Smarowanie łańcucha - nowy głos w sprawie

Data: 2011-05-31 18:19:15
Autor: CeZ__134
Smarowanie łańcucha - nowy głos w sprawie

"[...] Przestrzegał mnie kumpel (serwisant po mądrych szkoleniach), że
z benzyną wara... Ja oczywiście nie wierzyłem i umyłem ,,doszczętnie''
jak ten niewierny Tomasz. Efekt był taki, że łańcuch pomimo
pedantycznego nasmarowania, po totalnym wysuszeniu benzyną
ekstrakcyjną( myłem kilka razy aż benzyna była czysta...) zdziadział
po ok. 50-150 km i nadaje się tylko do kosza. Zrobiły się straszne
luzy i zmiana biegów stała się koszmarem.

Pierwsze slysze ze benzyna atrakcyjna wyciaga i niszczy lancuch :)

Ponoć wolno czyścić tylko powierzchownie, najlepiej myć myjką
ciśnieniową, z benzynką to ewentualnie na szmatę i tylko po wierzchu.
Smaru spod rolek nie wolno tykać(niby jakiś specjalny, bardzo
przyczepny przewidziany na cały okres eksplatacji łańcucha, a oliwki
te z buteleczek tylko go uzupełniają w działaniu i w rzadnym wypadku

Taaa .mycie myjka cisnieniowa to tez doskonaly pomysl.. nie ma to jak
napchac brudu pod cisnieniem do srodka ogniwek  :)Generalnie zapomnij o
myciu roweru czymkolwiek cisnieniowym ..
nie zastąpią). "

CeZ__134

Smarowanie łańcucha - nowy głos w sprawie