Służby mogą wyłączać BTSy w Krakowie

Data: 2010-04-14 23:25:31
Autor: Piotr M
Służby mogą wyłączać BTSy w Krakowie
Dnia 15-04-2010 o 00:20:23 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy  <adres.na@mojej.www.pl> napisał(a):

Dla zapewnienia bezpieczeństwa, w ramach tarczy elektronicznej, łacznośc
przez telefony komórkowe w pewnych strefach może być zagłuszana lub wręcz
BTSy mogą być wyłączane.
Chodzi o Kraków i uroczystości z udziałem ważnych osób.

A komórki vipów?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-14 21:50:58
Autor: Jakub Danecki
Piotr M wrote:
> Dla zapewnienia bezpieczeństwa, w ramach tarczy elektronicznej,
> łacznośc przez telefony komórkowe w pewnych strefach może być
> zagłuszana lub wręcz BTSy mogą być wyłączane.
A komórki vipów?

Takie pomalowane czerwoną farbą na tylnej ściance w kształt litery V na
pewno będą działały :D

Jakub

Służby mogą wyłączać BTSy w Krakowie