Słyszałem że gdzieś tam w W-wie chcą głodować?

Data: 2010-09-25 21:19:40
Autor: Jesienny
Słyszałem że gdzieś tam w W-wie chcą głodować?
Myślę więc że przy tej okazji warto przypomnieć że "głodówka to nie jest
niezjedzenie kolacji. Jak będą w stanie głodu przez, dajmy na to, trzy dni
czy dwa choćby, to wtedy będzie można mówić o głodówce. Na razie nie zjadły
kolacji. To nikomu jeszcze nie zaszkodziło"

http://afront.salon24.pl/231465,glodowka-pelna-do-zwrotu-krzyza-lub-mojej-smierci-robert-t

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-25 21:48:49
Autor: VSS
Jesienny wrote:
http://afront.salon24.pl/231465,glodowka-pelna-do-zwrotu-krzyza-lub-mojej-smierci-robert-t

solidaryzując się z tym panem ja będę jadł za dwóch !

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-09-25 23:11:14
Autor: Polok_prawdziwy
Jesienny wrote:

[...]

Chebabym bżytwem koleniego położył, cobysem pryndko ciśnienie łobniżył...

Data: 2010-09-25 23:51:10
Autor: Grzegorz Z.
Słyszałem że gdzieś tam w W-wie chcą głodować?

Myślę więc że przy tej okazji warto przypomnieć że "głodówka to nie jest
niezjedzenie kolacji.

To może jeszcze warto przypomnieć komórkowe zagłuszarki?

Choć "wRodzinie" zdaje się ostatnio Tatełowi numer wycięło i już teraz
żadnemu wyznawcy owego szatańskiego wynalazku posiadać nie wolno.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-26 09:03:44
Autor: cyc

Użytkownik "Jesienny" <Kruk@pisuary.pl> napisał w wiadomości news:47cq0d9i7hro$.1nssv3ccqrizs.dlg40tude.net...
[...]

Popierajmy wszyscy pomysl glodowki tych ludzi ! Zaprosmy do niej rowniez najbardziej zagorzalych zwolennikow RM i samego szefa tej rozglosni .
Na koniec dopilnujmy aby nie wycofali sie z danych obietnic  !.

cyc

Słyszałem że gdzieś tam w W-wie chcą głodować?