Sluzebnosc przesylu - pytanie

Data: 2011-04-04 13:27:37
Autor: gogo
Sluzebnosc przesylu - pytanie
Witam,

W duzym skrócie. Udostepnilem w formie aktu notarialnego wodociagom pas mojej dzialki budowlanej, szerokosci 2 m w celu rozbudowania sieci.
Tuz przed rozpoczeciem prac przez wodociagi dowiedzialem sie ,ze projekt nie zaklada wykonania przylaczy do mojego nowo budowanego domu. choc bylo to czescia "umowy" niestety tylko ustnej, umpwy mojej z osoba , ktora koordynowala projekt rozbudowy sieci w tym rejonie.
Wodociagi chca rozpoczac prace w najblizszych dniach. NIe moge sie z nimi porozumiec w kwesti wykonania przylacza do mojego domu wiec szukam sposobow na wyplatanie sie z umowy sluzebnosci przesylu, wstrzymaniu prac itp. Czy as jakies na to sposoby ?

Z gory dziekuje za rady,

Data: 2011-04-04 17:32:32
Autor: niusy.pl
Sluzebnosc przesylu - pytanie

UĹĽytkownik "gogo" <gogo@yahoo.com>

W duzym skr�cie. Udostepnilem w formie aktu notarialnego wodociagom pas mojej dzialki budowlanej, szerokosci 2 m w celu rozbudowania sieci.
[...]

Jeśli to tylko umowa to możesz ją zerwać.

Sluzebnosc przesylu - pytanie