Smar do bębenka

Data: 2018-05-02 14:30:27
Autor: PeJot
Smar do bębenka
Czołem. Czy ma ktoś jakiś sprawdzony, lekki *smar* do bębenka ? Zwykle pakuję tam ŁT4S, ale jest on trochę za gęsty. 2ga sprawa to aplikacja smaru, wiadomo im mniej tym lepiej, szczególnie gdy pracuje wolne koło. Przyszło mi do głowy takie rozwiązanie: zmontować bębenek używając byle jakiego smaru, potem wypłukać go benzyną i zaaplikować docelowy smar.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2018-05-05 19:35:40
Autor: The Ghost
Smar do bębenka
Przyszło mi do głowy takie rozwiązanie: zmontować bębenek używając byle jakiego smaru, potem wypłukać go benzyną i zaaplikować docelowy smar.

ŁT43 - najlepszy stosunek ceny do jakości :-)

Pozdrawiam, M.

Data: 2018-05-05 21:17:48
Autor: PeJot
Smar do bębenka
W dniu 2018-05-05 o 19:35, The Ghost pisze:
Przyszło mi do głowy takie rozwiązanie: zmontować bębenek używając byle jakiego smaru, potem wypłukać go benzyną i zaaplikować docelowy smar.

ŁT43 - najlepszy stosunek ceny do jakości :-)

Pan Internet twierdzi, że niezłym wynalazkiem byłby olej maszynowy. Ma ktoś doświadczenia ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2018-05-05 14:11:20
Autor: Ignac
Smar do bębenka
W dniu sobota, 5 maja 2018 21:17:40 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

Pan Internet twierdzi, że niezłym wynalazkiem byłby olej maszynowy. Ma ktoś doświadczenia ?

Olej wyłącznie, gdyż nie wysycha jak smar, ja stosuję taki:
hipol-80w90-gl5, Smaruję pędzelkiem: zapadki i wnętrze bębenka.

Smar do bębenka