Słyszałem że gdzieś tam w W-wie chcą głodować?

Data: 2010-09-26 09:03:44
Autor: cyc
Słyszałem że gdzieś tam w W-wie chcą głodować?

Użytkownik "Jesienny" <Kruk@pisuary.pl> napisał w wiadomości news:47cq0d9i7hro$.1nssv3ccqrizs.dlg40tude.net...
Myślę więc że przy tej okazji warto przypomnieć że "głodówka to nie jest
niezjedzenie kolacji. Jak będą w stanie głodu przez, dajmy na to, trzy dni
czy dwa choćby, to wtedy będzie można mówić o głodówce. Na razie nie zjadły
kolacji. To nikomu jeszcze nie zaszkodziło"

http://afront.salon24.pl/231465,glodowka-pelna-do-zwrotu-krzyza-lub-mojej-smierci-robert-t

-- Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Popierajmy wszyscy pomysl glodowki tych ludzi ! Zaprosmy do niej rowniez najbardziej zagorzalych zwolennikow RM i samego szefa tej rozglosni .
Na koniec dopilnujmy aby nie wycofali sie z danych obietnic  !.

cyc

Słyszałem że gdzieś tam w W-wie chcą głodować?