Smak zycia 3

Data: 2014-02-11 00:22:21
Autor: Titus Atomicus
Smak zycia 3
Witam,
Uff, ledwo zdazylem, bo film jakos szybko zniknal z kin.
Na szczescie jest niezawodna Luna.
OK, nie jest to moze jakies arcydzielo filmowe, ale mi naprawde sie podobalo. W sumie to taki 'Sex in the City' ale z lepsza obsada, lepiej zmontowane i w ogole lepiej zrobione. No i francuskie.

A swoja droga, skad ci Francuzi wiedza ze to kontynuacja?
Oryginalne tytuly to L'Auberge espagnole, Les poupées russes i Casse-tete chinois

6-7/10
--
TA

Data: 2014-02-14 00:33:08
Autor: Titus Atomicus
Smak zycia 3
In article <Titus_Atomicus-9A3E38.00222111022014@node2.news.atman.pl>,

[...]
PS
Zirytowalo/zadziwilo mnie tlumaczenie 'catch-22' jako 'zagadnienie 22'
:-(
Co za czasy...

--
TA