Służba Bezpieczenstwa nadal rządzi

Data: 2015-10-26 20:45:01
Autor:
Służba Bezpieczenstwa nadal rządzi
Jak ktoś nie wierzy wystarczy oglądać TVP Info ,występują tylko fachowcy z
nadania SB
Nie ma nikogo innego, jak na zamówienie  cały dzień straszą PiSem

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -- -- -- -- -- -- -

Pozdrowienia
matusmBEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;matusm
FN:matusm
REV:20151026T194501Z
END:VCARD

Data: 2015-10-26 21:29:08
Autor: silvio balconetti
Am 26.10.2015 um 20:45 schrieb matusm@interia.eu:
[...]

Slabo cos z ta polska sluzba zdrowia. Moze za nowych rzadow sytuacja sie poprawi? :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-10-26 13:43:28
Autor: Marek
Am Montag, 26. Oktober 2015 21:29:09 UTC+1 schrieb silvio balconetti:
> [...]
> matusm

Slabo cos z ta polska sluzba zdrowia. Moze za nowych rzadow sytuacja sie poprawi? :-)

Czekasz na operacje prostaty ?

Data: 2015-10-26 23:26:15
Autor: silvio balconetti
Am 26.10.2015 um 21:43 schrieb Marek:
[...]

Mam jutro Krafttraining, a za tydzien ide do ortopedy, bo chce miec nowa recepte.

Data: 2015-10-27 06:15:46
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 21:43 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]
>
> Pozdrowienia
> matusm

Slabo cos z ta polska sluzba zdrowia. Moze za nowych rzadow sytuacja sie

Jak u ciebie to operacja hemoroidów na mózgu konieczna.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 23:51:09
Autor: HubertO
Służba ... NFZ do likwidacji. Weterynarz ?
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości

Slabo cos z ta polska sluzba zdrowia. Moze za nowych rzadow sytuacja sie
poprawi? :-)

PiS chce zlikwidować NFZ. Pieniądze na służbę zdrowia chcą
przekazać wojewodom. Minister podzieli pieniadze na poszczególne
województwa. Może da się w ten sposób wykazać, że jeden lepiej
wykorzysta pieniądze, a drugi gorzej. Może to zadziała.

Korwin powiedział, że weterynaria dobrze działa.
Nie wiem czy Korwin leczy się u weterynarza.

Data: 2015-10-27 00:05:17
Autor:

Użytkownik "HubertO"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:562eae64$0$643$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Kurwin chyba się leczy u weterynarza
,były czlonek SD zasiadal w PRLowskim sejmie,dawał 5 zł na umycie jego auta bezrobotnym
uwielbia hitlerowska gospodarke,niby hitler taki zdolny  ,ostatnio miał rozwalic  parlament EU
och co on nie gada,A kiedyś to już na początku lat 90 wykupił
za połowe wartości swoje długi z banku taki zdolny ,wziąl kase a oddal połowe

Data: 2015-10-31 11:23:18
Autor: Kacperek
W dniu 2015-10-27 o 00:05, matusm@interia.eu pisze:

[...]

To musi też oznaczać przywrócenie rejonizacji leczenia przynajmniej w obrębie województwa (żeby nie ponosić kosztów leczenia "nie swoich" pacjentów) oraz zaciekłą  walkę województw o kasę (czyli z różnymi kantami w statystykach i załatwianiem po znajomości), której zawsze będzie z mało - tak jak to było w Kasach Chorych.
Żaden geniusz nie ogarnie swoim umysłem obiektywnych potrzeb leczenie na rok z góry w całej Polsce czy nawet w obrębie województwa, a zapewne pojawia się nowe patologie - np. zabierani kasy nowoczesnym i rentownym ośrodkom na utrzymanie tych przestarzałych. Może być tak że pieniądze przyznane województwu wyczerpią się w połowie roku i obsługa pacjentów będzie musiała być wstrzymana.

Może da się w ten sposób wykazać, że jeden lepiej
wykorzysta pieniądze, a drugi gorzej. Może to zadziała.

To już jest wykazane podobnie jak np w górnictwie: jedne szpitale są rentowne a inne nie (bo np. działają w pereleowskich, nadmiarowych i przestarzałych budynkach).

Bez radykalnego zwiększenia kasy na ochronę zdrowia (w Polsce 6% PKB, w Niemczech 10% PKB, w USA ponad 20% PKB) nic się nie poprawi bo za te same nie lekarz nie obsłuży 2 razy więcej pacjentów, chirurg nie zrobi 2 razy operacji, fizjoterapeuta nie zrehabilituje 2 razy więcej pacjentów, pielęgniarka nie będzie 2 razy dłużej pracować, apteka nie sprzeda leków o 50%, itd.

Wbrew temu co mówi PiS kasę na NFZ można zwiększyć bez podwyżki podatku PIT, poprzez zwiększenie udziału składki w PIT z zachowaniem dotychczasowych stawek podatkowych.

Anatol

Służba Bezpieczenstwa nadal rządzi