Smakosz czerwonego wina idzie w zaparte

Data: 2009-03-13 18:10:45
Autor: antyanatinae
Smakosz czerwonego wina idzie w zaparte
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:71ba4z8xghml$.1qxh6my0e2n5i.dlg40tude.net...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6379237,Orzechowski__Swiadek_skladal_falszywe_zeznania.html

" policyjnych informacji wynika, że w czwartek o godz. 18.15. przy ul. Cieszkowskiego w Łodzi Orzechowski, cofając swoją hondą accord, uderzył w dwa inne samochody. Na miejsce przyjechał patrol policji. - Siedzący za kierownicą Mirosław Orzechowski został przebadany na zawartość alkoholu. Alkomat wykazał, że miał 2,2 promila w organizmie - informuje podinspektor Mirosław Micor, rzecznik łódzkiej policji."

Policja stwierdziła uszkodzenie dwóch samochodów, a nie jednego.

 Pijany Orzechowski siedział za kierownicą. Po co siedział, skoro nie jechał.

Następne pytanie samo ciśnie się na usta: ile dał winowajca, żeby poszkodowany napisał, że nie jest poszkodowany?

P.

--

Poseł Janusz Palikot o  braciach Kaczyńskich:
"Dajemy się oszukiwać durnym bliźniakom"

Data: 2009-03-13 18:28:28
Autor: antyanatinae
Smakosz czerwonego wina idzie w zaparte
Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał

Pijany Orzechowski siedział za kierownicą. Po co siedział, skoro nie jechał.

Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że nawet samo przebywanie w unieruchomionym samochodzie, gdy posiada się kluczyki, jest niedozwolone.

P.

Data: 2009-03-13 12:49:45
Autor: Antenka
Smakosz czerwonego wina idzie w zaparte
Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że nawet samo przebywanie w
unieruchomionym samochodzie, gdy posiada się kluczyki, jest niedozwolone.

Co za brednie, niektórzy eksmitowani na bruk ludzie mieszkają we
własnych autach i na pewno nie stronią od alkoholu:)). Na noc zamykają
się w aucie a kluczyki mają  przy sobie. A co miałby niby zrobić
kierowca z kluczykami? Zahaczyć o wycieraczkę, jako łup dla
potencjalnego złodzieja? :DD

Antenka

Smakosz czerwonego wina idzie w zaparte