S³yszeli¶cie strza³y?

Data: 2011-01-23 15:48:35
Autor: Grzegorz Z.
S³yszeli¶cie strza³y?
j.w.

Data: 2011-01-23 09:56:43
Autor: Bruner
S³yszeli¶cie strza³y?
ja widzialem ze sie nagle mgla pojawila i Malysz wyjebal sie o brzoze przy ladowaniu

Data: 2011-01-23 16:11:36
Autor: wasabi
S³yszeli¶cie strza³y?
On Sun, 23 Jan 2011 09:56:43 -0500, Bruner wrote:

ja widzialem ze sie nagle mgla pojawila i Malysz wyjebal sie o brzoze
przy ladowaniu

znowu Ruskie ? Cholera, gdzie jest Antek ? Natychmiast powo³aæ komisje ! Nie bêdzie kacap plu³ nam w twarz !

Data: 2011-01-23 17:16:46
Autor: Grzegorz Z.
S³yszeli¶cie strza³y?
wasabi napisa³:

[...]

Antek jak Antek - gdzie jest Tusk? To przecie¿ jego wina. No i Angeli, ale
Tuska bardziej.

Data: 2011-01-23 16:34:10
Autor: wasabi
S³yszeli¶cie strza³y?
On Sun, 23 Jan 2011 17:16:46 +0100, Grzegorz Z. wrote:

wasabi napisa³:

[...]

¯e Tusk winny to oczywista oczywisto¶æ, dziwie siê ze dymisji jeszcze nie ma, ale ¿e Antek nie wo³a o komisje, to jest dla mnie szok...

Data: 2011-01-23 16:47:06
Autor: MH
S³yszeli¶cie strza³y?
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisa³(a):
On Sun, 23 Jan 2011 17:16:46 +0100, Grzegorz Z. wrote:

> wasabi napisa³:

HAÑBA !!!   HAÑBA !!!  TARGOWICA !!!

MH

Data: 2011-01-23 15:54:14