Smarowanie łańcucha

Data: 2014-07-29 20:54:55
Autor: PeJot
Smarowanie łańcucha
W dniu 2014-07-29 18:24, fifak pisze:
Czy jest sens kupować jakieś specjalne smary rowerowe do łańcucha?
jeżeli jest to które smary polecacie?

Czy olej syntetyczny silnikowy się do tego nadaje :P?

W ostateczności.  Trzeba uważać żeby nie przedozować, bo nadmiar wyląduje na felgach z nieciekawym skutkiem.

Co do specjalnych smarów do łańcuchów rowerowych - MZ nie warto. Taniej wychodzą smary do ł. motocyklowych, ale znów dozować trzeba oszczędnie, inaczej łańcuch robi się sztywny bocznie i przerzutki chodzą leniwie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

-- -

Data: 2014-07-30 10:30:36
Autor: PeJot
Smarowanie łańcucha
W dniu 2014-07-29 20:54, PeJot pisze:

Czy olej syntetyczny silnikowy się do tego nadaje :P?

W ostateczności.  Trzeba uważać żeby nie przedozować, bo nadmiar
wyląduje na felgach z nieciekawym skutkiem.

Niepodważalna zaleta: gdy do domu daleko, a łańcuch piszczy, na każdej stacji benzynowej można znaleźć butelkę z resztką oleju na dnie.

--
P.Jankisz

Smarowanie łańcucha