Smaczki z Azji

Data: 2010-02-14 21:27:08
Autor: Zbyszek
Smaczki z Azji

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w
wiadomości news:hl8j5b$if4$1nemesis.news.neostrada.pl...
Rok temu były smaczki motoryzacyjne z Meksyku:

http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/browse_thread/thread/64970a
a26188ad42

Tym razem parę klimatów z dzikiej i niedzikiej Azji.

Na początek Kambodża. Kraj $2 taxi (za trasę 100 km.) na 30 letnim
pick-upie. Kraj gdzie króluje jeden samochód - Toyota Camry w wersjach od
1975 do 2009 roku. Kraj gdzie żywe świnki wozi się motocyklem do rzeźni.
Kraj gdzie prąd w domu jest z 12V akumulatora samochodowego wymienianego
tak
jak u nas na wsi butle z LPG.
No nie przesadzaj !!! Byłem w Siem Rap 18 - 21  XII 2009 . Taxi Toyota Camry
chyba 2005r.
z klimą woził nas 2 dni po Angkor Wat od 7 rano do zmroku - koszt 60 US$ .
Gratis zimna woda z lodówki w bagażniku .
A za 2 US$ to możesz pojeżdżić 4 godz . Tuk-Tukiem .

Tajlandia - kraj gdzie bagażnik Thule jest elementem tuningu optycznego i
dla szpanu przyczepia się znaczek "D" z tablicy UE do lokalnych tablic a
małpy wozi na pace.
Zgadza się !!!! też widziałem 2 duże małpy na skrzyni pick-upa w Bangkoku .

W Kambodży za to musieli mieć jakichś polskich doradców ;). Drogi
porównywalne do naszych i na nich stawiają właśnie bramki do pobierania
opłat za przejazd. Budowa na 7 zdjęciu z pędzonymi drogą krowami to wjazd
na
drogę krajową łączącą stolicę z Siem Reap - czyli taki odpowiednik naszej
7ki W-wa - Kraków. Sama droga to ta, którą jedzie świnka na motocyklu.

Foty tu:

http://picasaweb.google.com/przemmvv/SmaczkiZAzji

Data: 2010-02-15 14:52:34
Autor: Przemek V
Smaczki z Azji
On 14 Lut, 21:27, "Zbyszek" <zbysz...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Przemek V" <miata...@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w
> [...]

Gratis zimna woda z lodówki w bagażniku .
A za 2 US$ to możesz pojeżdżić 4 godz . Tuk-Tukiem .

$2 taxi na 30 letnim pick upie:
http://picasaweb.google.com/przemmvv/SmaczkiZAzji#5426699476049804818

Takim chyba nie jeździłeś bo nie widać nigdzie lodówki w bagażniku ;)

Smaczki z Azji