Slyszalem ze 80% poparcia ma JK

Data: 2010-07-03 04:08:53
Autor: awe
Slyszalem ze 80% poparcia ma JK
prawda to czy tylko ten ktos sie przeslyszal?
awe

Data: 2010-07-03 07:49:24
Autor: mkałrwan jest debilem
Slyszalem ze 80% poparcia ma JK

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

prawda to czy tylko ten ktos sie przeslyszal?

Co ty cwiercmózgu powiesz jutro wieczorem?

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-03 10:18:28
Autor: wekon
"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i0mj15$kc7$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

prawda to czy tylko ten ktos sie przeslyszal?

Co ty cwiercmózgu powiesz jutro wieczorem?

Przemysław Warzywny

Nie wiem jak awe, ale ja to będę niewiele mówił. Picie i świętowanie zwycięstwa jedynego prawdziwego polaka i patrioty wśród kandydatów.

wekon

Data: 2010-07-03 11:25:21
Autor: awe

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0mj15$kc7$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

prawda to czy tylko ten ktos sie przeslyszal?

Co ty cwiercmózgu powiesz jutro wieczorem?

Przemysław Warzywny

no ma sprawa sie wyjasnila Kanada
awe

Slyszalem ze 80% poparcia ma JK