton pisze:
Na przyk³ad z tocz±cych siê ¶lamazarnie postêpowañ s±dowych.

No to ostatnio te postepowania musialy mocno przyspieszyc,

Te plutek, nadal nie ma rozstrzygnięcia. Po prostu sędziowie są jeszcze
z czasów PRL-u kiedy ich tam zainstalował Kiszczak.

Data: 2010-12-26 17:38:04
Autor: obserwator
Slusznie!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Te plutek, nadal nie ma rozstrzygniÄ&#65533;cia. Po prostu sÄ&#65533;dziowie sÄ&#65533; jeszcze
z czasĂłw PRL-u kiedy ich tam zainstalowaĹ&#65533; Kiszczak.

 plutek tylko glupka udaje. wlasnie czekam na jego odpowiedz, za kim tutaj
lobbuje. Plutek ciezko *pracuje*, nawet w Noc Wigilijna:))

Data: 2010-12-26 18:40:40
Autor: pluton
Slusznie!

> No to ostatnio te postepowania musialy mocno przyspieszyc,

Te plutek, nadal nie ma rozstrzygnięcia. Po prostu sędziowie s± jeszcze
z czasów PRL-u kiedy ich tam zainstalował Kiszczak.

A to wstretne fiutki te sedziowie. Ze tez wariat ich nie pogonil, jak byl
premierem.
Przetrzymywali super wazne dla wyborcow informacje i ujawnili je dopiero
wtedy,
gdy wariat przegral.

Nullification

Data: 2010-12-26 18:12:00
Autor: obserwator
Slusznie!
[...]

wariatem i to ciezkim, aby popierac Bronka bez wasow i tuska skurwysyna.

Za ile srebrnikow tutaj tak pierdolisz, gnoju??? --

Data: 2010-12-26 18:44:38
Autor: u2
Slusznie!
W dniu 2010-12-26 18:40, pluton pisze:
Te plutek, nadal nie ma rozstrzygniêcia. Po prostu sêdziowie s± jeszcze
> [...]

premierem.
Przetrzymywali super wazne dla wyborcow informacje i ujawnili je dopiero

Nic nie ujawnili plutek. Nadal nie ma rozstrzygnięcia. Po prostu biorą
za każdą rozprawę. Im dłużej tym dla nich wygodniej.

Data: 2010-12-26 19:21:02
Autor: pluton
Slusznie!

> [...]
> wtedy,
> gdy wariat przegral.

Nic nie ujawnili plutek. Nadal nie ma rozstrzygnięcia. Po prostu bior±
za każd± rozprawę. Im dłużej tym dla nich wygodniej.

No to o co chodzi ? Caly czas slysze, ze po wyborach ujawniono jakies super
tajne,
zajebiscie kompromitujace materialy na Bronka.
I ze gdyby je ujawniono przed wyborami, to Bronek nawet 1% glosow by nie
dostal.

Mozna sie wreszcie dowiedziec, co to za informacje ?

Nullification

Data: 2010-12-26 18:35:59
Autor: Andrzej Adam Filip
Slusznie! [Najwolniejsze wybory są na Białorusi! ;-)]
DJ MC Donald Musk <iratmor@gmail.com> pisze:
a.. Komorowski nie został wybrany w wolnych wyborach. Wybory są wolne
wtedy, gdy obywatele majÄ… uczciwe informacje o kandydatach. A to jest
moĹĽliwe tylko wtedy, gdy media sÄ… wolne. W Polsce wolny jest tylko
internet. Ponad 90% mediów to tuba propagandowa władzy. Ludzie są
informacyjnie zaczadzeni. A MIMO TO przewaga Komorowskiego nad
Kaczyńskim była minimalna, rzędu 2-3%?
całości społeczeństwa. Przy tak totalnym ataku zaprzedanych mediów to
poraĹĽka.

MegaGizmar 1 miesiÄ…c temu 22

http://www.youtube.com/watch?v=RRGXO6UuhQw&feature=related

W Polsce wybory sÄ… szybkie (jednodniowe), ale referendum za mumiÄ…
europejską było wolniejsze (dwudniowe). A najwolniejsze są wybory na Białorusi (pięciodniowe) ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Z przodu głowę głaszcze, a z tyłu ucina.

Slusznie!