S³ynne drzewo uszkodzone

Data: 2018-09-12 14:15:23
Autor: spoldzielniaturystyczna
S³ynne drzewo uszkodzone
Jaros³aw Soko³owski napisa³(a):

Teraz ju¿ wiem, dlaczego tak wiele osób wybiera wczasy nad morzem.

Nooo... ale nad morzem na dendromaniaków czyha mizerny buczek (chyba?) na skraju
klifu w Jastrzêbiej Górze.
Mo¿e i mikra pieniñska sosenka jest reliktowa, ¿yje wiêcej ni¿ pó³ ¿ywota
Matuzalema, ale wspomniany buczek (chyba) jest ponoæ ostatnim drzewem na
pó³nocnych rubie¿ach RP. https://photos.app.goo.gl/L2vm3RCPAiYXEDnk6

--
Marek

Data: 2018-09-12 23:24:49
Autor: Jaros³aw Soko³owski
S³ynne drzewo uszkodzone
spoldzielnia turystyczna napisa³a:

Jaros³aw Soko³owski napisa³(a):

Teraz ju¿ wiem, dlaczego tak wiele osób wybiera wczasy nad morzem.

Nigdy czego¶ podobnego nie napisa³em!

--
Jarek

Data: 2018-09-12 15:24:23
Autor: Marek
S³ynne drzewo uszkodzone
Jaros³aw Soko³owski napisa³:

spoldzielnia turystyczna napisa³a:

> Jaros³aw Soko³owski napisa³(a):

Nigdy czego¶ podobnego nie napisa³em!

Sorki kalafiorki. Popitoli³em z cytowaniem. Na dodatek nie z konta osobistego,
a obciach wypada braæ na w³asn± klatê.
Zdaje siê, ¿e zareagowa³em na wpis Olina (o ile znów czego¶ nie pitolê).
Niemniej jednak tre¶æ przekazu pozostaje aktualna :).

--
Marek

S³ynne drzewo uszkodzone