Smarowanie sprzęgła

Data: 2011-04-18 11:05:35
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Smarowanie sprzęgła

Ostatnio serwisowałem trochę sprzęgieł ( bębenków ) prod. Shimano. Macie
jakieś patenty na dozowanie smaru na bieżnie łożysk, ale tak by nie
upaćkać przy okazji bieżni zapadkowej ? Gęsty smar nie daje się dozować
strzykawką. Mam taki pomysł, by złożyć sprzęgło na byle jakim smarze,
potem wypłukać go benzyną ekstrakcyjną, wysuszyć i wlać na bieżnie kilka
kropel oleju ( maszynowego chyba ? ).

To dziwne co piszesz. Jak rozbierałem moją tylną piastę (pierwszy raz w życiu), Dee Force, to smaru było pełno.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Smarowanie sprzęgła