Smarowanie łańcucha - nowy głos w sprawie

Data: 2011-06-01 07:48:06
Autor: Jacekj
Smarowanie łańcucha - nowy głos w sprawie
zdziadział
po ok. 50-150 km i nadaje się tylko do kosza. Zrobiły się straszne
luzy i zmiana biegów stała się koszmarem.

Ja raz tak miałem jak wyczyściłem bardzo dokładnie (nie pamiętam czy benzyną) łańcuch, kóry miał kilka lat i nigdy nie był czyszczony. Przed wyczyszeniem działał OK po wyczyszczeniu zaczął przeskakiwać. Tłumaczę to sobie tym, że luzy na sworzniach były wypełnione syfem i dzięki temu łańuch trzymał jaką taką długość. Po wypłukaniu tego syfu łańcuch zyskał na długości i kicha.

JacekJ

Smarowanie łańcucha - nowy głos w sprawie