Słusznie Polska nie wydała Wielkiego Reżysera Polańskiego straszliwym amerykańskim pedofilofobom!

Data: 2019-07-15 14:50:54
Autor: A. Filip
Słusznie Polska nie wydała Wielkiego Reżysera Polańskiego straszliwym amerykańskim pedofilofobom!
No jak można skazać nauczycielkę [USA/Arizona] na 20 lat za seks z
13 letnim uczniem?!  W Polsce to całkowicie nie do pomyślenia!

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,24991900,nauczycielka-uprawiala-seks-z-13-latkiem-zostala-skazana-na.html
USA. Nauczycielka uprawiała seks z 13-letnim uczniem. Została skazana
na 20 lat więzienia ; WB 13.07.2019 22:08

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-15 10:20:22
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> USA. Nauczycielka uprawiała seks z 13-letnim uczniem. Została skazana
> na 20 lat więzienia > ; WB 13.07.2019 22:08

W sumie bez sensu. 7 klasa z tego co pamiętam już myśli się
o rżnięciu.

Ż GWno nie pastuje żadnych pedofilów "ż" z tego co zauważyłem.
Ale jak złapią gojca to dają jakie drakońskie kary prawie jak za morderstwo,
a przeca to tylko jeden wytrysk, a w tym wieku pewnikiem przedwczesny.

Cztery ruchy, Bolek suchy.

Data: 2019-07-15 15:48:24
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-15 o 14:50, A. Filip pisze:
No jak można skazać nauczycielkę [USA/Arizona] na 20 lat za seks z
13 letnim uczniem?!  W Polsce to całkowicie nie do pomyślenia!

Nie mówiąc już o sukienkowych!

--
Pajdak

Data: 2019-07-15 16:11:44
Autor: u2
W dniu 15.07.2019 o 15:48, aj waj pisze:
W dniu 2019-07-15 o 14:50, A. Filip pisze:
No jak można skazać nauczycielkę [USA/Arizona] na 20 lat za seks z
13 letnim uczniem?!  W Polsce to całkowicie nie do pomyślenia!

Nie mówiąc już o sukienkowych!

to już sukienki nie wkładasz yogi ?:)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Piesiewicz

--
I love love

Data: 2019-07-15 16:19:55
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-15 o 16:11, u2 pisze:
[...]

Te, 1-wszy przygłupie psp! Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON! Wiśnie zrywać! Kartofli pielić! świniom żreć dał? No to ruchy! Ruchy! Śmierdzący leniu suwalski! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-07-15 16:22:03
Autor: u2
W dniu 15.07.2019 o 16:19, aj waj pisze:
Te, 1-wszy przygłupie psp! Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON! Wiśnie zrywać! Kartofli pielić! świniom żreć dał? No to ruchy! Ruchy! Śmierdzący leniu suwalski!

serio to robiłeś w Caudillo ?:)

--
I love love

Data: 2019-07-15 16:23:16
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-15 o 16:22, u2 pisze:
[...]

!-wszy przygłupie! Skoro nie wiesz co to oznacza to zamknij japę i WON!

--
Pajdak

Data: 2019-07-15 18:10:37
Autor: u2
W dniu 15.07.2019 o 16:23, aj waj pisze:
[...]

no pochwal się co robiłeś w Caudillo ze swoimi kochasiami, nie daj się prosić:)

--
I love love

Słusznie Polska nie wydała Wielkiego Reżysera Polańskiego straszliwym amerykańskim pedofilofobom!