Słyszałem, że na Kaczyńskiego napadli Ruskie?

Data: 2010-11-18 13:30:34
Autor: boukun
Słyszałem, że na Kaczyńskiego napadli Ruskie?
Prawda to?
Ten człowiek jest żałosny...

boukun

Data: 2010-11-18 15:01:17
Autor: magdaverakosiorek
Słyszałem, że na Kaczyńskiego napadli Ruskie?
On Nov 18, 6:30 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Prawda to?
Ten cz owiek jest a osny...

boukun

Ruskie i Tuskie.
Pani Fotyga i pan Macierewicz wlasnie wracaja z USA Z DOWODAMI.
Przeciez spotkali sie z najbardziej znanym i wplywowym politykiem
Rohrabacher.
magdavera

Data: 2010-11-19 17:15:03
Autor: cirrus
Slyszalem, ze na Kaczynskiego napadli Ruskie?
Uzytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4c397748-e053-4164-87a9-7b125df5bd4ej18g2000yqd.googlegroups.com...

Z dowodami wlasnej glupoty?

--
stevep

Data: 2010-11-18 15:38:15
Autor: jadrys
Słyszałem, że na Kaczyńskiego napadli Ruskie?
W dniu 2010-11-18 13:30, boukun pisze:
Prawda to?
Ten człowiek jest żałosny...

boukun
Dlaczego żałosny? Dlatego że napadli a on przeżył?

Data: 2010-11-18 19:59:03
Autor: dK
Słyszałem, że na Kaczyńskiego napadli Ruskie?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ic36k7$osp$1mx1.internetia.pl...
Prawda to?

To pierogi też są zdolne do zamachu?????

dK

Data: 2010-11-18 22:48:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-18 19:59, dK pisze:

Prawda to?

To pierogi też są zdolne do zamachu?????

dK

:-D

Słyszałem, że na Kaczyńskiego napadli Ruskie?