Słyszałem jak pan redaktor Michnik mówił

Data: 2011-05-15 11:11:51
Autor: Maciek Czereśniak
Słyszałem jak pan redaktor Michnik mówił
że niejaki "Panslavista z pl.soc.polityka" to zagrożenie dla demokratycznego
ładu i porządku.

Wiecie kto to taki ten "Panslavista"?

Data: 2011-05-15 07:22:50
Autor: Marek
Słyszałem jak pan redaktor Michnik mówił
On May 15, 1:11 pm, "Maciek Czereśniak" <mkara...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
że niejaki "Panslavista z pl.soc.polityka" to zagrożenie dla demokratycznego
ładu i porządku.

Napisz fonetycznie to, co powiedzial pan redaktor...moze wtedy ci
uwierzymy.

Data: 2011-05-15 18:40:06
Autor: Panslavista

wrote:
[...]

A co może o mnie powiedzieć?  To proste - Eins, zwei, goj.

Data: 2011-05-15 12:05:26
Autor: Marek

wrote:

> [...]

uwierzymy.

A co może o mnie powiedzieć?  To proste - Eins, zwei, goj.

Tak na pewno nie powiedzial - co najwyzej tak: "a...aa...eins,
c...cc...zwei, ggg....ggg..goooj."

Data: 2011-05-15 20:16:57
Autor: Obsrywator
Słyszałem jak pan redaktor Michnik mówił
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

A co może o mnie powiedzieć?  To proste - Eins, zwei, goj.

Mówią też że jesteś parch. Prawda to?

Data: 2011-05-15 20:59:23
Autor: Panslavista

"Obsrywator" <obsrywator_wielki@onet.pl> wrote in message news:iqp5au$8t4$1news.onet.pl...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

A co może o mnie powiedzieć?  To proste - Eins, zwei, goj.

Mówią też że jesteś parch. Prawda to?

Jak nie podetrę się dokładnie...

Data: 2011-05-15 13:47:42
Autor: .
Dnia Sun, 15 May 2011 11:11:51 +0000 (UTC), Maciek Czereśniak napisał(a):

że niejaki "Panslavista z pl.soc.polityka" to zagrożenie dla demokratycznego
ładu i porządku.

Wiecie kto to taki ten "Panslavista"?

Przepraszam, a kim pan jest panie "Czeresniak"? Kto panu zapłacił za ten
wpis?

Dominik

Data: 2011-05-15 20:16:03
Autor: Obsrywator
Słyszałem jak pan redaktor Michnik mówił
Użytkownik "." <dominikbardo@nonprofit.org> napisał

Przepraszam, a kim pan jest panie "Czeresniak"? Kto panu zapłacił za ten
wpis?

Jerzy Urban

Data: 2011-05-15 15:51:45
Autor: M. Sz.

Użytkownik "Maciek Czereśniak" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqocdn$mtp$1inews.gazeta.pl...
że niejaki "Panslavista z pl.soc.polityka" to zagrożenie dla demokratycznego
ładu i porządku.

Wiecie kto to taki ten "Panslavista"?

   Do niego pisz, może Ci powie.

Data: 2011-05-15 19:11:30
Autor: Panslavista
Słyszałem jak pan redaktor Michnik mówił

Preziem francy to ma być jak nie ask_nazista - to ask_nazista.

Data: 2011-05-15 20:50:16
Autor: M. Sz.

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4dd0095b$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
"M. Sz." <micsz@onet.pl> wrote in message news:iqolpm$891$1news.onet.pl...

Preziem francy to ma być jak nie ask_nazista - to ask_nazista.

 Trudne.

Data: 2011-05-15 20:15:37
Autor: Obsrywator
Słyszałem jak pan redaktor Michnik mówił
Użytkownik "Maciek Czereśniak" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Wiecie kto to taki ten "Panslavista"?

Mowia ze to byly SBek.

Data: 2011-05-15 20:59:49
Autor: Panslavista

"Obsrywator" <obsrywator_wielki@onet.pl> wrote in message news:iqp58e$8kc$1news.onet.pl...
Użytkownik "Maciek Czereśniak" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Wiecie kto to taki ten "Panslavista"?

Mowia ze to byly SBek.

Hy...

Słyszałem jak pan redaktor Michnik mówił